منتدي كريزى مان > >
ادخل قولى انتا عاوز تشوف مين من الاعضاء ؟... ومتخيل شكلة ازاى؟
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

ادخل قولى انتا عاوز تشوف مين من الاعضاء ؟... ومتخيل شكلة ازاى؟

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي ادخل قولى انتا عاوز تشوف مين من الاعضاء ؟... ومتخيل شكلة ازاى؟
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ازيكم يا حبايب قلبى وحشتونى جدا

انا النهاردة جبتلكوا موضوع كدة هوة خيالى شوية يعنى بس اهوة بنتسلى معى بعض

وندخل بقى فى الموضوع

انا عاوزك بقى من كل واحد فيكم يقول مين اكتر واحد من الاعضاء عاوز يشوفة ؟

(.........)

وكمان يوصفلنا شكلة زى ما هوة متخيلة بالظبط بعد ما يقول اسمة ؟

يلا بقى عاوزكوا تتلحلحوا شوية مش كل 50 سنة الاقى رد ادخل قولى انتا عاوز تشوف مين الاعضاء ؟... ومتخيل شكلةادخل قولى انتا عاوز تشوف مين الاعضاء ؟... ومتخيل شكلةادخل قولى انتا عاوز تشوف مين الاعضاء ؟... ومتخيل شكلة

يلا بقى

تحياتى

ومستنيكم ادخل قولى انتا عاوز تشوف مين الاعضاء ؟... ومتخيل شكلةادخل قولى انتا عاوز تشوف مين الاعضاء ؟... ومتخيل شكلةادخل قولى انتا عاوز تشوف مين الاعضاء ؟... ومتخيل شكلة

ذات صلة:

التعديل الأخير تم بواسطة اسير الغرام ; 08-30-2009 الساعة 12:43 AM
انا نفسي اشوف كل الاعضاء والمشرفين وكل الناس الي في المنتدي انا شفت ناس كتير من المنتدي الصراحة طبعا صورهم باينة في التوقيع او الصورة الرمزية بس يعني متقيقي الي كنت عايزة اشوفهم شفتهم خلاص بس عايزة اشوف احمد عصمت والعجمي وبنداري وحظو شفتو وعايزة اشوف مين مين وضي نفسي اشوفها ووكلو الصراحة بس اني اوصف دي صعب الصراحة ونفسي اشوفك انتا كمان

انا نفسي اشوف كل الاعضاء والمشرفين وكل الناس الي في المنتدي انا شفت ناس كتير من المنتدي الصراحة طبعا صورهم باينة في التوقيع او الصورة الرمزية بس يعني متقيقي الي كنت عايزة اشوفهم شفتهم خلاص بس عايزة اشوف احمد عصمت والعجمي وبنداري وحظو شفتو وعايزة اشوف مين مين وضي نفسي اشوفها ووكلو الصراحة بس اني اوصف دي صعب الصراحة ونفسي اشوفك انتا كمان

ههههههههههههههههههههههه

متشوفيش وحش يا حاجة

والف شكر يا قمر على ردك الجميل وعلى جرائتك وصراحتك

نورتى الموضوع يا اجمل هيما

تقبلى تحياتى

التعديل الأخير تم بواسطة اسير الغرام ; 08-30-2009 الساعة 04:24 PM
لا موضوع جميل يا حودة والله

وانتا عارف انا عايز اشوف مين ؟

عايز اشوف ......... احمد عصمت

تسلم ايدك يا حودة

ايه ده يا محمود

موضوع جرئ وجميل