الإهداءات
SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه     ضى القمر من كريزى مان : وعليكم السلام شكرا العجمى للاهداء وسلام لجميع المشرفين والاعضاء والزوار واكيد لوشا وعسوله كمان     العجمى من : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء منورين الدنيا ضى القمر وعبدالجواد وعاشقة النيل وكل أعضاء المنتدى اهلا وسهلا بكم في كريزى مان    

حقيبة لكل الأوقات

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي حقيبة لكل الأوقات
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد لم تعد الحقيبة المحمولة أو الـClutch حكراً على المناسبات الرسميّة والسهرات، فقد أبدع المصمّمون في ابتكار أحجام كبيرة منها، لجعلها تناسب الليل والنهار، ولتتمكّن كلّ سيّدة وفتاة من اختيار ما يناسبها منها، ولتزيّن إطلالتها بها.
الحقائب الصغيرة تحمل بداخلها أنوثة لافتة. كيف تتقنين طلّتها وتستمتعين بحملها؟
- للحصول على طلّة مسترخية في النّهار، احملي الحقيبة بيدك، من دون أن تثني ذراعك. وتذكّري أنّ كونك تحملينها في النّهار لا يعني أن تثقلي الحقيبة بالكثير من المقتنيات، حتّى لو كانت كبيرة الحجم.
- إذا اخترت حقيبة محمولة مطبّعة، فاحرصي على ألا تكون ملابسك مطبّعة، كي لا تطغى على الحقيبة. واختاري ألوان ملابسك بشكل يتكامل مع الألوان الموجودة على الحقيبة.
- الحقائب المحمولة تبدو رائعة مع جميع أنواع الملابس، بشرط ألا تحملينها مع "شورت" و"تي شيرت"، فهذه الطلّة غير متناسقة على الإطلاق.
- اتركي الحقائب المحمولة المعدنيّة اللون وتلك ذات الألوان الأحاديّة، كالأسود والبنيّ والبيج، للمناسبات الرسميّة، فالصيف يعني ألواناً مرحة وانطلاقاً.

ذات صلة:

افتراضي رد: حقيبة لكل الأوقات
شـــــــــكـــــرا

افتراضي رد: حقيبة لكل الأوقات
تـــســــلـــــمـــــي

افتراضي رد: حقيبة لكل الأوقات
تسلمي و يعطيكي العافيه

افتراضي رد: حقيبة لكل الأوقات
الحقيبة رمز الأناقة والجمال
تسلم ايدك



مواقع النشر (المفضلة)


حقيبة لكل الأوقات


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع