الملاحظات
الإهداءات
علاءخليل من قويسنا _ منوفيه : وحشتوووووومي اوووووي والله     عمااااد حسن من كوكب الارض : السلام عليكم ازيكم جميعا يارب تكونوا بخير كل سنة والجميع بخير يارب     LOSHA من كريزي مان : تسلمي يااحلي لنوش هانت ان شاءالله     *لينا* من من منتدى كريزى مان : بسرعه بئه منتظرين المفاجئه بالتوفيق ودوام التقدم ياسوبر ماستر المنتدى     أنثـے مًنْ الّخٍـْيـِالْ→♀ من مصر : المنتدي كان وحشني اوي اتمني كل الناس تكون بخير     عبدالجوادعلي من مصر : السلام عليكم ورحمة الله منورين احلى صحبه لوشا هي جوجو اختفت تاني انت زعلتها والا ايه عموما انا معايا ميكروفون وهنادي عليها يمكن     gezoooo من Libya : الناس القديمه موجود ولسه في ناس حتيجي وحتخرب     كناريه من مصر : مساء الخير يا جماعه الناس القديمه فين واخبارهم ايه ياريت يردو عليا     gezoooo من بلﭑڊ ﭑللۿ : ايه يا جماعه المنتدي نايم ليه كده ايه يا لوشا عاوزين نفرفش المنتدي ده     *لينا* من من بلدالاهرامات : فاكرينك طبعا ياهندسه حمدالله على السلامه     LOSHA من المنتدي : اللهم صل وسلم وبارك على اشرف الخلق سيدنا ونبينا محمد     Mekook من السعودية : صلوا على رسول الله اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     LOSHA من كريزي مان : نورة الدنيا يا ريزو . اكيد طبعا فاكرينك . احنا متغيرناش ع فكرة     Dr|ReZo من Dubai : ازيكم يا شباب عاملين ايه ؟ يا رب تكونوا بخير و لسه فاكرني     *gogo* من من البيت :) : ميرسي اعبدوووو مساء العسل بقا     عبدالجوادعلي من مصر : جوجو صباح الورد على عيونك وصباح الخير لكل الاصحاب يا رب تكونوا بخير ان شاء الله قريبا انتظم في التواجد ونرجع نكتب تاني باذن الله     عبدالجوادعلي من مصر : يا مساء الورد على عيونكم يا اجمل اصدقاء انا عارف ان الجو رايق طبعا هتبقى الدنيا زحمه لما لوشا يشغل الدردشه ويرجع السحاليل هههههههههههههههه     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي    

تفسير رؤيا شاب يعطيني ورقة

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي تفسير رؤيا شاب يعطيني ورقة
السلام عليكم
اللهم صل وسلم وبارك ع حبيبنا محمد
بسم الله...
رأيت انني ذهبت للكلية مع صديقتي وكأنه بداية تيرم جديد فذهبنا واشترينا حاجات للاكل وتركناها في مكان لنعود اليها وذهبنا الي القاعة لنرى ان كان الاستاذ قد جاء فدخلنا الكلية ووجدت في احدى الممرات صديقتين لي فجاءو وسلمو علي بحرارة وكانو فرحات برؤيتي وكان مجموعة من الشباب ينظرون الي بإعجاب ودخلنا للاستاذ ووجدنا ان المحاضرة لم تبدأ بعد فاخذنا اذن منه ان نذهب لنأكل ونعود وذهبنا الى ساحة الكلية جلسنا في مكان وبدأنا ناكل الروزبيري والعنب والبسكويت وعلكة واشياء اخرى فلاحظت وجود شاب (هو يدرس في الكلية وهو مصور الكلية اي نذهب اليه ليصور لنا المناهج والاوراق) لاحظت انه ينظر الي ويرتدي تيشيرت اخضر لونه زاهي ثم جاء الي وكان فرح واعطاني ورقة كان شارح فيها انه يحبني وكانت مطوية لكنني قلت له لن آخذها وانا رافضة فحلف بالله وقال والله سوف تأخذيها فاخذتها وفتحتها فتبين انها دفتر كامل مليء بصفحات كثيرة كاتبلي فيها وشارحلي انه يحبني وهو طلب مني ان اقرأالصفحة الاولى ولايزال واقف قربي ليأخد رأيي فقرأتها وكان كلام كثير انه يحبني وانه سيفعل من اجلي الكثير فقلت اسفة انا رافضة لاني مخطوبة ( لست مخطوبة في الواقع ولافي الحلم فقط لابعده في الحلم ) فزعل جدا جدا وقال انا اسف ولكن احتفظي بالدفتر واقرإي ماكتبته لكي لانه سيفيدك فاخذته ودخلت انا وصديقتي للكلية لنذهب للمحاضرة فوجدت الشاب يجلس على كرسي في الممر ومعه اصدقائه وكان ينظر الي بحسرةو زعل وانا مررت من امامه وكنت ارتدي ملابس جميلة .

