منتدي الرعب والجن والعفاريت رعب وعفاريت خوف جان عفريت السحر العين ،الحسد رعب بلا حدود وتذكر ان كوابيسك ستتحول الى حقيقة . فن الرعب.اغاني ايمو اغاني ميتال

اسطورة [ النداهة ]

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين7الاعجاب
  • 1 Post By ! T-e-G-a !
  • 1 Post By عطر النرجس
  • 1 Post By ! T-e-G-a !
  • 1 Post By عطر النرجس
  • 1 Post By الفتى الأنيق
  • 1 Post By abdinhovich
  • 1 Post By محند بوزيد

إضافة رد
! T-e-G-a !
افتراضي اسطورة [ النداهة ]

ابدأ كلامي بــ السلام عليكم و رحمه الله وبركاته انا معرفش موضوع الكلام عن الجن او الاستماع لي قصص الجن انتم ممكن تحبه الموضوع ده بس لو حصلك هتعمل ايه قبل ما ابدأ الكلام عن قصتي اولا مش عايز حد يتريق ولا يقولي اني اتجننت انا اصلا حاسس اني اتجننت ابدأ القصة من ساعة ماروحت قريه في الصعيد بدون ذكر اسم القريه و نزلت عند موقف العربيات الاجره و كلمت اختي علـــشان تكلملي حد من قرايبي علشان يجي يخدني اتصلت بي اختي و فضلت مستاني ساعة لحد ما جه صلاح :: صلاح ده زي اخويا متربين انا و هو مع بعض سلمت عليه و ركبت مواصله تانيه علشان نوصل البيت و فضلت طول السكه نتكلم عن احوالي و احواله و لحد مواصلنا البيت و صلت البيت حوالي اساعة 5المغرب دخلت البيت ملقيتش حد سألته اومال فين باباك و مامتك بصلي و تهرب من الموضوع قالي شكلك جعان و عايز تنام قولتله طيب انا ادخل اساعدك في الاكل قالي ماشي يالا روحنه عاملنه غدأ و اكلنه و بعد ماكلنه سألته برده عن بابه و مامته بصلي برده و قالي بصي ياسيدي دلوقتي انت لازم تشرب كوباية شاي علشان تروق قولت ماشي بس انت مش عايز تجاوب ليه قالي هما عند خالتي قولتله طيب انا بقا اللي هقوم و اعملك شاي قالي لا ياعم انت ضيفنه بعدين بصتله قولتله كده برده انا ضيفه لقيته اتكسف من السؤال قالي والله ماقصدي بس مش عايزك تتعب قولتله لا ياعم انا علي طول بعمل عندنا مش جديد ضحك قولت ليه الحق تضحك يا صلاح قالي ياعم انت بضحكني غصب عني قولت خلاص اعم انا بقيت اراجوز ضحك برده قولت يوووووووه ياعم انا ادخل اعمل اشاي احسن ما اتجنن و انا رايح المطبخ و هو نفس الوضع بيضحك انا عاملت الشاي و خلصت و طلعته لقيته في سابع نومه اه اصل هناك بينامه من المغرب قولت يابختك يا عم صلاح انا شربت الكوبايتين و صحيته قالي معلش انا شكلي نمت قولت لا ياعم انت شكلك كنت بتجرب تنام بتشوف عنيك شغاله ولا عايزه صيانه ضحك برده بعدين قومته و زقيته في اوضه قولتله نام ياعم ابوس ايدك قالي تصبح ع خير قولتله و انت من اهل خير انا دخلت اوضه اللي هنام فيها و غيرض هدومي و قعد طلعت اسكيتش ارسم فيه مانا مش متعود انام بدري كده و الناموس بقا يعني ليلتي جميله و كمان صوت الصورصار اللي بيصفر مش هعرف انام انا قولت لي نفسي انا هقعد اسبوع هنا ازاي لا انا من النجمه لازم امشي بس صلاح ممكن يزعل قولت لا خلاص هقعد تالت تيام بس فضلت ملهي في الرسمه اللي برسمها و بدأ ارسم غروب شمس و البحر بقا يعني مندمج جامد و انا لسه بقرب اخلص الصوره سمعت صوت اختي بتنده عليا انا معرفش ده اللي سمعته حقيقي ولا علشان سرحان في الصوره انا سبت الصوره علشان اتاكد فضلت قعد ساعة مستاني علشان اتاكد قولت مافيش حاجه طلعت التليفون من الشنطه و فضلت العب فيه سمعت تاني الصوت انا رميت التليفون علي السرير وفتحت الشباك علشان اتخنقت قولت ممكن صلاح بيعمل فيا مقلب علشان هو عارف اني بحب مواضيع الرعب و موضوع التاليف انا قفلت الشباك و روحت عنده فتحت الباب لقيته نايم انا قفلت الباب ورجعت اوضي شغلت موسيقه و نايم علي السرير لقيت التليفون سكت بابص عليه لقيته فصل و مش راضي يفتح حطيطه في الشاحن وفتحت الشباك تاني لقيت نفس الصوت اختي بتنده عليا بس المراضي مش مره و تسكت دي فضلت تنده عليا و مش كده بس انا شوفت حاجه كمان انا شوفت حاجه وقفه زي جسم بني ادم بس مش بيتحرك غير راسه بس انا قفلت الشباك بس لسه شيفها و صوت مكاتوم انا طلعت بره البيت و باصيت فيه المكان اللي شوفا فيه الجسم ده مافيش اي حاجه بس وانا راجع نفس الحكاية صوت اختي بينده عليا

