منتدي كريزى مان > >
رابطه البحراويه فى ثوبها الجديد دلوقتى خلاص بقينا عيله ادخل يابحراوى
الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

رابطه البحراويه فى ثوبها الجديد دلوقتى خلاص بقينا عيله ادخل يابحراوى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Eh S(21) رابطه البحراويه فى ثوبها الجديد دلوقتى خلاص بقينا عيله ادخل يابحراوى
انا عامل الموضوع دا عشان حبايبى البحراويه اللى فى المنتدى الغالى
ياريت نتعرف اكتر على بعض من خلال موضوعى دا يعنى كل بحراوى فى المنتدى هيدخل هنا هيقول كل المعلومات عنه مثلا اسمه وعنوانه وووظيفته او اى حاجه يحب يعرفهلنا عنه
عشان نقدر نكون مع بعض اكتر واكتر ونزيد حبل التواصل والاخوه مابينا فى رابطه البحراويه

وطبعا اى حد تانى يشرفنا برضه من اى رابطه تانيه مع احترامى لكل اللى فى المنتدى

تحياتى اسطورة البحيره للحفلات اخوكم رضا عليوة

وانا هبدأ

الاسم رضا محمد عليوة
تاريخ الميلاد 3/8/1983

الوظيفه /مصور فيديو ودى جى بلاضافه الى الاعمال الحره

العنوان/ محافظه البحيره *مركز كوم حماده * وساكن فى قريه ظغنونه خالص كدا على قدنا

والباقى زى ماحضراتكم عاوزين

ومستنى اتعرف على كل بحراوى فى المنتدى الغالى

ذات صلة:

مـن مـواضـيع الأسطورة للحفلات
بس انا مش بحراويه
بس غلاسه بقا يا رضا دخلت اعرف من البحراويه فى المنتدى
عندك مانع يا عم
ههههههههههههههههه
اوعا تزعل انا بهزر والله
كل سنه وانت طيب ورمضان كريم

انا البحراوي التاني
ياسر عرفة عطية