منتدي كريزى مان > >
عندي مشكلة ومش عارف اخرج منها ممكن مساعدتكم
الإهداءات
abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير    

عندي مشكلة ومش عارف اخرج منها ممكن مساعدتكم

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Eh S(10) عندي مشكلة ومش عارف اخرج منها ممكن مساعدتكم
طبعا الحب اكيد كل واحد فيكو حب والله أعلم لاكن الحقيقة انا اول محبيت
حبيت صحبت اختي وكنت ناوي اخطبها واجوزها فضلت معايا 3 سنين وانا عايش بره
لاكن نزلت مصر ورجعت انسانة تانية مش زي الي انا عرفتها لدرجة لما رجعت وكلمتهاواقولها حمد لله على
السلامة راحت قالت لبباها وقالت لعمها وطبعا بباها راح الاسم وبلغ عليا الشرطة وكنت هتسجن بسبها
لكن الحمد لله ربنا نصرني والمحكمة حكمت لصالحي وخرجت وبعد كدا فاتت سنة ورجعت اتصلت بيا تاني
من رقم معرفوش وقالتلي عايزين نرجع لبعض وبصراحة انا مش مطاوع نفسي ع الموضوع ده لاكن بجد انا
مش عارف انساها ازاي ولا قادر انسى الي عملتو فيا ........

ياريت كل واحد يقرا الي كتبتو يقولي على حل اعمل ايه عشان انسها
وشكرا ومستنى ردودكمعندي مشكلة ومش عارف اخرج منها ممكن مساعدتكمعندي مشكلة ومش عارف اخرج منها ممكن مساعدتكمعندي مشكلة ومش عارف اخرج منها ممكن مساعدتكم

زيــكو

ذات صلة:

المفروض كنت تنساها بعد الموقف اللي عملته واللي حكيت عنه لما قالت لاهلها وكده

وانت فعلا نسيتها بس هيه اللي رجعت تفكرك تاني

او على الاقل نسيت انك بتحبها بس لسه فاكر جرحها بدليل انك بتقول نفسك مش مطاوعاك

وانا رايي انك مترجعش وفكر بعقلك وبمجرد بس ما تفتكر جرحها ليك ده هيساعدك انك تبعد

لانك اصلا كنت بعيد وكنت ناسي وهيه اللي رجعتك تاني بس وقت ما انت كنت محتاجلها مش لقيتها ومش لقيت منها غير القسوه وبس

خليك على رايك وخليك بعيد وكمل في نسيانك ليها

وشوف باقي الاراء برده

ربنا يوفقك يارب

شكرا يا غالي على الرد الجميل ده بردوا حل اني ممكن انساها
انا بجد بشكرك وانت بجد حسيت بيا
الف شكر

بصراحه يا نجم واحده زيي دى مش تتآمن ومينفعش تعيش معاها بجد ابعد عنها كلامى صعب بس مفيد ولك تحياتى

43
بص يازيكو
الحب عمروما بتنسي سواء انتهى بحاجه حلوه بينكم اووحشه
بسي نصحتي ليك انك تنساها وده طبعا من المستحيل لان الواحد لما بيحب بجد
عمرو مابينسى اللي حبو
بسي انتا حاول تنساها لان بنت زي دي مينفعشي انك تحبها
وبعدين خليك فاكر اللي عملتو فيك
هيا لوبتحبك ماكنتشي عملت كده
وربنا هوااالي عالم ان كانت بتحبك بجد ولابتتسلى وخلاص
ميرسي ليك ياجميل
واتمنالك السعاده

بص يا غالي امشي بقاعدة ماشي بيها انا وانتا تكسب

من حبنا حبناة وصار متعنا متاعو . ومن كرهنا كرهنة ويحرم علينا اجتماعو

انتة عايز اية من واحدة زى دى

دى يابنى عمرها ماحبيتك

وحرام عليك لو فكرت فيها

تبقى بتظلم نفسك

يا راجل حرام عليك
واحده كنت بتحبها والمفروض انها كمان بتحب وتروح تعملك محضر فى الشرطه
طيب ازاى؟؟؟
وبعدين المفروض ان الموقف ده يكون خلاك تنساها
انت ايه اللى ضمنك مايمكن كانت تكون ماشيه مع واحده فى الفتره دى ولما سابها قالت ما أشوف اللى مركون على الرف
مع احترامى ليك طبعا
انت ممكن تقابلها وتتكلم معاها وتشوف هاتقولك ايه وتحكم بعقلك مش بقلبك
تقبل تحياتى

افتراضي عضوه جديده
موضوع صعب جدااااااااااااا خصوصا لما تكون محتار مع عقلك وقلبك
بس فعلا الا زي دي لازم تنساها ومتفكرش فيها
لان اللي بيحب حد مش بايذيه ولا بيعمل فيه كده
حاول تشغل نفسك باي حاجه عشان متفكرش فيها
وان شاء الله تقابل واحد تانيه تكون تستاهل حبك ده
وتنسيك كل ده بس حاول متضعفش ولو لثانيه في الموضوع ده
وافتكر اللي حصلك بسببها وقسي قلبك ساعتها هتقدر تنسي

السلام عليكم
بص يا زيكو دى فى الاصل اساسا مكنتش بتحبك
وزى ما قال اخويا ازى بتحبك وزاى تقدم فيك بلاغ يا نهار اسود دة لو انا كنت قتلتها وغسلت العار هههههههه مش للدرجة يعنى
وانا من رايى انها عاملة مصيبه برة ومتورطة ومش عارفة تعمل اية فعايزة تلبسك انت يا معلم الحوار
وهتشوف وتقول اخويا مصطفى قال
اللى يبيعك بيعة