الإهداءات
Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه     ضى القمر من كريزى مان : وعليكم السلام شكرا العجمى للاهداء وسلام لجميع المشرفين والاعضاء والزوار واكيد لوشا وعسوله كمان    

اصدقائى طول حياتى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين193الاعجاب

Eh S(21) اصدقائى طول حياتى
اصدقائى طول حياتى

اصدقائى وصدقاتى
انا بشكر اللحظه الى خلتنى اتعرف على الناس الجميله والطيبه دى
بس انا عيزه اعرف كل شباب وبنات دخلو دردشه شات كريزى مان اذى يعنى صدفه مثلا ولا حد من اصحابكو الى قالكم على دردشه شات كريزى مان وطبعا دى كانت احسن حاجه ان انا دخلت هنا واتعرفت على احسن صحبا
فى شات كريزى مان انا بقا الى قلى على الشات ده
الاميره لمياء اختى وانا طبعا بشكر لمياء اختى
علشان عرفتنى على الناس العسل دى وخلتنى اعرف
احلا صحبه فى الدنيا كلها
علشان كده انا قولت لازم اعرف كل شخص منكم
دخل دردشه شات كريزى مان هنا معانه ازى
علشان انا حبه اشكر الى خلكم تدخلو معانه هنا
وخلنى اعرف احلا صحبه

ذات صلة:

التعديل الأخير تم بواسطة الملكه روئه ; 06-24-2015 الساعة 08:36 AM
افتراضي رد: اصدقائى طول حياتى
انتظرونى سئختار شخص عزيز جدا على قلبى
علشان كده قولت لازم يكون الشخص ده اول واحد
تقول هو دخل دردشه شات كريزى مان ازى

التعديل الأخير تم بواسطة الملكه روئه ; 06-24-2015 الساعة 08:43 AM
اول شخصيه معانه هو
اسلام فوكث يلا اسلام مستنيينك

انا الي دخلني هنا محمد اخويا وشكرا ليه لان صحبت في الشات احله صحاب شباب وبنات وشات كريزي مان اكيد مفيش زيو 2 والناس الي فيه في قمت الاحترام وكلنا اخوات طبعافيه علشان كده الدردشه مميزه بلاحترام وشكرا ليكي روئه ياقمر دومتي ممويزه تسلم ايدك وفي انتظار الافضل منك اعثوله

Icon30 رد: اصدقائى طول حياتى
انا الي دخلني هنا محمد اخويا وشكرا ليه لان صحبت في الشات احله صحاب شباب وبنات وشات كريزي مان اكيد مفيش زيو 2 والناس الي فيه في قمت الاحترام وكلنا اخوات طبعافيه علشان كده الدردشه مميزه بلاحترام وشكرا ليكي روئه ياقمر دومتي ممويزه تسلم ايدك وفي انتظار الافضل منك اعثوله

وانا كمان بشكر محمد فوكث لانه خلنا نتعرف عليك
هههههههههههههههههههه
طيب دلوقتى انت عرفتو من محمد ومحمد عرف دردشه شات كريزى مان
منين بقا

علشان كنا بنرفع اغاني وكده في المنتدي لقينا مره وحده رساله بتقول دخول الدردشه بنجرب بئا دخلنا فيها بس

علشان كنا بنرفع اغاني وكده في المنتدي لقينا مره وحده رساله بتقول دخول الدردشه بنجرب بئا دخلنا فيها بس
ههههههههههههه يعنى صدفه
بس دى احسن صدفه ان انتو دخلتو هنا
وانا بشكر الصدفه تى علشان عرفتنا عليكو انتو الاتنين

ربنا يخليكي ياروئه ياقمر

الشخصيه الى عليها الدور هى
manolaa
يلا نولاتى عيزين نعرف انتى دخلتى
دردشه شات كريزى مان ازى

Bleh رد: اصدقائى طول حياتى
بصى يا ستى انا كنت بدور على تفسير حلم ودخلت المنتدى لقيت الرسالة الى على الجمب بتاعت الشات فقولت اجرب ايه دى وفعلا دخلت وبعديها بقا اتعرفت عليكو
وبقالى سنة وشهر كتا على كريزى مان
نايس توبيك يا روئة تسلم ايدك
يستاهل الخمس نجوم يا قمر

التعديل الأخير تم بواسطة Manolaa ; 06-24-2015 الساعة 11:00 AM