منتدي كريزى مان > >
رسالة وداع إلى اخواتي في كريزي مان
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

رسالة وداع إلى اخواتي في كريزي مان

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين89الاعجاب

افتراضي رسالة وداع إلى اخواتي في كريزي مان
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وبعد..
أخواتي:
أودعكم .. على أمل اللقاء بكم..
أودعكم .. وقلبي متعلق بكم..
أودعكم ..وعيني تفيض دمعاً..
أودعكم .. وداعاً خاصاً..
ولسان حالي يقول:
لنا لقاء قريب إن شاء الله:
أخواتي ..
إذا بدر مني الخطأ والتقصير.. فاعذروني..
وإذا لم أوفي حق أحداً منكم .. فاعذروني..
أخواتي..
أحمل معي باقة شكر..مزينة بالورود..إهداء لكم..

ذات صلة:

افتراضي رد: رسالة وداع إلى اخواتي في كريزي مان
سمسم ياوحش ايه الكلام ده
ارجع تانى وسط اخواتك وحبايبك
منتظرينك

اى الكلام ده
انا موش موافقه على الكلام ده

لى تسيبنا وكلنا بنحبك وبنحترمك
احنا موش هناخد بالكلام ده
وانا على يقين ان راجع بإذن الله
ربنا يحفظك من كل سوء

سمسم ايه الكلام ده احنا كلنا اخوات واصحاب ومعظم الوقت فى الفرغ بنقضيه مع بعض ليه تعمل كده وكل مشكله وليها حل ارجع ياض لجيلك السعوديه اغزك ورجع تانى بطل الى بتقوله ده

Icon30 رد: رسالة وداع إلى اخواتي في كريزي مان
سمسم ايه الكلام ده احنا كلنا اخوات واصحاب ومعظم الوقت فى الفرغ بنقضيه مع بعض ليه تعمل كده وكل مشكله وليها حل ارجع ياض لجيلك السعوديه اغزك ورجع تانى بطل الى بتقوله ده
ايوا كده يانادر خليك وراه ماتسيبوش
طيب فى الغربه هو بيكلمنا على طول ولما يسيبنا
هايكلم مين بئهانشاء الله
هانعتمد عليك يانادر

رجوع سمسم مسؤليتك بئه

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وبعد..
أخواتي:
أودعكم .. على أمل اللقاء بكم..
أودعكم .. وقلبي متعلق بكم..
أودعكم ..وعيني تفيض دمعاً..
أودعكم .. وداعاً خاصاً..
ولسان حالي يقول:
لنا لقاء قريب إن شاء الله:
أخواتي ..
إذا بدر مني الخطأ والتقصير.. فاعذروني..
وإذا لم أوفي حق أحداً منكم .. فاعذروني..
أخواتي..
أحمل معي باقة شكر..مزينة بالورود..إهداء لكم..
حبيب اخوك ياسمسم بلاش الكلام دة وكل مشكلة وليها حل وانشاء الله انت موجود معانا وهو سوء تفاهم بس والله
وبلاش الشيطان يذودها فى دماغك ياريت تفتح قلبك وبلاش نكبر الموضوع انت اخ عزيز وافندينا اخ عزيز ارجو عدم التسرع
وانشاء الله سوف يتم هدوء النفس بس هى لحظة شيطان ارجوك فكر وبلاش تسرع احنا كلنا بنحبك وكلنا اخوات ارجو الهدوء فقط
وانشاء الله نرجع احسن من الاول

انت بتشوف غلاوتك عندنا يا عم غالي والله وجوه القلب
سمسم وان كنت مش فاهم الموضوع لكن ارفض تماما خروجك كده انت اكبر من اي مشكله
واحنا ما نستغناش عنك
وانا كنت ناوي اعتزر لنهاية رمضان عن الدخول لكن ابدا حتى ترجع تنور قلوبنا يا اجمل صديق واخ
حبيبي مش محتاج مجامله من حد لكن بجد انت جوه القلب
منتظرك

بلاش الهزار ده ياض ،، انت حبيبنا واخونا وياريت بلاش الكلام ده
عشان مزعلش منك بجد

اولا انت مش اخويا فى المنتدى انت اخ بجد بعيد عن المنتدى والنت كلو والكلام دا
تانى حاجه متودعش حد على حاجه دا مكانك المنتدى مش بتاع علاء لو انت زعلان من علاء
المنتدى بتعانا ياسمسم بتاعك وبتاعى يعنى حتى لو فيه زعل مع حد ملكش دعوه بيه ادخل مكانك
وملكك وربنا انا عملت الى انت بتقولو دا ازعل منك وجارى حل المشاكل النهارده
جارى انتظار الحل وخليه على الله

ياسمسم المنتدى مالوش علاقه بأى خلاف
انت كدا بتهون عليك العشرة
ايوا عشرة
اخواتك واصحابك الى هنا
انا زى فوكث ماقال كدة احنا
اصحاب واخوات برة المنتدى وكل حاجه
بس المنتدى ليه حق عليك
اخواتك الموجودين فيه مافكرتش فيهم
هما ليهم حق عليك