الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

تفسير حلم شراء سروال

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين1الاعجاب

افتراضي تفسير حلم شراء سروال
سلام حبيبة صولا كيفك ان شاء الله لابأس توحشناك بزاف يارب تكون آخر غياب ههه حلمت ان اختي قالت لي اذهبي الى المحل الفلاني وهو ملاصق لمكان عملي يبيع الملابس النسائية و كانها وصفت لي بنطلون وقالت لي اذهبي وانظريه واشتريه فهو يواتيكي اي يلائمك و سعره 380 دج و فالحلم كأني كنت اعرف السروال الذي كانت توصفه و انتهى اختي متزوجة وانا عازبة عمري 25 سنة السروال كان جينز ازرق فاتح غير فضفاض متل بناطيل دارجة عالموضى و مرصع بالخرز الابيض في الاسفل وشكرااااااااااا كتير الك صوصى حبيبتي

ذات صلة:

افتراضي رد: تفسير حلم شراء سروال
السلام عليكم

بخير ياقلبي يارب تكوني باحسن الاحوال

اختك شيفة ليكي عريس مناسب وربك كريم قادر يكرمك بااجمل عريس ياقمر

والله اعلم

ربي يخليكي حبيبتي ان شاء الله انتي هي القمر ومشكورة كتير عا تفسيرك عم نتعبك معانا ربي يجازيكي كل خير و عندي سؤال بعد امرك هو هاد الشخص صاحب المحل عم يتكرر معي بكذا حلم يا هو يا المحل هل له دلالة ام لا و شكرا

SoLa معجب بهذا.
حببتي انتي تعرفي هذا الشاب

اكتبي لي ماتعرفي عنه

سلام حبيبتي كيفك ان شاء الله بخير اعرف اسمه محمد عمره يكون حوالي 30 سنة مواصفاته طويل و اسمر هاد اللي اجا ببالي اذا بدك شيئ تاني قوليلي

كمان ما بعرفه كتير يعني سلام سلام و هو يعرف عيلتي و اخواتي

صباحو صولا كيفك لاباس نسيت اقولك إنو يشتغل بمحل ملابس نسائية و حالته دينية يظهر والله اعلم متوسطة اذا فيه استفسار تاني ممكن افيدك بيه وشكرا حبيبة

التعديل الأخير تم بواسطة nounasasou ; 01-22-2018 الساعة 06:57 PM
صباح الخير صولا حبيبة كيفك لاباس عليك ان شاء الله تكوني لاباس نشكرك بزاف حنونتي عم نتعبك معانا و انتي بالمقابل كل عضو عم ترضيه لحالو و تجاوبيه و تدعيلو والله هاد لي كبرك بعيني اكتر ربي يجازيك ان شاء الله و نسيت اذكر لك بالحلم كأني شفت السروال اللي وصفتو لك ازرق فاتح ملبسو بالدمية هاي تبع المحلات بس هديك ياللي تجي فقط من الخصر وتحت اي تبع البناطيل قلت اذكرها لك اذا فيها اهمية و مشكورة حبيبتي و الف بوسة الك

حياتي والله انتي تسلملي ياقلبي وانا تحت امركم ياحببتي وربنا يقدرني ع مساعدتكم

حببتي هذا الشاب معجب فيكي وهو مناسب شكليا لكي وان شاء الله ربنا هايكرمك بزوج الصالح الذي يسعد حياتك

مساء الخير حبيبة صولا كيفك لاباس عليك شكرا ليك بزاف بزاف لانك عم تجاوبينا في ميزان حسناتك يارب و ربي يحفظ لك و يسخر لك اولادك و عيلتك يا كريم و بالنسبة لتفسيرك الأخير و الله انا كمان حاسة من تصرفاته الاخيرة في هيك شيئ ربي يقدم اللي فيه الخير بس شو قصدتي حبيبتي بمناسب شكليا وشكرا و تسلميلي يا ❤ قلبي وبعد امرك تتذكريني بصلاتك و تدعيلي ربي يفرجها علينا و الله حاسة روحي راح تطلع

التعديل الأخير تم بواسطة nounasasou ; 01-26-2018 الساعة 05:07 PM