منتدي كريزى مان > >
**** مجروح منك *** ايوة مجروح****
الإهداءات
Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه     ضى القمر من كريزى مان : وعليكم السلام شكرا العجمى للاهداء وسلام لجميع المشرفين والاعضاء والزوار واكيد لوشا وعسوله كمان    

**** مجروح منك *** ايوة مجروح****

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين21الاعجاب

افتراضي **** مجروح منك *** ايوة مجروح****
مجروح منك**ايوة مجروح
وجرحك فى قلبى**هيطلع مع الروح
مش ممكن انسا**انك جرحتينى
ونسيتى اللى كان**بينك وبينى
وقولتى علية كلام**مش ممكن اقدر انساة
بقا انا ممكن اجرحك**ولا اتكلم عليكى
دانا اللى كونت بتمنا **اكون بين ايديكى
لكن جرحتينى بااديكى**وانا اللى كونت ليكى
مجروح منك** ايوة مجروح
وجرحك فى قلبى**هيطلع مع الروح
انا صارحتك بحبى**وانتى جرحتى قلبى
انا كونت بخاف عليكى**واسالى اللى حواليكى
دة الكل لام علية**علشان بخاف عليكى
انا من انهاردة نسيتك**ومش ممكن ارجع تانى
ولو فرحى فى ايدك**مش عايز منك حاجة
وكفاية علية جرحك**ال موت كل حاجة
ومجروح منك

ذات صلة:

عبدالجوادعلي, T0kido0o و *تيتو* معجبون بهذا.
افتراضي رد: **** مجروح منك *** ايوة مجروح****
تـــــــــســـــــــــلم ايدك طارق رو9و9و9عه
دمت بخير تحياتى ليك

طارق سمير و *تيتو* معجبون بهذا.
تـــــــــســـــــــــلم ايدك طارق رو9و9و9عه
دمت بخير تحياتى ليك
ربنا مايحرمنى منك ابدا يا دودو ردك وسام على صدرى

T0kido0o, عطر النرجس و *تيتو* معجبون بهذا.
ياعيني عليك وانت بتحب ومجروح
ههههههههه ههههههههه ههههههههه
تسلم ايدك بجد حلوه

ياعيني عليك وانت بتحب ومجروح
ههههههههه ههههههههه ههههههههه
تسلم ايدك بجد حلوه
تسلمى نوجة اختى نورتى والله وردك اسلج صدرى لك تحياتى

عطر النرجس و *تيتو* معجبون بهذا.
تسلم ايدك طارق حبيب اخوك بجد روعه