منتدي كريزى مان > >
كله يدخل يقول لياسر انه هيوحشنا اوي يا شاعرنا يا كبير
الإهداءات
abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير    

كله يدخل يقول لياسر انه هيوحشنا اوي يا شاعرنا يا كبير

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي كله يدخل يقول لياسر انه هيوحشنا اوي يا شاعرنا يا كبير
طبعا معظم اللي في المنتدى عارف الخبر ده

ان شاعرنا الغالي

ياسر

مسافر الخميس بكره يعني

يا ريت كلنا نقول لاخونا ياسر انه هيوحشنا اوي

وهتوحشنا اشعارك الجميله

وندعيله ربنا يوفقه يارب ويوصله بالف سلامه يارب

توصل بالف سلامه ويبقى طمنا عليك

كله يدخل يقول لياسر انه هيوحشنا اوي شاعرنا كبير

ذات صلة:

تروح وتيجى بألف سلامه يا ياسر هنفتقدك ومش تغيب عننا كتير ربنا معاك

وميرسى ايمى كلك زوق

تسافر وترجع بالسلامه يا ياسر

واكيد طبعا هتبقى تدخل على قد ما تقدر

مش هينفع تسيبنا خالص والله بجد اتعودنا عليك خلاص

ابقى طمنا عليك دايما وربنا يوفقك ويسعدك في حياتك ان شاء الله

وكلك زوق يا حبيبتي والله

Eh S(17)
ربنا معاك يا ياسر توصل بالف سلامه يارب

خلي بالك من نفسك كويس ربنا يحميك و يوفقك

بس اكيد هتدخل و تكون معانا على طول ان شاء الله

ربنا يحميك و يوفقك و يكرمك

كلك زوق حبيبه قلبي القطه المشمشيه تسلم ايديكي

توصل بالسلامة يا ياسر باشا

وتنور المنتدى من جديد

كلك زوق يا قطة على الاهداء

تروح وتيجي بالسلامة يا ياسر وابقا طمنا عليك باستمرار واهم حاجة تخلي بالك من نفسك وابقا ادعلنا هناك بقا لازم اطلب حاجة كمان ومهمة هتلنا كاجو معاك طماعة تعمل اية بقا فيا المهم خلي بالك وابقا كلنا حاول ع قد ما تقدر هتوحشنا غلستك يلة في رعاية الله

تعرف ياياسر انا على قد ما عرفت فى مده قصيره حسيت انى لقيت اخو وصديق ليا بجد حاولت افضفضلك كتير قوى على اللى فى قلبى وارحت اما حكيتلك ارحت معاك قوى حسيت بجد انى عرفت صديق من غير مصلحه لما احيكيله وافتحله قلبى مش هيطرنى باللى يعرفه عنى زى ما حصل من اقرب الناس ليا والله اياسر فيه حجات كتير قوى قوى كنت لسه هحكيهالك
الايام دى وانت جاى تقولى خلاص هتسافر وانت عارف ان كنا نواين نتقابل ونتعرف على بعض اكتر
ياصاحبى قليل قوى اللى يصاحب من غير مصلحه وانت عمل نادره انا لقيتها
ياترى الايام هتجمعنا تانى
هتوحنى قوى قوى قوى ياياسر يابن بلدى ياغالى
ومع احترامى لكل اخواتى اللى فى المنتدى انا هحس بجد انى بقيت وحيد بعد ما ياسر هيسيبنا

لالاالله الا الله

تروح وترجع لنا بالسلامه يا ياسر

وابقا حاول تدخل المنتدى على قد ماتقدر

وربنا معاك وتوصل بالسلامه ان شاء الله

وابقا طمنا عليك وربنا معاك ان شاء الله

كلك زوء قطه

تروح وترجع لنا بالسلامه يا ياسر

هنفتقدك كتير ومين هيقول لنا اشعار حلوة من بعدك

حاول تدخل على قد ما تقدر

وربنا يوفقك

والله يا جماعة خلتوني اعيط بجد يعني
انا فعلا لوحدي وزعلان ومضايق اني هسبكم بجد والله
ميرسي ايمي لزوقك ان شاء الله لما ادخل من الرياض هبقى اكتب هنا واطمنكم ان شاء الله
زينه شكرا لزوقك واكيد هدخل ان شاء الله
دموع الندى تعبتك من كل شوية تغيري اسم البواب عطية
جنه انتي اخت غاليه فعلا وما شاء الله على نشاطك ومواضيعك وردوك المميزة
هيما فاطيما انا اللي هيوحشني ردودك اللي دمها خفيف جدا وروحك الحلوه
الاسطورة انت اخ اغلى والله والله اعلم انك قريب جدا من قلبي
توتوس ميرسي لزوقك اكيد هتستريحوا من ردودي
لاكسمى وانتي اكيد هتستريحي من الشعر بتاعي
بس ان شاء الله هدخل على قد ما اقدر
بقولكم كل سنة وانتم طيبين وربنا ما يكتبها على حد الغربة لانها وحشة بس كفاية ان حاسس اني ورايا
اخوات ورايا يسدوا عين الشمس ما شاء الله

شكرا مرة تانية القطة على موضوعك ومتنسوش بكرة تبقوا تشاوروا ليا وانا في االطائرة ان شاء الله