الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

تفسير حلم العنب

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي تفسير حلم العنب
سلام عليكم يسعد صباحك حبيبتي صولا كيف الحال ان شاء الله بخير انا شفت هاد الحلم و مش متذكرة تفاصيل كتير و اثار فضولي و كل لي فاكراه منيح انو الطابق الاول ببيتنا تحوول لمزرعة جميلة جدا فيها اشجار العنب بالوانو المختلفة و الاوراق تبع الشجر خضراء و عناقيد العنب فالاشجار حجمها كبير و طابق مع انو تحول لمزرعة بس محافظ عا تصميمو و مداخلو و كنت انا واختي ايمان نتمشى هناك و غير متاكده من وجود امي ثم نزلنا الطابق الارضي و اعتقد اختي قالتلي كل ما نجوع نجي ناكل و انا كاني نزلت معي شي عنقودين عنب احمر اكلت منهم او بدي وزع منهم ما بتذكر أختي عمرها23 عزبإء و انا 25 سنة عزباء و الك كل الشكر و التقدير

ذات صلة:

افتراضي رد: تفسير حلم العنب
السلام عليكم

صباحك عثل ياقلبي بخير ولله الحمد طول ماانتي بخير

ماشاء الله ع حلمك ان شاء الله ربنا هايجعلكم ذرية كبيرة صالحة لاهلكم وهايكرمك انتي واخواتك بزواج والخلفة الصالحة وهاتكونو عائلة كبيرة مثمرة بأذن الله

والله اعلم

ربي يحفظك حبيبة والله انا كنت خائفة منه ربي يطمنك مثل ما طمنتيني

حببتي بتخافي من ايه ده ربك كريم اوي

وان شاء الله هاتبشريني بكل خير ياقلبي

والله غير انتي الاولى اللي ابشرك والله
انا في كرب و هم و احباط مايعلم بيه الا ربنا مش لامور خاصة بيا و انما مشاكل عندنا فالبيت والله ما بقدر اقعد فالبيت و دائما بالي مشغول و شيطان عم يوسوسلي حاسة راح يجيني انهيار عصبي شي يوم كلو من اولاد الحرام عم يزرعو فتنة بين افراد العيلة و هاد ياللي ولد عداوة و خصام و بغضاء بين العيلة و نحنا تحت سقف واحد شو راح احكي ولا احكي والله مرات اجلس بس ابكي. عسى ربي يفرجها علينا

حببتي كل بيت في مشاكل وكل بيت ربك عالم به لكن كوني عبده صالحة تتفائل خيرا ف الله واعلمي ان الله مابيرضي بالظلم ولكل شئ له نهاية وبايدك انتي تقدري تصالحي حالكم اكثري الصلاة والدعاء ويااختي الدعاء له سحر جميل مع تكراره هاتشوفي الفرق في بيتكم
قولي هذا الدعاء

اللهم يا سامع الصوت ويا سابق الفوت ويا كاسي العظام لحما بعد الموت ويا من أجاب نوحا حين ناداه وكشف الضر عن أيوب في بلواه وسمع يعقوب في شكواه ورد إليه يوسف وأخاه وبرحمته ارتد بصيرا وعاد النور إلى عيناه وليس بعزيز عليك وليس بعسير عليك أن ترزقني{راحة البال}سبحانك لا إله إلا أنت يا ذا الجلال والإكرام

يا رب يا رب يا رب يا من نجيت محمد صلى الله عليه وسلم حين نسجت على الغار خيوط العنكبوت وآمنت يونس في بطن الحوت وحفظت موسى في اليم والتابوت ليس بعسير عليك أن ترزقني{بهدوان السر في بيتي مع اهلي}سبحانك لا إله إلا أنت يا ذا الجلال والإكرام يا رب يا رب يا رب يا خالق السماوات والأرض والليل والنهار والشمس والقمر والنجوم والكواكب والشجر والدواب والماء والتراب وكل شي وعلمت الإنسان ما لم يعلم ورفعت السماوات بغير عمد نراه ليس بعسير عليك وليس بعزيز عليك أن ترزقني{ان تنصرنا علي كل من ظلمنا وتصلح حال اهل بيتي }

اهم شئ ياقلبي كوني واثقة ف الله بأن الله كريم قريب مجيب واكثري الدعاء له

ان شاء الله يا رب والله كلامك ريحني كتير و هاد ياللي عم بعملو والله استغفر وادعي ربي ليل نهار و عم شغل رقية بالبيت مع سورة البقرة يوميا عسى ربي يفرجها علينا و الشيء اللي زاد هلكنا هو السحر دايم الدوم نجدعند الباب شئ اسود و مرات جوا البيت بالداخل. و العام الماضي تخيلي اجانا راقي وقال انو من الاعمال المعمولة اللنا هو للتفريق و المشاكل بين العيلة حسبي الله و نعم الوكيل فيهم وشكرا الك كتير والله من محبتي الك الكبيرة فتحت لك قلبي

حببتي ربنا يذيد ايمانك يارب

حببتي اكثروا الصلاه في بيتكم ورقية السحر وسورة البقره وشرب الماء المقري وان شاء الله مع تمسككم بالله السحر ده هايزول