منتدي كريزى مان > >
ياريت حد يشوف لى حل ضرورى انا عايزة مساعدتكم حاسة انى هموت
الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

ياريت حد يشوف لى حل ضرورى انا عايزة مساعدتكم حاسة انى هموت

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي ياريت حد يشوف لى حل ضرورى انا عايزة مساعدتكم حاسة انى هموت
السلام عليكم
ازيكو يا جماعة ياريت حد يشوف لى حل لان بجد انا مش عارفة اعمل اية

انا مرتبطة بانسان بيحبنى وهو اول حب فى حياتى وكانت الحياه ماشية عادى
ودخل فى حياتى شخص تانى بيحبنى جدا وبيخاف عليا بطريقة مش ممكنة وميقدرش يقعد ساعة واحدة من غير ما يطمن عليا انا حاولت كتير ابعد عنة بس معرفتش لان حسيت بحبة ليا لكن احبيبى الاولانى ممكن يقعد اسبوع ما يكلمنيش عادى لكن التانى بيعمل اى حاجة عشان يرضينى مابيحبش يزعلنى مابيستحملش انى ازعل منة فى اى حاجة بجد مش عارفة اعمل اية لانى بجد انا حيراانة جدا والله كتير بقعد اعيط
من كتير الحيرة اللى انا فيها والغريب ان وانا بكلم الشخص التانى دة بنسى الدنيا كلها ببقى مش عايزة اى حاجة تانية لكن الاولانى لما ببقى بكلمة ببقى عادى مابقتش حاسة بحاجة من ناحيتة مع ان فى ناس كتير قبل الشخص التانى اللى ظهر فى حياتى حاولو يقربو منى وانا ماكنتش بسمح لحد يقرب لكن التانى دة مش عارفة اية اللى حصلى حاولت ابعد مقدرتش
حاسة انى بخونهم هما الاتنين بس انا مش طبعى ا لخيانة
ارجوكم يا جماعة حد يشوف لى حل للمشكلة دى انا لا عارفة انام ولا عارفة اعمل حاجة
عايزة مساعدتكم ضرورى

ذات صلة:

[align=center]اول حاجه ازيك يا قمر نورتينا والله

انتي مشكلتك صعبه اوي

بس انا حطيت نفسي مكانك انتي كنتي مرتبطه بحد او لسه مرتبطه بس هوه مش مديكي اهتمام

ظهر حد تاني كمل حاجه كانت ناقصاكي وهو الاهتمام والكلام اللي اي بنت مكانك هتحب تسمعه

بصي يا قمر اول واحد ده انتي بتحبيه ممكن تكلميه تقوليله انك محتاجه اهتمامه اكتر من كده

ومحتاجه انه يعبر ليكي عن حبه حتى لو بالكلام بس وانتي ابداي معاه واهتمي بيه اكيد هتلاقي اهتمام في المقابل

بس التاني زي ما بيقوله كلامنجي ومتزعليش مني بيتكلم وبس بيقول كلام حلو وخلاص

وانتي شكلك مش بتحبيه شكلك مبسوطه بكلامه واهتمامه

نصيحتي زي ما قلتلك ابعدي عنه علشان متخونيش حبيبك ابعدي باي طريقه

وقربي من حبيبك برده باي طريقه وقوليله على اللي مدايقك فيه

ده رايي ولسه شوفي راي باقي الاعضاء

ربنا يسعدك دايما ومتدايقيش نفسك يا حبيبتي[/align]

Eh S(17)
اهلا و سهلا بيكي يا قمر

بعد اذنك ممكن توضحي كلمه مرتبطه

يعني ايه علاقه حب و لا انتي مخطوبه و لا متزوجة

و هبقى ارد عليكي حسب الاجابه

اهلا و سهلا بيكي يا قمر منوره

ميرسى ليكى يا جانا على مساعدتك ليا بجد مش عارفة اقولك اية
ربنا يخليكى ليا ويكرمك

الاخت زينا اقصد بكلمة مرتبطة علاقة حب وربنا يبارك فيكى يارب

Eh S(17)
طيب حبيبتي

أنا برأيي إن الشخص التاني انتي بتحبيه بجد و هو كمان

يبقى ليه الحيره مدام انتي حسيتي بكل ده منه و كمان حسيتي بكل الاحاسيس دي ليه

ساعات كتير بيكون الحب الاول مش حقيقي لان مشاعرنا مابتكون نضجت لسه

بتكون انفعالاتنا هي اللي بتتحكم فينا و اغلب الاحيان مش بتكون مشاعرنا كامله و حقيقيه

