الإهداءات
SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه     ضى القمر من كريزى مان : وعليكم السلام شكرا العجمى للاهداء وسلام لجميع المشرفين والاعضاء والزوار واكيد لوشا وعسوله كمان     العجمى من : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء منورين الدنيا ضى القمر وعبدالجواد وعاشقة النيل وكل أعضاء المنتدى اهلا وسهلا بكم في كريزى مان    

لشعر فواح يعبق برائحة عطرية

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين2الاعجاب
  • 1 Post By *gogo*
  • 1 Post By Manolaa

Wink لشعر فواح يعبق برائحة عطرية
لشعر فواح يعبق برائحة عطرية
شعر المرأة تاج جمالها والاعتناء به من اولويات الجمال فما بالك اذا كان مصففا ومعطر لذا نقدم لك وصفات متعددة لشعر فواح يعبق بروائح عطرية لا مثيل لها :
الطريقة الأولى:
بعد الإستحمام، قومي بتجفيف شعرك جيداً، ثم رشي من عطرك المفضل على المنشفة المستعملة، وضعيها مرةً أخرى على شعرك لمدة 5 دقائق، وسترين النتيجة.
الطريقة الثانية:
إستخدمي العطور الطبيعية العربية كالمسك الأبيض، والعود، والسلسبيل. أما طريقة وضعها على الشعر، فقومي بتجفيف شعرك بعد الإستحمام، وضعي القليل من هذه العطور في راحة يديك ثم مرري يديك على شعرك، وابقي بعيدة عن الجدور.
الطريقة الثالثة:
لتعطير شعرك بإمكانك الإستعانة بالقليل من المسك المطحون، ودهن عود أصلي وأي عطر من زهور الريف. إمزجي هذه المكونات جيداً مع قليل من الماء، ثم رشيها علي الشعرك المبلل.
الطريقة الرابعة:
عطري شعرك من خلال وضع القليل من مسحوق القرفة على البلسم المقوي للشعر، ما يمنحه رائحة جذابة تستمر ليومين أو ثلاثة.
الطريقة الخامسة:
لرائحة شعر عطرة وجذابة، ضعي القليل من زيت المسك او العود أو العطر المفضل لديك، على الكريم أو الزيت الخاص بترطيب شعرك.
الطريقة السادسة:
إمزجي القليل من القرفة أو القرنفل مع شاي أخضر بالنعناع على نار قوية حتى يغلي المزيج، ثم ضعيه في بخاخ. وبعد غسل الشعر، استعملي هذا الخليط، خصوصاً بعد استخدام حمامات الزيت والكريم كريهة الرائحة. وهذه الطريقة هي إحدى أكثر طرق التعطير أمناً وفائدة وفاعلية لعدم احتوائها على أي مواد كيميائية

ذات صلة:

Manolaa معجب بهذا.
افتراضي رد: لشعر فواح يعبق برائحة عطرية
نايس توبيك يا قلبى افكار حلوة اوى

*gogo* معجب بهذا.
افتراضي رد: لشعر فواح يعبق برائحة عطرية
تسلمى نولاز نورتى



مواقع النشر (المفضلة)


لشعر فواح يعبق برائحة عطرية


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع