الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

ارجو النصيحة

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي ارجو النصيحة
السلام عليكم ورحمة الله انا كان عندى مشكلة عايز رد عليها وحلها بسرعة

هبتدى الحكاية من الاول بس فى حاجة امانة ارجو الرد والحل ودية امانة

هو كان فى وحدة قريبتى اسمها اسماء بس من بعيد قوى كانت زمان يعنى مش حلوة قوى كنت مسميها الشمامة بجد لان كانت مش مهتم بنفسها كنا صغيرارين يعنى المهم انا بقالى كتير ماشفتهاش بقالى يجى 4 سنين المهم
بنت خلتى جات عملت الحنة بتاعتها فاكيد عزمت اسماء فالمهم شفتها فى الحنة لقيتها قمر بجد قمر قمر قمر
عجبتنى بجد ومن طريقت كلامها وكل الحاجة المهم شفتها تانى يوم فى الفرح بقى كانت احلى واحلى

المهم انا اعجبت بيها جداااا المشكلة انى انا عمرى متكلمت معاها خالص ومليش كلام معاه انا عايز اكلمها بجد بس مكسوف تحرجنى

فو فى حاجة انا احتمال اشوفها يوم 29/9/2009 دة هيكون خطوبة وحدة قريبتنا عايز اقلف حوار ادخل بيه عليها
انا مش عارف اعمل اية اروح اقولها علطول هاتى نمرت تلفونيك ابوها هيبقى قاعد ده فرح وابوها موجود حد يشوفلى اعمل اية عايز اكلمها بجد عجبانى جداااا

انا عايز بس منكم حد يقولى حوار اعمله عليها هو انا فكرت كتير وقلت مش هعرف اكلمها الى ساعت لما تقوم مثلا ساعت الهيصة وكدة والرقص هتقوم تساف وكدة علشان هتكون قامت من جنب ابوها والمكان هيبقى فى نادى

يله انا اديتكم كل المعلومات همتكم بس والنبى عايز حل منكم بليز
مش عارف الموضوع صعب بقى ولا سهل

ذات صلة:

والله متهيالي انك خلاص مادام نيتك خير يبقى تكلمها

مش غلط ولا حاجه

ممكن تخلي بنت قريبتك تكلمها او على الاقل مثلا تجيبها تقعد معاكوا في الخطوبه كده يعني

وساعتها قول اي كلام ييجي على بالك من غير ما تحضر هيبقى احلى والله

بس خلي نيتك خير قبل اي حاجه

والله الحوارات كتيرة جدا اكتر مما تتصور بس انا زي جنه
اولا انا بقول لوحبتك البنت دي وبعدين خليت بيها انا اشيل الذنب قدام ربنا
ثانيا عمرك كام سنة انا خايف تقول 15 او 14 او حتى 20 وفي النهاية برضه نفس الطريقه تسبها
لكن لو عايز تخطبها بجد ابعت ليا رساله على الخاص وانا اقولك على مليون حوار وحوار
مش حكاية اني مجرب والله حكاية اني بسمع كتير وبشوف اكتر
تحياتي

والله بحبها وهتجوزها ممكن بعتلى اميلك على الخاص علشان عايز اتكلم معاك