الإهداءات
SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه     ضى القمر من كريزى مان : وعليكم السلام شكرا العجمى للاهداء وسلام لجميع المشرفين والاعضاء والزوار واكيد لوشا وعسوله كمان     العجمى من : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء منورين الدنيا ضى القمر وعبدالجواد وعاشقة النيل وكل أعضاء المنتدى اهلا وسهلا بكم في كريزى مان    

كدة تمام

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين26الاعجاب

افتراضي كدة تمام
كدة انا تمام كلمة بقولها كل يوم
لما بحس انى عملت حاجة تستاهل
اصل الايام شبة بعض تحس انا الايام كلها اخوات او اقارب
ال تنام فى بتصحا علية نفس الناس نفس الوجوة العبوسة
حتى الواحد دلوقتى بيحسد لما يلاقى حد بيضحك بيحس ان فى حاجة غلط
معرفش اية ال حصلنا واية اللى خالا الوجوة شاحبة كدة ممكن من ضيق
الرزق وذيادة اعباء الحياة ممكن من المشاكل اليومية مع الجيران ومع الموصلات
اكيد فى مشاكل كتير ناس متزوجين مخنوقين شباب وبنات نفسهم فى الزواج والانجاب
اللى متزوج مخنوق من الست النكدية اللى معاة وطلبات العيال وكل شهر نفس الفواتير
واللى نفسة يتزوج ويدخل بنفسة نفس الدوامة ومهما تنصح فى ابدا دماغة الف شوز انة يتزوج
هو شئ طبيعى ان الانسان يتزوج ويفتح بيت بس فين الكلام دة دى المشاكل والهموم بعد شهر
العسل علطول الست دخلت مرحلة الحمل والانجاب شيل يا معلم بئا ومن هنا تبتدى المشاكل
والهم يذيد والوجة الضاحك اصبح عابوس طيب لية منت كونت برنس وعايش فل اهو ال حصل
هيفيد باية الكلام انا مش بقول انى ضد الزواج ابدا بس انا بشوف المشاكل دى فى كل بيت الامن رحم ربى
اللهم فك كربنا وادخل السرور الى حياتنا كما كانت وافرجها يا كريم واصلح ذاد بيننا يارب
كلام ليكم من القلب بنفق مع بعض شوية يمكن الواحد ترجع على وجهة الضحكة
دومتم خير كدة انا تمام

ذات صلة:

افتراضي رد: كدة تمام
ابو الكأئبه الفتح في وشي ع الصبح دي الحياه حلوه ياطارق

الزواج جميل جدا ليه بصيت ليه من الجوه السلبيه بص للاجابيه ان في زوجه بتحبك منتظارك ترجع من شغلك عشان تاخدك في حضنها
وتقولك وحشتني واولادك يطنطتو من الفرحه لما يشوفوا اغلي الناس جه من الشغل ويلعبوا معاه اما عن الفلوس ربك هو الكرمك باطفل مش هايعرف يكرمك بالقمته !

طارق ابو شكلك نكدي

ابو الكأئبه الفتح في وشي ع الصبح دي الحياه حلوه ياطارق

الزواج جميل جدا ليه بصيت ليه من الجوه السلبيه بص للاجابيه ان في زوجه بتحبك منتظارك ترجع من شغلك عشان تاخدك في حضنها
وتقولك وحشتني واولادك يطنطتو من الفرحه لما يشوفوا اغلي الناس جه من الشغل ويلعبوا معاه اما عن الفلوس ربك هو الكرمك باطفل مش هايعرف يكرمك بالقمته !

طارق ابو شكلك نكدي
هههههههههههههههههههههههههه اولا انا مسوط جدا ان سولا اختى نورتنى
تانى شئ وربنا انا مش نكدى ولا حاجة بس وربنا هى دى الحقيقة المرة
هوانا عايش فى كوكب اخر من عندى مشاء الله 6 بنات متزوجين شايف ام المشاكل
هو الجواز حلو صحيح والاطفال احباب الله بس يالهوى هى سنة ولا خمسة وام الزهق
والمشاكل بس هى دى الحياة بحلوها ومرها وانا مش مادى والله بس بحكى بشئ موجود فى الحياة
وعلى فكرة انا بعشق الانثى جدا جدا ومن انصارها كمان حتى اسالى السمك
ههههههههههههههههه تسلميلى اختى الغالية وياريت لو يتعمل موضوع نسال الرجالة المتزوجة رايهم
دومتى بخير واسعد الله ايامك بالخير