اسطورة النداهة

انا رجعت البيت وانا بقرأ قرأن مافيش حاجه حصلت انا دخلت البيت و دخلت اوضي و فتحت التليفون كان شحن شرطه فتحته و كلمت اختي و قولتله علي الموضوع اللي حصل ده قولتله انتي عندي هنا صح بس اوعي تكدبي فضلت تحلفلي انها مش هيا طب يعني ايه ده اللي بيحصلي فضلت تتريق عليا و بل قصص اللي بألفها و القصص اللي بسمعها قولتله انا بكلمك علشان تتريقي عليا ماشي شكرا قالتلي والله مش قصدي بس ممكن بيتهايقلك قالتلي شغل قرأن قولتله ماشي هقفل معاكي و اشغل قفلت و شغلت و التليفون في الشاحن مافيش اي حاجه حصلت انا كبس النوم عليا نمت وحلمت بكابوس مافيش حاجه الصوره سوده بس اكني حد فيه الحلم ماسكني و الصوت تاني سمعته في الحلم انا فاضلت اقرأ سوره الكرسي لحد ما فقت من الحلم صاحيت من النوم لقيت النو قاطع و التليفون فصل قولت كاملة طلعت في الصاله ولقيت كشاف في الصاله صغير صح في حاجه مهمه في الموضوع بتاع التأليف انا باشيل كتب معايا تخص موضوع عالم الجن و حاجات كتير انا مسكت الشنطه و طلعت كتاب فضلت اقرأ فيه عن السحر السفلي و قعد اقرأ فيه لحد لما النور جه قولت الحمد لله اني جه سبت الكتاب ده من ايدي و برده الصوت مش عايز يسكت انا ماسكت كتاب تاني علشان اتلهي عن الصوت ده ماسكت كتاب عن الجن فضلت اقرأ فيه لحد ماوصلت فيه فصل النداهة لقيت بيتكلم عن تعليمات ليها و طريقة تعريف انها موجوده اولا تسمع اي حد من اقريبأك او من معارفك يا عايش او مايت و بزات الاشخاص اللي انت بتحبهم و ثانيآ التحذير ممكن الواحد يا يتجنن او يدخل المستشفي انا قولت لا انا لازم امشي انا دخلت لميت حاجتي من الاوضه و لبست هدومي و صاحيت صلاح قولتله انا همشي قالي ليه يابني فيه ايه حصلك قولتله عن الموضوع قالي هيا جيتلك بي طريقة برود قولت هيا مين دي بقا قالي دي النداهة قولتله لا انا لازم امشي قالي ايه يابني علشان انت بتحب الحاجات دي قولتله انت بتهزر يا صلاح قالي اه بصراحة قولتله سلام قالي احسلك متمشيش دلوقتي علشان ممكن تأذيك علشان اي حد بتنده عليه لازم ميمشيش في يوم اللي ندهت فيه قولتله ليه قالي معرفش بس علشان خاطري استانه معايا قولتله لا همشي قالي طب هتمشي بس استانه النهار يطلع قولتله ماشي فضلت قعد نشرب فيه شاي لحد ما اساعة جت 4:00و الفجر هايدان قولتله احسن وقت امشي فيه قالي طب ماشي هوصلك و قفلنه الباب البيت و فضلنا مستنين علشان نركب مواصله علشان نروح الموقف مافيش قولتله تيجي نمشيها قالي ماشي وانا ماشي فيه الطريق شوفت واحده في وسط الزرع مش شايف ملامحا بس انا غمض عنيه و لقيت صلاح قالي فيه ايه فتحت عيني تاني ملقيتش حاجه قولتله اللي شوفته باص وقالي لا مافيش حاجه و لا بقا النداهة صوت بس مش بني ادم انت اكيد بيتهايقلك قولتله ماشي طب خالص علشان انا اتخنقت فاضلنا نجري علشان امشي علشان اروح الموقف و وصلت عند الموقف لحسن الحظ لقيت عربيتين لسه مامشيوش قولتله الحمد لله سلمت عليه و قولتله سلام وهو شكله زعلان اني مشيت قولتله معلش انت بقا اللي تبقا تيجي عندنا ركبت العربية و برده سمعت الصوت اختي اللي انداهة دي معرفش فضلت اقرا قران لحد ماسكت انا قولت الحمد لله نمت فيه السكه لحد ماصحيت و العربيه مقلوبه و اناس متلمين عليا وانا مش عارف احرك ايدي الليمين روحت المستشفي و كل حاجه اللي معايا راحت التليفون بي الشنطه بي الفلوس يعني اتقلبت روحت اتجبست علي ايدي كلها بي كتفي بس انا لحد دلوقتي حاسس ان الحدثه دي ليها علاقه بي النداهة.


