الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

زهقت خلاص حد يموتها ويريحنى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Color زهقت خلاص حد يموتها ويريحنى
بجد مشكلة بتعزبنى كل يوم ومش لاقى حل

كونت اوال ايام الدراسة وعرفت بنت

لو كل عاشق فى الهو اختار حبيبو
فلازم ادور علة الى احبو ويحبنى
عرفت بنت وبعد كدة لاقينا اننا مش متفهمين
عادى واللة
لاكن هية مش قدرة تنسى
حولت بكل الطرق اخفف عليها الجرح واكون اخ
بجد ليها
بردو مفيش
قولتلها انا معدتش ليكى وارطبت وكدة يعنى علشان تنسى
بعدت خالص ومعدتش اكلمها حتى
بردو تفوت الايام وتقولى مليش غيرك
بجد واللة مش عارف اعمل اية
انا بتعزب كل ما اسمع صوت حد بيحبنى اوووى كدة وانا مش قادر اسعدووووو
اعمل اية بجد واللة تعبت
قولولى اعمل اية

ذات صلة:

افتراضي
[align=center]
المثل بيقول خد اللى تحبك
ده رايى
[/align]


افتراضي
انا اسفه بس انت كنت المفروض تعرفها كويس اوى وتشوف وجهات النظر بينكم

انت عملت لها جرح ومش بالسهل تنساك لان مفيش حد بيحب بجد وينسى اللى كان بيحبه

اقعد معاها لاخر مره وفهمها ان وجهات النظر مختلفه عن بعضها وانك مش عاوز تظلمها معاك

بس بالراحه عليها ومش تكون قاسى فى كلامك معاها وقولها انك بتتمنى لها كل السعاده

وربنا يوفقك بس ده درس ليك انك لما تختار درس اللى هتختارها كويس

وتقبل فائق احترامى وتقديرى





افتراضي
بص هقولك حاجه بس متزعلش

انت اصلا مش بتحبها ولا عمرك حبيتها

لو بتحبها كنت تتحاول تتنازل شويه علشات تفهموا بعض وهيه بتحبك للدرجه دي كانت برده هتتنازل

سيبها في حالها وهيه اكيد هتنساك بس لو نسيت ياريت مش تحاول تقرب منها تاني

Eh S(17)
مين في الدنيا مش مجروح








الزمن بينسي و الوقت هو الحل الوحيد



حتى الحب الحقيقي بيندفن تحت الرماد







مش هقولك الحق عليك الدنيا قسمه و نصيب و الله اعلم ايه المكتوب علينا








بكرا تنسا بس هي لازم تحاول





مش تحمل نفسك الزنب ده نصيبها و نصيبك و يمكن كده احسن ليها




ربنا يوفق الجميع





افتراضي
[align=center]
المثل بيقول خد اللى تحبك
ده رايى
[/align]
عندك حق لاكن واللة مفيش اى تشابة بينى وبنهاااااااا
من مشاعر ودة الى معزبمى اووووى كدة
تسلم ايدك كنارية

افتراضي
انا اسفه بس انت كنت المفروض تعرفها كويس اوى وتشوف وجهات النظر بينكم

انت عملت لها جرح ومش بالسهل تنساك لان مفيش حد بيحب بجد وينسى اللى كان بيحبه

اقعد معاها لاخر مره وفهمها ان وجهات النظر مختلفه عن بعضها وانك مش عاوز تظلمها معاك

بس بالراحه عليها ومش تكون قاسى فى كلامك معاها وقولها انك بتتمنى لها كل السعاده

وربنا يوفقك بس ده درس ليك انك لما تختار درس اللى هتختارها كويس

وتقبل فائق احترامى وتقديرى



لاكسمى بجد وجهت نظرك رائعة
لاكن فى حاجة انا قعدت معاااااااهة وبعدت عنهاااااا
لاكن هو دة الى بيعزبنى بجد
وانا نفسى اقولهااااا ..... اسف وتسمحنى
شكرا لمرررررررورك

افتراضي
بص هقولك حاجه بس متزعلش

انت اصلا مش بتحبها ولا عمرك حبيتها

لو بتحبها كنت تتحاول تتنازل شويه علشات تفهموا بعض وهيه بتحبك للدرجه دي كانت برده هتتنازل

سيبها في حالها وهيه اكيد هتنساك بس لو نسيت ياريت مش تحاول تقرب منها تاني

عندك حق بس واللة غصب عنى مش قادر افهمهاااااااااااا
وانا شرحتلهاااا كدة
بس الى انا عوزة انهااا بجد تسمحنى
وانا من النهاردة بعيد كل البعد حتى رقمى هغيررررو
بجد تسلم ايدك على الرد الجميل.........جانا

افتراضي
مين في الدنيا مش مجروح








الزمن بينسي و الوقت هو الحل الوحيد



حتى الحب الحقيقي بيندفن تحت الرماد







مش هقولك الحق عليك الدنيا قسمه و نصيب و الله اعلم ايه المكتوب علينا








بكرا تنسا بس هي لازم تحاول





مش تحمل نفسك الزنب ده نصيبها و نصيبك و يمكن كده احسن ليها




ربنا يوفق الجميع



ودى اجمل رد ممكن كونت اتوقعة
بجد جميل وهو دة الى هعملووووو
شكرا بجد ...... زينا

افتراضي
يعنى بجد مش عاوزه اتحامل عليك بس حقيقى انتا غلط علقتها بيك وخلتها تحبك وبعدين قولتها طريقنا اختلف

يعنى حاول تفهمنا انك مش هتقدر تسعدها لانك مش بتحبها وانك حبيت وخلاص نسيتها وربنا معاه بقى

وربنا يسعدك



مواقع النشر (المفضلة)


زهقت خلاص حد يموتها ويريحنى


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع