منتدي كريزى مان > >
كل سنة وانتي طيبة حبيبة البي سماح"ابو حنين"
الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

كل سنة وانتي طيبة حبيبة البي سماح"ابو حنين"

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Eh S(17) كل سنة وانتي طيبة حبيبة البي سماح"ابو حنين"
كل سنة وانتى طيبة ياسمسمه

عقبال مليون سنة ياجميل

ويارب تكون السنين الجاية اجمل واجمل

واشوفك احلى عروسة يارب

كلك زوق كول

كل سنه وانتي طيبه يا سماح

وعقبال مية سنه ياارب

وان شاء الله السنادي تكون اجمل وتحققي كل احلامك

كلك ذوق يا كول يا قمر انتي

congratulation

كنت ناوي اعمل الاهادء بس انا وكولـ واحد

كل سنه وانتي طيبه سماح

وان شاء الله تحققي كل احلامك

ربنا معاكي يا عسل

كلك زوق كولـ

Eh S(17)

كل سنه و انتي طيبه ياقمر عقبال 100 سنه بالصحه و الخير و السعاده

ربنا يسعدك و يحققلك كل احلامك و تكون حياتك كلها جميله زيك

كلك زوق حبيبه قلبي كول جيرل

كل سنة وانتي طيب يا سماح

وعقبال 100 سنة وانتي سعيدة في حياتك

وتحققي كل احلامك

كلك زوق يا كول على الاهداء الجميل

كل سنه وانتي طيبه ياسماح وعقبال 100 مليون سنه يارب في سعاده واشوفك عروسه ياست الكل

كلك زوق ياكول

كل سنه وانتى طيبه يا سمسمه
وعقبال مليون سنه يا قمر
وان شاء الله تحققي كل امنياتك

وميرسي يا كول كلك زوق يا قمر

الف الف الف مبرووووووووووووووك .. عيد سعيد اختي

عقبال 100 سنه بصحة جيدة وحياة سعيده يااااااارب

.. سماح الرائعه دوما .. قريبه للقلوب ..الله لا يحرمنا منك .. ياااااارب

كلك ذوق يا قمر

مرسي لكم يا جماعه كلكم والله انا فرحت خالص هنا
انا معملتش عيد ميلاد صحيح بس حاسه انى اتعمل ليا اكبر عيد ميلاد
بوجودكم معاياا هنا والله