منتدي كريزى مان > >
* * * شله كريزى مان * * * للشباب فقط . . .
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

* * * شله كريزى مان * * * للشباب فقط . . .

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي * * * شله كريزى مان * * * للشباب فقط . . .
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد اجمل تحياتى الى اجمل شباب فى الدنيا . . .

شباب اجمل منتدى . . . منتدى *كريزى مان* . . .

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
انا جيبلكم موضوع مهم جدا جدا جدا . . . الى الشباب فقط .

وهو . . .

ليه يا شباب منبقاش ايد واحده . . . يعنى نرد على بعضنا فى موضاعنا . . . زى البنات . شوفوا البنات عامله ايه مع بعضها . . . بترد على بعضها وبتشجع بعضها مواضيع البنات كلها فى اذدهار . . . ليه منباقش زيهم . .
شله كريزى مان للشباب فقط

.ليه منعمل عمل خير مع بعض . . . يعنى اى حد من الاعضاء عارف ان فى اتنين زعلانيين من بعض نحاول نصلحهم مع بعض . . . ونبقى يد واحده . . . يبقى لقبنا الاتحاد قوه والتفرق ضعف . . .

شله كريزى مان للشباب فقط

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [

يلا

يلا

يلا

يا شباب
نبقى ايد واحده . . . نرد على بعض فى مواضيعنا ا ا . . .

شله كريزى مان للشباب فقط

يلا يا شباب . . . نشهر مواضيعنا مع بعض . . . ونبقى ايد واحده . . . ولا عضو يزعل من عضو اخوه . . . ونرد على بعض . . .ونبقى قوى عظمى فى المنتدى . . . ومفيش حد يوعنا مع بعض . . . نحن اسره واحده اسره كريزى مان . . .

يلا

يلا

مين عاوز ينضمن لشلتنا ا ا ا . . .

اللى عاوز يسجل اسمه ورقم عضويته . . .
شله كريزى مان للشباب فقط شله كريزى مان للشباب فقط شله كريزى مان للشباب فقط

تحياتى . . .

اخوكم . * * حماده بيه * *

شله كريزى مان للشباب فقط

ذات صلة:

وانا اول واحد منضم ليكم . . .

الاسم .
حماده بيه

رقم العضويه .
100252

ووعد منى ان ارد على مواضبع الشباب وهبقى معاكم يدا واحده فى الافراح والاحزان . . .

يخرب عقلك يا واد يا حمادة أية الجمال دة

انا مكنتش اعرف ان دماغ حلوة اوى كدة ياض

بس تسدق بجد عندك حق فى كل كلمة قولتها وانا معاك يا حبى

وان شاء الله كل الشباب هتبقى معانا

معى انى بصراحة قليل اوى لما بشوف الشباب هنا

مش عارف شكلهم انقرضوا ولا أية

بس انا عن نفسى عارف السبب بس بستهبل شوية

ههههههههههههههههههههههههههههه

ولو انتا كمان عارف السبب يبقى تستاهل بوسة ياض

وربنا معاك يا ميدو

وجارى التثبيت ياغالى

وانا معاك يا صاحبى

الاسم : اسير الغرام

واى بنت تدخل هنا ياض متخافش انا هقفلك عليها باب القسم ونحبسها هنا

من النهاردة مفيش بنات

ههههههههه يا سلام يا اسير لا طبعا مش تقدر المهم

موضوع جميل اوى يا حماده بعيد عن النق الى علينا ههههههه النهارده الخميس علشان الحسد بس

والله البنات كلنا اخوات وبنحب بعض فى الله وانتوا كمان لازم تكونوا كده علشان منتدانا يكبر

تسلم افكارك يا حماده بالتوفيق

كدة بردو يا اسير دا احنا اللى ناصفينك دايما ومشاركينك مش زي الولاد اللى مطنيشنك بلاش بقى الواحد يتكلم
وانت يا حمادة والله فكرتك دى جميلة وعلى الله حد من الشباب يسمع كلامك زى اسير وبطل نق علينا حرام عليك[/align]

فكرة روعه يا حماده

الاسم

doo7aa

رقم العضويه

84901

نايس توبيك
نسلم ايدك
انا ابو حميد
رقم العضويه/6

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ليه كده يا اسير

ربنا يحميكو يارب

موضوع جامد اوي يا حماده بجد وهادف وحلو اوي لما يكون فيه تعاون

والحمد لله زي ما قولت ان احنا البنات في ازدهار. احنا.. واخد بالك..

يلا قلدونا بقى ههههههههههههههههههههههههههههههه

موضوع بجد حلو جداااااااااااااااااااااا

ودماغك تتاقل بالذهب

بسم الله
الله واكبر
قل اعوذ برب الفلق

بس ياعم اقفل الموضوع علشان
القر هيشتغل اهو من اولها
وكمان هنقلدهم شوفت المصيبه

يلى ياماما الموضوع خاص بالشباب
هههههههههههههههههههه