تسلم ايدك طارق ويارب فرج هموم الناس جميعا تحياتي

طارق سمير, *لينا* و *سمسم* معجبون بهذا.
كدة انا تمام كلمة بقولها كل يوم
لما بحس انى عملت حاجة تستاهل
اصل الايام شبة بعض تحس انا الايام كلها اخوات او اقارب
ال تنام فى بتصحا علية نفس الناس نفس الوجوة العبوسة
حتى الواحد دلوقتى بيحسد لما يلاقى حد بيضحك بيحس ان فى حاجة غلط
معرفش اية ال حصلنا واية اللى خالا الوجوة شاحبة كدة ممكن من ضيق
الرزق وذيادة اعباء الحياة ممكن من المشاكل اليومية مع الجيران ومع الموصلات
اكيد فى مشاكل كتير ناس متزوجين مخنوقين شباب وبنات نفسهم فى الزواج والانجاب
اللى متزوج مخنوق من الست النكدية اللى معاة وطلبات العيال وكل شهر نفس الفواتير
واللى نفسة يتزوج ويدخل بنفسة نفس الدوامة ومهما تنصح فى ابدا دماغة الف شوز انة يتزوج
هو شئ طبيعى ان الانسان يتزوج ويفتح بيت بس فين الكلام دة دى المشاكل والهموم بعد شهر
العسل علطول الست دخلت مرحلة الحمل والانجاب شيل يا معلم بئا ومن هنا تبتدى المشاكل
والهم يذيد والوجة الضاحك اصبح عابوس طيب لية منت كونت برنس وعايش فل اهو ال حصل
هيفيد باية الكلام انا مش بقول انى ضد الزواج ابدا بس انا بشوف المشاكل دى فى كل بيت الامن رحم ربى
اللهم فك كربنا وادخل السرور الى حياتنا كما كانت وافرجها يا كريم واصلح ذاد بيننا يارب
كلام ليكم من القلب بنفق مع بعض شوية يمكن الواحد ترجع على وجهة الضحكة
دومتم خير كدة انا تمام
كويس انك عارف ان الجواز حلو والا ربنا مكنش قال (وجعلنا من انفسكم ازواجا لتسكنو اليها وجعلنا بينكم موده رحمه) فعندما تتزوج فانت تكمل نصف دينك بينما يكون النصف الاخر بالعبادات الصلاه واصوم والزكاه وحج البيت ان استطعت
ن
اتى لنقطه انت تعجز عن حلها الا وهى (المشاكل والخلافات والمصائب التى تاتى بالتفكير من الزواج با خرى رغم من وجود خلاف مع الزوجه )
اساس هذه المشاكل واساس كل مشكله العباده نعم التقصير فى العباده والتقصير من ذكرك للاذكار
فمن يريد الرزق فعليه بالاستغفار فمن يرد الغنى فعليه بالاستغفار فمن يرد الشفاء من الامراض فعليه بالاستغفار
والالتزام والاكثا منه: (: ( فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا . يُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَيْكُمْ مِدْرَارًا . وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَيَجْعَلْ لَكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَلْ لَكُمْ أَنْهَارًا)صدق الله العظيم
وماتنساش لما رسولنا قال.. صلى على الحبيب قلبك يطيب ياطارق
روي هذا الحديث عن عبد الله بن عباس رضي الله عنهما قَال : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : ( مَنْ لَزِمَ الِاسْتِغْفَارَ جَعَلَ اللَّهُ لَهُ مِنْ كُلِّ ضِيقٍ مَخْرَجًا ، وَمِنْ كُلِّ هَمٍّ فَرَجًا ، وَرَزَقَهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ ) رواه أبو داود (1518) وابن ماجه (3819) ،
فاعبد واخلص النيه فى العباده واستغفر وعلم زوجتك دينها تسلم من فتن الدنيا
طارق ارجو ان اكون قد افدتك ليكتب الله لى جزاء طيبا لى ولكم
موضوع يستاهل النقاش مع تمنياتى لك بحياه هانئه
تحياتى

التعديل الأخير تم بواسطة *لينا* ; 03-07-2015 الساعة 11:06 PM
تسلم ايدك طارق ويارب فرج هموم الناس جميعا تحياتي
يارب يارب انا وانتى والسامعين يانورا يارب وتسلمى على مرورك وتحية عطرة منى اليكى

نوراا الاموراا و *لينا* معجبون بهذا.
كويس انك عارف ان الجواز حلو والا ربنا مكنش قال (وجعلنا من انفسكم ازواجا لتسكنو اليها وجعلنا بينكم موده رحمه) فعندما تتزوج فانت تكمل نصف دينك بينما يكون النصف الاخر بالعبادات الصلاه واصوم والزكاه وحج البيت ان استطعت
ن
اتى لنقطه انت تعجز عن حلها الا وهى (المشاكل والخلافات والمصائب التى تاتى بالتفكير من الزواج با خرى رغم من وجود خلاف مع الزوجه )
اساس هذه المشاكل واساس كل مشكله العباده نعم التقصير فى العباده والتقصير من ذكرك للاذكار
فمن يريد الرزق فعليه بالاستغفار فمن يرد الغنى فعليه بالاستغفار فمن يرد الشفاء من الامراض فعليه بالاستغفار
والالتزام والاكثا منه: (: ( فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا . يُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَيْكُمْ مِدْرَارًا . وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَيَجْعَلْ لَكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَلْ لَكُمْ أَنْهَارًا)صدق الله العظيم
وماتنساش لما رسولنا قال.. صلى على الحبيب قلبك يطيب ياطارق
روي هذا الحديث عن عبد الله بن عباس رضي الله عنهما قَال : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : ( مَنْ لَزِمَ الِاسْتِغْفَارَ جَعَلَ اللَّهُ لَهُ مِنْ كُلِّ ضِيقٍ مَخْرَجًا ، وَمِنْ كُلِّ هَمٍّ فَرَجًا ، وَرَزَقَهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ ) رواه أبو داود (1518) وابن ماجه (3819) ،
فاعبد واخلص النيه فى العباده واستغفر وعلم زوجتك دينها تسلم من فتن الدنيا
طارق ارجو ان اكون قد افدتك ليكتب الله لى جزاء طيبا لى ولكم
موضوع يستاهل النقاش مع تمنياتى لك بحياه هانئه
تحياتى

صلى الله علية وسلم
اية يالينا انتى فاكرة انى مش عارف دينى لا الة الا الله سيدنا محمد رسول الله
اختى العزيزة دة مجرد كلام مش لازم يكون الموضوع شخصى على العموم اشكرك
على النصيحة الغالية ودومتى بخير لك تحياتى

*لينا* معجب بهذا.
تسلم ياطارق انا كمان معاك ف كل كلامك
بس نعمل ايه انا كمان تمام اوى