الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

محتاج مساعدة بجد

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 محتاج مساعدة بجد
شتغل في الغردقة بس شغلي بيحكم عليا اني اغتلط بالسياح والحمد لله انا محبوب في كل الي في العمل بس في مشكلة كبيرة وهيا اني مش عاوز اروح زه قا ن ومخنو قمن الس فر بس الشغل حلو وطبعا مفيش شغل في الب لد وكلمت واحد صحبي علي شغل في شركة امن وانا قاعد وم سفرتش المفروض كنت سافرت بس مسفرتش وكمان صحبي بيقولي يومين كدة الراجل بيدور ل علي مكان ومش عارف اعمل اية خايف اسا فر صحبي يجبلي الشغل وكمان خايف اقعد اخسر الوظيفة دي اعمل اية وصاحب الشغل كلمني والله وصحابي مش عارف اعمل اية دب رني انا مش باكل والله يا حمد ممكن تساعدنيمحتاج مساعدة بجد

ذات صلة:

اخي انا رأيي انك تصلي صلاة الاستخاره

وربنا ان شاءالله هيقدملك اللي فيه الخير يارب

وربنا يريح بالك ويطمنك يارب

أكيد ان شاء الله ربنا هيساعد علشان ربنا مبيسبش جد
    بس أنا رايى انك طالما المكان فى ناس بتحبك خلاص تسيبه ليه
    ولازم تعمل صلاة استخارة زى ماقلتلك القطة المشمشية

وانا مش عارفه برده هتسيب شغلك ليه ما دام مرتاح فيه ومحبوب كده هناك

بس اللي انت شايفه راحه ليك اكتر اعمله

انت لازم تاخد قرارك بنفسك على ما اظن
    وفى الاخر اللى عايزة ربنا هيكون

انا شايفه انك محبوب فى شغلك ومرتاح فيه يبقى خليك احسن
    انت لسه متعرفش اذا كنت هترتاح فى الشغل الجديد ولا لا
    واعمل بردو صلاة الاستخاره وربنا هيساعدك ان شاء الله
    ومتقلقش سيبها على ربنا
    وفكر فى الاحسن ليك
    وربنا يوفقك يارب

انت الاحسن والافضل اولا انك تصلي زي مقالو الاخوه وتاني حاجة لازم تكون في مكان اريحلك واقرب لك من البيت ومن اهلك
    وكدا يعني وشوف الي يريحك
    زيــكو

الحمد للهه صليت وكان خي ر وحاتوكل علي الله واسافر المهم دعاواتكم ياص دفائي وبجد مش عارف اشكركم الزاي كلكم زي موق فتم جنبي وربنا يق درني واردلكم الجميل دة ياربوبجد ادعولي من قلوبكم محتج حد بجد يدعيلي من قلبة

ربنا يوفقك امير الظلام للخير باذن الله

ربنا يكرمك ويسهل لك كل امورك

ربنا يوفقك يا امير الظلام

ويسعدك فى حياتك دايما

واحنا معملناش حاجه احنا كلنا اخوات هنا

ربنا معاك دايما ان شاء الله