عزباء، طالبة على طهارة ، البارحة ، هذا الشاب مصور الكلية واذهب اليه تقريبا كل يوم لتصوير الشيتات ولاتربطني به اي علاقة ولم اكن افكر فيه ابداااا والكلية اغلقت من شهرين

التعديل الأخير تم بواسطة يقين ; 09-08-2017 الساعة 12:11 PM
افتراضي رد: تفسير رؤيا شاب يعطيني ورقة
السلام عليكم

اختصار الحلم الث ثلاث اسطر فقط
يذهب الجميل ليأتي الاجمل ... / تلك هي

ثقتي في ربي

حلمت اني ذهبت مع صديقتي للكلية جلسنا في مكان وبدأنا ناكل الروزبيري والعنب والبسكويت وعلكة واشياء اخرى فلاحظت وجود شاب (هو يدرس في الكلية وهو مصور الكلية اي نذهب اليه ليصور لنا المناهج والاوراق) لاحظت انه ينظر الي ويرتدي تيشيرت اخضر لونه زاهي ثم جاء الي وكان فرح واعطاني ورقة كان شارح فيها انه يحبني وكانت مطوية لكنني قلت له لن آخذها وانا رافضة فحلف بالله وقال والله سوف تأخذيها فاخذتها وفتحتها فتبين انها دفتر كامل مليء بصفحات كثيرة كاتبلي فيها وشارحلي انه يحبني وهو طلب مني ان اقرأالصفحة الاولى ولايزال واقف قربي ليأخد رأيي فقرأتها وكان كلام كثير انه يحبني وانه سيفعل من اجلي الكثير فقلت اسفة انا رافضة لاني مخطوبة ( لست مخطوبة في الواقع ولافي الحلم فقط لابعده في الحلم ) فزعل جدا جدا وقال انا اسف ولكن احتفظي بالدفتر واقرإي ماكتبته لكي لانه سيفيدك فاخذته ودخلت انا وصديقتي للكلية لنذهب للمحاضرة فوجدت الشاب يجلس على كرسي في الممر ومعه اصدقائه وكان ينظر الي بحسرةو زعل وانا مررت من امامه وكنت ارتدي ملابس جميلة
عزباء، طالبة على طهارة ، البارحة ، هذا الشاب مصور الكلية واذهب اليه تقريبا كل يوم لتصوير الشيتات ولاتربطني به اي علاقة ولم اكن افكر فيه ابداااا والكلية اغلقت من شهرين
السلام عليكي

حببتي هذا الشاب معجب بيكي لكنك هاترفضية ربنا يقدملك كل خير

والله اعلم

ثقتي في ربي

ههههههههه غريبة يادنيا هههه عمري ماتوقعت يكون معجب مرة كنت عنده وكان فيه طالبات اخريات فوجدته يختلس النظر لي هههههه بس شلت الموضوع من بالي
طيب حببتي مامعنى الورقة والدفتر اللي قالي احتفظي بيه وانه حلف بالله ان آخذها
التعديل الأخير تم بواسطة يقين ; 09-12-2017 الساعة 10:57 AM
الورق ورسائلة تدل ع انه هايبلغك انتي او احد من اصدقائك بأعجابة بيكي ياقلبي والله اعلم

ثقتي في ربي

طيب حببتي وحلفه بالله
يعني الرسالة هاتوصلك هاتعرفي انه معجب بيكي ههههههههههههههه

بتسالي كتير ليه شكلك انتي المعجبة بيه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ثقتي في ربي

هههههههههههههههههه لاابداااااااا والله بس مستغربة