الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

تفسير رؤيا الجلوس علي كرسي خشب في المنام

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي تفسير رؤيا الجلوس علي كرسي خشب في المنام
السلام عليكم
ازيك يا سولا اخبارك ايه ؟
حلمت بعد اما صليت استخارة علي عريس (بس قبل الرؤية الشرعيه )اني قعدت معاه بعدها روحت خطوبة وحدة صحبتي وكنت متضايقة لانها قلعت الحجاب في الخطوبة وبعدين مشيت لاقيت ان الطريق اللي راجعة منه كله حرامية وفيه بحر وانا كنت خايفة وعايزة اروح المكان اللي قاعد فيه العريس (لان المكان ده ف الحلم امان جدا ومتحوط بسور) المهم كنت بجري لحد اما وصلت للاوضة بتاعته خبطت عليه وفتح لي قالي اتاخرتي ليه ؟ كنت بنهج ووشي عرقان ومردتش عليه راح قعدني علي كرسي خشب وكان قدامه طبق لحمة مستوية عملي ساندوتش فينو من اللحمة دي وادهوني وانا اكلته و اكلت حتة تاني م اللحم كان طعمه حلو بعدين قالي هسيبك واروح اصلي الفجر راح يصلي ف المسجد وانا فضلت واقفة علي باب المسجد مستنياه يخرج المهم خرج رحنا قعدنا علي مسطبة كده جنب المسجد وقعدنا نتكلم (انا بتكلم وهو بيسمعني )

ذات صلة:

افتراضي رد: تفسير رؤيا الجلوس علي كرسي خشب في المنام
العريس ده يا سولا قعدت معاه المهم اني مرتحتش اووي لانه عملي جدا وشخصيته مختلفة عني خالص يعني بصي متشدد شوية دينيا حسيت انه هيقفل عليا جامد فصليت استخارة تاني وطلبت من ربنا اشوف رؤيا حلمت اني اشتريت جاكت جينز ازرق كنت صاحية مخنوقة م الحلم
انا قولت لبابا مش موافقة بس اخويا بيقولي الافضل تجلسي معاه تاني بصي بصراحة مش عاوزة اقعد معاه تاني انا مش بفهم في تفسير الاحلام اووي بس اللي اعرفه ان الخشب معناه نفاق واللون الازرق معناه هم فحساه اشارة من ربنا انه لا مكملش ف الموضوع ده ولا انتي ايه رايك وكمان تفسير الحلم

ان شاء الله خير

ان شاء الله خيرا

السلام عليكم

حببتي ماشاء الله عليكي بقيتي تعرفي تفسري

بصي ياقلبي في حلمك انتي تعبانه وخايفه ومتوتره لان الجري هروب وتوتر وخوف وانك ترحيلو هو انك ترضي بيه وجلوسك ع الكرسي الخشب هو نفاق ومعني نفاق اظهار المرءخلاف مايبطن ، وانه ياكلك دال ع ان هذا الشخص كريم وحالة متيسر ، والصلاة محموده له

والله اعلم

بصي ياقلبي انتي الفرص قدامك كتير لكن ممكن تدي نفسك فرصة تاني وتقعدي معاه مش هتخسري اي حاجه وبعد كده قرري وهايكون سعتها قرارك صح يااما لاء كما قلتي واتاكدي انه مش هاينفعك او اه انه شخص كويس ويجي منه
وابقي عرفيني عملتي ايه ياحببتي ربنا يوفقك ويصلحلك الحال يارب

صح كلامك يا سولا هو فعلا انا كنت متوترة جداا وقلقانة ومش مرتاحة والعريس مستواه المادي عاالي فعلا
بس العريس اتصل وقال كل شئ نصيب
الحمد لله كله خييير

الحمد لله ع كل حال

ربنا يكرمك ياقلبي بكل خير انتي بنوته جميله وتسهالي الاحسن

بصي انا هاجوزك لابني شادي بس هتستني شويه هو عمره 4 سنوات ههههههههههههه

ع الاقل هافسرلك احلامك وانتي قعده جمبي من غير تواصل هههههههههههه

مش عايزاكي تكوني حزينه ابدا ربنا كريم وشيلك كل شئ حلو وبكره هاتشوفي

هههههههههه خلاص ماشي موافقة ده كفاية ان حضرتك هتبقي حماتي
ربنا يكرمك يا عسولة بجد فرحتيني كلك ذوق والله