منتدي كريزى مان > >
خطه نطفش بيها البنات اللى في المنتدىهههههههههه
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

خطه نطفش بيها البنات اللى في المنتدىهههههههههه

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Dance3 خطه نطفش بيها البنات اللى في المنتدىهههههههههه
الموضوع ببساطة إننا أحنا ( شباب المنتدى ) قررنا الآتي :

1- إخلاء المنتدى من البنات نهائي !!

2- تكوين منتدى لأول مرة في الشرق الأوسط ( للرجال فقط ) !!
أسباب القرار :

1- عاوزين ناخد راحتنا في الكلام شوية ( صداقة الرجل للرجل كنز لا تعرفه النساء ) !!

2- الموضوع ده حايفضي مناصب كتيرة في المنتدى ... ممكن بعد كده نوزعها بنا بالتساوي بدل ما هما شاغلين مناصب أعلى منا !! ( عيب عليكم )

3- ممكن بعد كده نسمح بزيارات ( مدفوعة الأجر ) لبعض العضوات اللاتي يردن المشاركة في المنتدى !!

4- أكيد الموضوع ده لو حصل حايعمل للمنتدى شهرة وحانبقى من ارجل المنتديات ويمكن يقلدونا ... وبكده حنبطل " بنت حوا النت نهائي وتتفرغ لشغل البيت !!

5- وما تنسوس إن أمكم ( حوا ) كانت سبباً في خروج أدم من الجنة ... وآدم دلوقت حايكون سبب في خروجها من الدنيا إن شاء الله !!
الخطـــــــــــــــــــة :

... أولاً : أنا عملت خطة من عدة مراحل لازم نلتزم بيها كلنا .. وكل مرة حاعرض مرحلة من الخطة

وبعدين تقيمها مع بعض قبل ما نبدأ المرحلة التانية ( بس أهم حاجة الجدية والمشاركة الفعالة ) !!

المرحلةالأولى هي :

--- نحدد عضوة من العضوات ( معظم الشباب مخنوق منها ) وطبعا هاتكون الرسايل سرية عشان محدش يعرف احنا مخوقين من مين .. وكلنا نتابعها في المنتدى بجميع الأقسام

( إن كتبت موضوع جديد .. كلنا نشارك .. طبعا بالسلب والكلام البايخ مثلاً ذي :

" الموضوع ده قراته قبل كده - الموضوع ده مسروق - إيه البواخة دي - يارتني مادخلت الموضوع-

خطك وحش قوي - الموضوع تافه - أنا حاسس إني حارجع ..... وكلام من ده كتير "

... أنا دلوقتي سايب لكم تحددوا ( أول ضحية ) إللي إحنا حانشتغل عليها والتواصل بين الرجال بالرسايل الخاصة ( عاوز تصويت )

علي فكرا انا مش مخنوق من البنات احلي حاجا
بسي عايز اشوف رد فعلكو ايه ويريت البنات مش تزعل منيخطه نطفش بيها البنات اللى المنتدىههههههههههخطه نطفش بيها البنات اللى المنتدىههههههههههخطه نطفش بيها البنات اللى المنتدىههههههههههخطه نطفش بيها البنات اللى المنتدىهههههههههه

ذات صلة:

هههههههههه

كده مفيش بنت هتمشي الخطه اتكشفت خلاص

ميرسي ليك اوي يا نادر

[align=center] [ههههههههههههههههههههههه

الفكره حلوة بس للاسف انا مش هشارك

علشان ان مقتنع ان البنات ( الجنس اللطيف ) كله احلى حاجة على الارض

فانا هكون محايد /align]

انت ناسي يا عم نادر ان المراقب العام ضي
يعني لو قولت كلمة يارتني ما دخلت في رد على موضوع الله اعلم الايقاف هيبقى كام يوم

بس انا معاك والله انا لما اتصورت شكل المنتدى والله جالي اكتر من مليون قصة تتكتب وكلها جميلة
تحياتي ليك

شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله الراجل دة بيقول كلام زى العسل

جمعية الرجالة المفترية تشرفت بأنضمامك ليها يا نادر

تحت شعار ( الست مالهاش غير حلتها )

وكل سنة وانتا طيب يا نجم

[align=center] [ههههههههههههههههههههههه

الفكره حلوة بس للاسف انا مش هشارك

علشان ان مقتنع ان البنات ( الجنس اللطيف ) كله احلى حاجة على الارض

فانا هكون محايد /align]
والله بعد اللي قاله الاستاذ الجامد ده فانا مليش اي تعليق
بس اقوله حاسب علي نفسك لحسن صاحب الموضوع وياسر وبوحة يغتالوك انا مش مسؤلة
بس اكيد ساعتها هحاول اخدلك تارك
هههههههههههههههههههههههههه

تسلم ايدك يا جووو على الكلام الجميل ده

بس انت كدة هتزعل البنات مننا احنا

اسرة مع بعضينا ولاد وبنات بناخد افكار

كل واحد فينا واحب اشكر اخونا اسير

على الكلام الرائع بس كدة احنا هنجرح في البنات

وكل عام والجميع بخير

اخلع انا هههههههه كنت بهزر انتو مش بتهزرو هههه

اه نسيت اقول الا جنا وضي معايا اه هههههههه

ايه يا عم سا فو انتا خفت ولا ايه هههههه بعدين انا بشوف ردودكو ايه فقط لا غير

اي نعم هما الجنس الطيف زي ما انتا قلت بسي احنا الرجاله برضو معايا يعني نا قل الظلط هههههه

وشكرا لحبيب قلبي ياسر شوفت يا عم ياسر لما فكرنا بس كام فكره جتلك

وشكرا اسير الغرام معاك يا حبيب قلبي طبعا الست ملهاش غير حلتها هههههههه

وشكرا لا احمد شعيب احنا منقدر نزعل حد يا عم احمد دا انا كنت بشوف ردكو ايه

وشكرا broken heartعلي ردو الجميل ده

وشكرا khattabعلي مرورو

انا معاك يا معلم .. كلمة السر كتكوت

ههههههههه موضوع ظريف