منتدي كريزى مان > >
* > عاوز تتجوز وحده طويله ولا قصيره < * خاص للشباب *
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

* > عاوز تتجوز وحده طويله ولا قصيره < * خاص للشباب *

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي * > عاوز تتجوز وحده طويله ولا قصيره < * خاص للشباب *
خاص للشباب فقط لا غير . . .

> عاوز تتجوز وحده طويله ولا قصيره < خاص للشباب

ويعنى لما اقول للشباب . . . يبقى البنات كلها . . . هوس . . . هوس س س س س .

> عاوز تتجوز وحده طويله ولا قصيره < خاص للشباب

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

لندن / . . .

أكدت دراسة بريطانية حديثة أن المرأة القصيرة مازالت هي الأكثر أنوثة وجاذبية للرجال بصفة عامة‏.
فهي الأكثر أنوثة والأكثر نشاطا والأكثر ضمانا‏ً.‏

وذكرت الدراسة أيضا أن التكوين الجسماني للمرأة القصيرة يعكس لدى الرجل شعورا بالقوة والقدرة على احتوائها‏.

كذلك أن أهم مميزات المرأة القصيرة أن عمرها الحقيقي لا يبدو عليها وتكون دائما في حالة من الحيوية والبهجة مثل الفتاة الصغيرة‏.‏

وخالف هذه الدراسة خبراء علم النفس حيث يرون أن مسألة طول وقصر القامة والنحافة والبدانة والشكل بصفة عامة مسألة نسبية تختلف من شعب إلى آخر ومن ثقافة إلى أخرى،‏ كما تختلف في الريف عن الحضر‏، كما يتدخل في اختيار شريك الحياة معايير عديدة منها المستوي الاجتماعي والمستوي التعليمي والثقافي وكلها تعد مؤثرات تشكل في النهاية الجاذبية بين الطرفين‏.‏

وبرهن علماء النفس على هذا بأن الواقع شهد حالات لامرأة جميلة تتزوج من رجل بعيدا عن الوسامة‏، والعكس صحيح‏،‏ والأمر هنا يرجع إلى درجة القبول

السؤال هو . . . ؟

9

8

7

6

5

4

3

2

1

0

مين بتفضلو الطويله أو القصيره . . .

يرجى المشاركه من الشباب ( قولوا يا طويله يا قصيره )

> عاوز تتجوز وحده طويله ولا قصيره < خاص للشباب > عاوز تتجوز وحده طويله ولا قصيره < خاص للشباب > عاوز تتجوز وحده طويله ولا قصيره < خاص للشباب > عاوز تتجوز وحده طويله ولا قصيره < خاص للشباب

ذات صلة:

هههههههههههههههههههههههههههههههه

ده انتم تحمدوا ربنا اننا بنوافق عليكم

وكمان بتتشرطوا كمان ال طويله وقصيرة ال

مالها القصيرة على الاقل هتحسوا بطولكم

والقصيرة مش هتكلفكم كتير بعكس الطويله هتكسر كل البيت بطولها بس احسن حاجه فيها

انها ممكن تركب اللمبه وهى واقفه هههههههههههههههههههههههههههه

هضربك يا حماده اطلع بره

وفى انتظار راى الشباب واللى هيقول عاوز واحده طويله هقتله

انا حزرت وقد ازعر من انعر

شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

هههههههههههههههههههههههههه
لية يا لاكسمى كدة
الطويلة حلوة والقصيرة حلوة
اصل انا طويلة
بقى انا هكسر البيت
ماشى يا ثكره
هههههههههههههههههههههه
وعلى رايك هما يحمدو ربنا اننا بنوافق عليهم اصلا

يلا هنشوف راى الشباب
موضوع دمة خفيف اوى يا حمادة
تسلم ايدك

ههههههههههه

وانا معاكي يا سويتى

ماشي يا لاكسمي مالها الطويله يعني بتركب اللمبه وهيه واقفه حتى على رايك ههههههههه

وتسلم ايدك يا حماده

هههههههههههههههههههههههههههههههه

ده انتم تحمدوا ربنا اننا بنوافق عليكم

وكمان بتتشرطوا كمان ال طويله وقصيرة ال

مالها القصيرة على الاقل هتحسوا بطولكم

والقصيرة مش هتكلفكم كتير بعكس الطويله هتكسر كل البيت بطولها بس احسن حاجه فيها

انها ممكن تركب اللمبه وهى واقفه هههههههههههههههههههههههههههه

هضربك يا حماده اطلع بره

وفى انتظار راى الشباب واللى هيقول عاوز واحده طويله هقتله

انا حزرت وقد ازعر من انعر

شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .
هههههههههه

يا عبيطه انا لسه كنت كاتب كلمه حلوه عن القصرين يا قزعه ههههههههههه

نورتى التوبيك يا جميل

:d

ههههههههههه

وانا معاكي يا سويتى

ماشي يا لاكسمي مالها الطويله يعني بتركب اللمبه وهيه واقفه حتى على رايك ههههههههه

وتسلم ايدك يا حماده
اجمل تحياتى جنه على مرورك الجميل يا قمر

لية يا لاكسمى كدة
الطويلة حلوة والقصيرة حلوة
اصل انا طويلة
بقى انا هكسر البيت
ماشى يا ثكره
هههههههههههههههههههههه
وعلى رايك هما يحمدو ربنا اننا بنوافق عليهم اصلا

يلا هنشوف راى الشباب
موضوع دمة خفيف اوى يا حمادة
تسلم ايدك
ايه ده وحده طويله ووحده قصيره لا انا كده مش هتجوز من عنكم خالص بقى

ههههههههههه

نورتى التوبيك بمرورك يا سويت يا قمر

Eh S(17)
هو الموضوع للشباب بس اللي ردوا عليه البنات

اكتر شي لفت نظري ( والأكثر ضمانا‏ً.‏ ) ليه هي تلفزيون و لا تلاجه

موضوع لذيذ جدا انا مع الرأي اللي بيقول ان هناك معايير عديدة تانيه

الف شكر ليك يا حماده

الدنيا ازواق و اهم شي هو التفاهم و القبول و المحبه اللي بتنبع من الجوهر مش من الشكل

تسلم الايادي

جميل والله ياحماده
بس انا مش هتفرق معايا
كتير بس اهم حاجه متكنش اطول منى
هههههههههه

لو أنا طلعت طويل لازم أختار واحده طويلة والعكس
يعنى مش هينفع أبقى طويل وأتجوز واحدة قد نصى
ولا ينفع أبقى قصير وأتجوز واحدة قديه مرتين
بس أنا طالع طويل والمهم متكنش أطول منى
وميرسى ليك جــــدا يا حماده بيه