ذات صلة:
عطر النرجس معجب بهذا.


 
من مواضيعي في كريزي مان

  • مواقف حدثت بالفعل للأسف الشديد 😓
  • ميكس سكلي توزيع الدكتور عمرو حاحا
  • الفتاة التي خرجت من قبرها
  • تحميل برنامج rorg للكمبيوتر
  • تحميل مهرجان دلع دلع - سادات - فيفتي - بابا 8%
  • تحميل مهرجان لاقيت صاحب يتصاحب 2015 شبيك لبيك
  • اغنية امنت صاحب لية خاني غناء احمد تيكا 2015
  • معلومات صادمه عن الجن؟
  • 3end Feki by Ahmed Ortega اغنية عند فيكى لـ اورتيجا2016
  • مهرجان فرحه طارق مع فريق الشياطين برعايه الرهاوي وبهرمس
  • عطر النرجس
    Unhappy رد: اسطورة [ النداهة ]

    تسلم ايدك على القصة
    وبجد تخوف ربنا يعين إلي يحصل معاهم كده
    بس أي دي القصة انته مريت فيها وال أي؟ ؟ ياتيجا

    ! T-e-G-a ! معجب بهذا.


     
    من مواضيعي في كريزي مان

  • الوعود الاربعه التي وعدنا بها الله عز وجل وبها تحل جميع مشاكلنا
  • ليله العمر
  • معلومات تخفف عنك عذاب الاخره
  • الخروج من الواقع جنون .....بقلمي
  • ليله العمر
  • !ليس العيب كما نظن؟
  • الصمت
  • هي كلمة ..... بقلمي
  • المرأه والاسد
  • رسائل الورد
  • الفتى الأنيق
    افتراضي رد: اسطورة [ النداهة ]

    أضن انها بس خرافة

    ! T-e-G-a ! معجب بهذا.


     
    من مواضيعي في كريزي مان

  • لعبة المرادفات
  • تفسير حل الأقراب وعودتهم من السفر
  • abdinhovich
    افتراضي رد: اسطورة [ النداهة ]

    هي مجرد قصه

    ! T-e-G-a ! معجب بهذا.


     
    من مواضيعي في كريزي مان

    محند بوزيد
    افتراضي رد: اسطورة [ النداهة ]

    الحمدلله انها مجرد قصة

    ! T-e-G-a ! معجب بهذا.


     
    من مواضيعي في كريزي مان

  • قصص للاطفال قبل النوم
  • قصص قصيرة رائعة
  • إضافة رد

    مواقع النشر (المفضلة)

    الكلمات الدلالية (Tags)
    النداهة , اسطورة



    جديد مواضيع قسم منتدي الرعب والجن والعفاريت
    الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
     
    أدوات الموضوع
    انواع عرض الموضوع

    تعليمات المشاركة
    لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    تستطيع الرد على المواضيع
    لا تستطيع إرفاق ملفات
    لا تستطيع تعديل مشاركاتك

    BB code is متاحة
    كود [IMG] متاحة
    كود HTML معطلة
    Trackbacks are متاحة
    Pingbacks are متاحة
    Refbacks are معطلة



    الساعة معتمدة بتوقيت جرينتش +2 . الساعة الآن 11:05 PM .


    Powered by vBulletin® Version 3.8.1 Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Content Relevant URLs by vBSEO

    جميع المواضيع والمشاركات المكتوبة تعبر عن وجهة نظر صاحبها ... ولا تعبر بأي شكل من الأشكال عن وجهة نظر إدارة المنتدي

    دردشة كريزي مان اون لاين
    دخول الاعضاء