منتدي كريزى مان > >
اعتدى على صديقة ابنه حتي لا يتزوجها
الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

اعتدى على صديقة ابنه حتي لا يتزوجها

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

New اعتدى على صديقة ابنه حتي لا يتزوجها
تقدم شاب لخطبة فتاة وقد أحبها حباً شديداً فهو أُعجب باخلاقها ورقتها ، لكنه لقي رفضاً شديداً من والده الذي ألح عليه ان يزوجه من إبنة عمه كما كان متفقا مع اخاه منذ زمن بعيد.
رفض الشاب ما سمعه من والده الذي حاول تنبيهه مرارات عديدة ، وانه سأل عن الفتاة وسمعتها فكانت طيبة جداً. واخذ يحاول بشتى الطرق ، ولكنه لم يفلح في اقناع والده.

وفي اليوم التالي قام الأب بخطفها واغتصابها وهي في طريق عودتها من الجامعة !
ثم تركها بعدما اخذت تنزف دمعاً ودماً وجردها من كل اغراضها.
وقد تاهت الفتاة ولم تعرف الى أين تذهب وماذا تفعل ويوم خطبتها قد اقترب..

واجهتها افكار كثيرة في منطقة مقطوعة ولا تعرف طريق العودة.. جلست على حافة الرصيف تفكر.. تستغيث.. ليس معها مال او هاتفاً جوال.. تنتظر إلى أي شخص يوصلها ويخلصها من الالم الجسدي والنفسي..

انتظرت فترة طويلة "ساعات عديدة" ثم جاء رجل عجوز.. ثم كانت المفاجأة..! كارثة بكل المقاييس..لا حول ولا قوة إلا بالله..!

ذات صلة:



مواقع النشر (المفضلة)


اعتدى على صديقة ابنه حتي لا يتزوجها


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع