منتدي كريزى مان > >
مخنوق ...........طيب بتعمل ايه؟؟؟؟
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

مخنوق ...........طيب بتعمل ايه؟؟؟؟

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 مخنوق ...........طيب بتعمل ايه؟؟؟؟
بسم الله الرحمن الرحيم

الدنيا زي ما بيقولوا هو انا اه مش عارف من اللي بيقولوا

يوم ليك ويوم عليك

يعني بمعني تاني بيبقى في ايام بتبقى مبسوط اوي فيها ومفيش حاجه شغله دماغك تبوظ عليك اليوم

وفي ايام بتبقى مخنوق اوي من الدنيا وبتحس انك وحيد فيها

خلينا في تاني حاجه وانت مخنوق

يا ترى بتعمل ايه ساعتها؟

في ناس ممكن تعد وتشغل اغاني وتحس انها كدا خلاص هديت

وفي ناس بيعيش فيها يام زمان ويطفي النور ويولع شمع
ويشغلك
ايها الراقدون تحت التراب قصدي انا لك على طول
ويعيش فيها دور عبد الحليم
وفي....وفي...وفي...وفي

يا ترى انت بتعمل ايه لما بتبقى مخنوق وشايل هموم الدنيا على
كتافك

كل واحد يدخل ويقول هو بيعمل ايه في الوقت وخصوصا اللي

بيبقى مخنوق من جرح

ذات صلة:

حلو اوووووووووووى الموضوع ده يا سيف

تسلم ايديك وربنا يوفقك

موضوع جامد ياسيف وانا هاقولك يامعلم لما بتخنق
بضرب حجرييين هههههه لالا
بهدى اعضائى كده واتكلم مع اى حد ووقتها بروق ويبقى مودى تمام
تسلم ايدك يامعلم على الموضوع الجامد

والله يا سيف لما ببقا مخنوقة بحس بخنقة جامدو اوي وبحس اني لوحدي في الدنيا رغم الكل بيبقا حولية بس لو اتفكيت من الخنقة دي ببقا الحمد لله اكيد كويسة بس ببقا مش عارفة ابكي ولا اضحك ولا امشي ولا اقعد ببقا في حيرة جامدة اوي بس موضوع جميل اوي يا سيف اة وممكن اشغل بالي باي حاجة تانية بس بردة الحاجة الي خنقاني بتبقا معايا ملزماني بردة

موضوعك جميل اوى ياسيف بجد
انا عن نفسى لما بكون مخنوقه بدخل الاوضه واقفل عليا
واصلى واقعد اعيط وادعى كتير اوى اوى ولما بخلص بفضل اعيط
بردة جامد اوى ومبعرفش اتكلم مع حد واحيانا بشغل اغانى حزينة جدا جدا بس لازم لما اضايق اقعد اعيط جاااامد ولما اهدى بقى وابقى كويسه بتكلم مع اقرب حد ليا انتيمى يعنى ونقعد نحل اللى حصل بهدوء...
الموضوع جميل اوى اوى ياسيف تسلم ايدكـ ياقمر..

انا لما ابقى مخنوقه من حاجه بافتكر كل الحاجات اللي خنقاني

وبقعد اعيط جامد اوي واقعد الف في الشقه كلها

وانا بعيط برده

وتسلم على الموضوع الجميل ده يا سيف

تسلم ايدك يا سيف
وربنا يبعد عنا كلنا الخنقه دى
انا لما بتخنق
بدخل الغرفه بتاعى
وتلاقينى مشغله الكمبيوتر والتليفزيون والموبايل
وفى نفس الوقت ببقى مش سامعه اى حاجه منهم
ببقى فى دنيا تانيه خالص
ووقتها محدش فى البيت بيتكلم معايا خالص
لانى ممكن اخبط فى اى حد
واقل حاجه بعملها
انى امسك قلمى وورقتى واكتب احساسى
وبيبقى نفسى انى امشى الى مالا نهايه واكون لوحدى لحد ما اهدى
والبكاء مش بيبقى هو الحل ديما
بس فى الاول وفى الاخر اقول الحمد لله

تسلم موضوع جميل
هقولك انا على نوعين من الخنقه اللي بتقول عليها دي
اول نوع \ ممكن الانسان يشوف حد قريب منه ويقعد يحكيله عن كل حاجه مش بس الموضوع اللي مخنوق منه.
تاني نوع \ اللي انا منهم تقعد مع نفسك وبتبقا مش طايق تكلم حد ولو حتى عزيز عليك سالك مالك واصر انه يعرف خوف منه عليك ممكن تزعله لانك مش عايز تكلم حد اصلا مهما كان
وانا لما الحكايه بتبقا معايا كده طبعا جو هدوء مش بشغل حاجه اصلا واقعد افكر احل المشكله اللي خليتني مخنوق كده .
وشكرا على الموضوع الجميل ده.
اخوك محمد.................................

لما ببقى مخنوقه بشغل اغانى يعنى كده شويه وبرتاح
بس لما ببقى مخنوووووووووووقه اوى اوى اوى بقعد اعيط وساعات لما ببقى بعيط بفكر فى حاجه اعملها عشان اطلع من اللى انا فيه ده
والحمد لله
احنا مش هنفضل مبسوطين على طول ولا مخنوقين على طول

ميرسى يا سيف على موضوعك حلو اوى والله