لازم تختاري بأسرع وقت و التصارحي الطرفين

انتي دلوقتي عملتي مقارنه بينهم و اللي كانت كفته الراجحه هو الشخص التاني

ربنا يوفقك يا قمر

معلش اسمحيلى اتكلم انا بقى
اولا مجرد التفكير فى الشخص الثانى ده تعتبر خيانه
مهما حصل من الحبيب الاولانى مش لازم تفرطى فيه ابدا
انتى مش عارفه ظروفه ايه
وبعدين فى حكاية انه مش بيكلمك فى الاسبوع غير مره واحده دى
طيب ماجربتيش انك تكلميه انتى كل يوم ليه بحيس تكونى عملتى اللى عليكى ومش تشعرى بالذنب بعد كده

بماان انا شاب حتكلم
اولا لما الشاب يكون يتقرب من وحده اولا لازم يظهر الحب والاتصال كل دقيقة وحتي الضعف امام من يحاول التقرب منها
بس انت الشخص الاولاني واثق من حبك ليه عشان كده قل اتصال عليك عشان واثق من حبك ليه
بس الشخص الاخير عارف ان لسه فأول الطريق وعشان كدة لازم ايعبر عن حب بشتي الطرق
هذا رأى المتواضع وفي النهاية الاختيار لك بس بسرعة عشان مايضيع منك الإتنين

ربنا يخليكو ليا يا جماعة وشكرا على مساعدتكم ليا

اولا مرحبا بيكى معانا فى كريزى

ثانيا مجرد تفكيرك فى الحد التانى على انك بتحبيه ده كده خيانه للاول

وهو يعنى حبيبك الاولانى قصر معاكى فى حاجه غير الاتصال مش ممكن يكون مشغول

افتكر ان التانىده مش حب ده مجرد احساس ان فى حد اهتم بيكى وملى فراغك

القلب مش بيدخله اكتر من واحد مش ينفع تحبى اتنين مع بعض

لازم ترجعى لحبيبك الاولانى وتفهميه انك محتاجه له وشايفه انه مقصر معاكى وتفهمى ظروفه

مش تحكمى على حبك الاول بالانتهاء وصارحى حبيبك باللى بيدايقك منه وابدئى معاه صفحه جديده

ولو هو مش اتصل بيكى انتى اتصلى اسئلى عليه شوفى ظروفه تعبان ولا ايه لانه اكيد محتاجلك

ومش تكونى انانيه انك عاوزه حبيبك يهتم بيكى ويكون ليكى لوحد وانتى مش مهتمه بيه وبتفكرى فى غيره

ارجعلى لعقلك والتانى ده مش حب ده واحد دخل حياتك غلط ملى احساس كان ناقصك اللى هو الاهتمام

وانتى اتعلقتى بيه

ربنا يوفقك وتقبلى فائق احترامى وتقديرى

اهلا بيكي ياقمر

بصي ياحببتي كلام البنات مزبوط لو انتي بتفكري بالتاني تحتسب خيانة

والاول بقى ياقمر لو انتي متاكدة انو بحبك مفيش مشكل ممكن هوه يعملك كدا عشان تهتمي بيه اكتر

وبالنسبة للتاني لازم تصارحيه وتفهميه موقفك والقصة كاملة وانو واحد تاني شاغل البك

عشان مش تسيبيهم في امل خاصة الثاني وانا عارفة انك لو عملتي كدا حتحسي حالك بتظلميه

بس لازم تواجهي مخاوفك ياحببتي وتفكري بعقلك شوية وتتطمني على حبيبك كل تانية

هوه عاوز اهتمام اكتر منك وفكري بقى بحبيبك اكتر وحاولي تشرحي للثاني

واكيد هوه لو بحبك هيتفهم وابقى واقفة جنب حبيبك اكتر عشان هوه لو مش معاه حاجة مابعملش كدا

وربنا يسهلك الامور ياحببتي وكل حاجة ترجع لمكانها بازن ربنا