مجتمع كريزى مان > >
ماهو احساسك لمن تفقد اقرب صديق ليك بسبب التجاهل
الملاحظات
الإهداءات
علاءخليل من قويسنا _ منوفيه : وحشتوووووومي اوووووي والله     عمااااد حسن من كوكب الارض : السلام عليكم ازيكم جميعا يارب تكونوا بخير كل سنة والجميع بخير يارب     LOSHA من كريزي مان : تسلمي يااحلي لنوش هانت ان شاءالله     *لينا* من من منتدى كريزى مان : بسرعه بئه منتظرين المفاجئه بالتوفيق ودوام التقدم ياسوبر ماستر المنتدى     أنثـے مًنْ الّخٍـْيـِالْ→♀ من مصر : المنتدي كان وحشني اوي اتمني كل الناس تكون بخير     عبدالجوادعلي من مصر : السلام عليكم ورحمة الله منورين احلى صحبه لوشا هي جوجو اختفت تاني انت زعلتها والا ايه عموما انا معايا ميكروفون وهنادي عليها يمكن     gezoooo من Libya : الناس القديمه موجود ولسه في ناس حتيجي وحتخرب     كناريه من مصر : مساء الخير يا جماعه الناس القديمه فين واخبارهم ايه ياريت يردو عليا     gezoooo من بلﭑڊ ﭑللۿ : ايه يا جماعه المنتدي نايم ليه كده ايه يا لوشا عاوزين نفرفش المنتدي ده     *لينا* من من بلدالاهرامات : فاكرينك طبعا ياهندسه حمدالله على السلامه     LOSHA من المنتدي : اللهم صل وسلم وبارك على اشرف الخلق سيدنا ونبينا محمد     Mekook من السعودية : صلوا على رسول الله اللهم صلِّ وسلم على نبينا محمد     LOSHA من كريزي مان : نورة الدنيا يا ريزو . اكيد طبعا فاكرينك . احنا متغيرناش ع فكرة     Dr|ReZo من Dubai : ازيكم يا شباب عاملين ايه ؟ يا رب تكونوا بخير و لسه فاكرني     *gogo* من من البيت :) : ميرسي اعبدوووو مساء العسل بقا     عبدالجوادعلي من مصر : جوجو صباح الورد على عيونك وصباح الخير لكل الاصحاب يا رب تكونوا بخير ان شاء الله قريبا انتظم في التواجد ونرجع نكتب تاني باذن الله     عبدالجوادعلي من مصر : يا مساء الورد على عيونكم يا اجمل اصدقاء انا عارف ان الجو رايق طبعا هتبقى الدنيا زحمه لما لوشا يشغل الدردشه ويرجع السحاليل هههههههههههههههه     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : حداآناآ ليةة فآكرني من بلدككوؤ     LOSHA من كريزي مان : ههههههههههه هااايز وانتي حداكم في البلد بيقولو هاايز برتو نورتي ياصفصف وربنا عاش من شافك ربنا يجعلك بخير يارب     Šťŏp Ǻńǻ ţŏp من Portsaid : هااايز عليكو للي يعرفني وحشتوني وربنا ... صافي    

ماهو احساسك لمن تفقد اقرب صديق ليك بسبب التجاهل

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين2الاعجاب
  • 1 Post By سوما مبارك
  • 1 Post By حمادةعوض

افتراضي ماهو احساسك لمن تفقد اقرب صديق ليك بسبب التجاهل
عندي صديقه اتعرفت عليها في الجامعه وهي الوحيده الطلعت بيها. وحتي صداقتنا وصلت البيت وبقت علاقتنا اسريه اكتر ودايما في بلقاها جنمبي في اي شي بحصل معاي وانا كنت منفصله عن زوجي وهي الكانت السبب في انو نرجع لبعض بس من رجعت لي زوجي بقت في لحظات كتيره بتقول فيها اني اتغيرت واني ماذي الاول وبمرور الزمن تجاهلي ليها زاد لحدي مافقدتها نهائي بس بالجد والله هي كانت اقرب لي من اخواتي بس ماعارفه ليه اتعاملت معاها بالاسلوب دا
وقبل ما اعرفها كنت وحيده رغم وجود كميه من الناس حولي بس هي الوحيده الكنت بثق فيها ثقه عميا۽ وبعد فقدتها رجعت وحيده من الاول
اعمل شنو واتصرف كيف

LOSHA معجب بهذا.
افتراضي رد: ماهو احساسك لمن تفقد اقرب صديق ليك بسبب التجاهل
دائما العــلاقات الوطيدة الملموسة من القلب
يكون الفراق فيها موجوع وامر صعب
ومن الواضح ان اهمالك لصديقك كان سببا لخسارتك ليها
وكونك اعترفتى بذلك دى شيىء كويس
ممكن ترجعى وتصلحى علاقتك بيها بس كونى على علم
انكى الان شعرتى بمكانتها بعد ان احسستى بالوحدة
وعندما كنتى سعيدة بحياتك الزوجية اهملتى بها
وتلك ليست الصداقـــــة
ابحثى عن معنى الصداقة الحقيقى وتعلمية جيدا
حتى تعرفى معنى الصداقة الحقيقة
وربنا يسعدك
LOSHA معجب بهذا.
اللهم اعفوا عنا وارحمنا
الواحد بيكون ليه نظره ف الشخص اللي قدامه ويعض الناس بتقدر النظره دى ان هيا تشوف الندم في عينك دى في حد وانك فعلا ندمانه علي خسارتها وأنها تشوف شغفك واهتمامك انكم ترجعو زى بعض واحسن كمان من الاول ده ف حد ذاته كفيل انها تديلك فرصه تانيه
رائع جدا جدا جدا ..............
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
الصديق اجمل شخص يحس فيك ويكون معاك في حزنك قبل فرحك
لا حول ولا قوة الا بالله
اجعلى الله هو الاقرب اليكى وحاولى التقرب لها والصديق الحقيقى ينسى ويسامح ولا يبتعد