الملاحظات
الإهداءات
علاءخليل من قويسنا _ منوفيه : وحشتوووووومي اوووووي والله     عمااااد حسن من كوكب الارض : السلام عليكم ازيكم جميعا يارب تكونوا بخير كل سنة والجميع بخير يارب     LOSHA من كريزي مان : تسلمي يااحلي لنوش هانت ان شاءالله     *لينا* من من منتدى كريزى مان : بسرعه بئه منتظرين المفاجئه بالتوفيق ودوام التقدم ياسوبر ماستر المنتدى     أنثـے مًنْ الّخٍـْيـِالْ→♀ من مصر : المنتدي كان وحشني اوي اتمني كل الناس تكون بخير     عبدالجوادعلي من مصر : السلام عليكم ورحمة الله منورين احلى صحبه لوشا هي جوجو اختفت تاني انت زعلتها والا ايه عموما انا معايا ميكروفون وهنادي عليها يمكن     gezoooo من Libya : الناس القديمه موجود ولسه في ناس حتيجي وحتخرب     كناريه من مصر : مساء الخير يا جماعه الناس القديمه فين واخبارهم ايه ياريت يردو عليا     gezoooo من بلﭑڊ ﭑللۿ : ايه يا جماعه المنتدي نايم ليه كده ايه يا لوشا عاوزين نفرفش المنتدي ده     *لينا* من من بلدالاهرامات : فاكرينك طبعا ياهندسه حمدالله على السلامه     LOSHA من المنتدي : اللهم صل وسلم وبارك على اشرف الخلق سيدنا ونبينا محمد     Mekook من السعودية : صلوا على رسول الله اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     LOSHA من كريزي مان : نورة الدنيا يا ريزو . اكيد طبعا فاكرينك . احنا متغيرناش ع فكرة     Dr|ReZo من Dubai : ازيكم يا شباب عاملين ايه ؟ يا رب تكونوا بخير و لسه فاكرني     *gogo* من من البيت :) : ميرسي اعبدوووو مساء العسل بقا     عبدالجوادعلي من مصر : جوجو صباح الورد على عيونك وصباح الخير لكل الاصحاب يا رب تكونوا بخير ان شاء الله قريبا انتظم في التواجد ونرجع نكتب تاني باذن الله     عبدالجوادعلي من مصر : يا مساء الورد على عيونكم يا اجمل اصدقاء انا عارف ان الجو رايق طبعا هتبقى الدنيا زحمه لما لوشا يشغل الدردشه ويرجع السحاليل هههههههههههههههه     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي    

تفسير حلم نزع الشوكة فى المنام

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي تفسير حلم نزع الشوكة فى المنام
السلام عليكم
حلمت ان اخويا جايب واحد صاحبه يتغدوا عندى فى البيت (صاحبه مكنش ظاهر فى المنام ومعرفش هو مين) وانى حضرتلهم الأكل وبعد ماخلصو لاقيت اخويا بيدخلى الاطباق المطبخ ومن بينهم طبق فيه سمك فاستغربت لانى مكنتش عامله سمك فقالى ان صاحبه هو اللى جايبه لانه بيحب النوع ده وبياخد رأيي فيه فقلتله اه هو حلو وفى اللحظة دى وانا بتكلم مع اخويا لاقيت دراعى بيوجعنى أوووى واما بصيت عليه لاقيت شوكة فيه فطلعتها من دراعى بس وانا بخرجها لاقيتها شوكة سمك كبيرة جدا وطويله عاملة زى شوك سمك التونة الكبير والاسماك ضخمة الحجم وأول ماطلعتها حسيت براحه كبيره

انا انسه
لا اعمل
الحمدلله وبفضله بتقرب لله بالصلاة والقيام ومواظبه عليهم وقراءة سورة البقرة والاستغفار يوميا
كنت نايمة وانا ببكى مهمومة
كنت على طهارة
اخى متزوج حديثا وينتظر مولود
مصر

افتراضي رد: تفسير حلم نزع الشوكة فى المنام
اللهم اجعله خيرا
افتراضي رد: تفسير حلم نزع الشوكة فى المنام
السلام عليكم

حببتي في عريس اتي من طرف اخوكي ، ونزع الشوكة منك دال ع تعب نفسي انتي بتمري به هايزول بأذن الله

والله اعلم
يذهب الجميل ليأتي الاجمل ... / تلك هي

ثقتي في ربي