منتدي كريزى مان > >
من حـــ الى مغرور بس معذور ــــلا
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

من حـــ الى مغرور بس معذور ــــلا

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين53الاعجاب

Fruits Cherry من حـــ الى مغرور بس معذور ــــلا
حـــ الى مغرور معذور ــــلا

أكيد كلنا عارفين نصاب المنتدى زيزو باصد نجم المنتدى زيزو

هو شاب محترم وشخصية محترمة كلنا منعزه ومنحترمه زوما معروف في نصابته على بنات المنتدى

وانا منهم وبشهد وربنا نصب عليا بس ربنا يسامحه ويجعله في ميزان حسنناته

اه ومعرف احتياله وباصد حلاوته هو شاب بيتعاكث من قبل البنات انا امبارح كشفته على حقيقته

زيزو ربنا يخلينا ياك ومايحرمنا منك يا نصاب باصد يا فرفوش

ذات صلة:

افتراضي رد: من حـــ الى مغرور بس معذور ــــلا
ههههههههههههههههههههههه البنت دى نصابه كبيره اوى انا رجعتلها كل فلوسها وعاوز تنصب عليا

تانى ماثى يا حلا انا نصاب يابومه قصدى قمر

ميرسى على التوبيك الرائع والجميل منك يسلم ذؤق على الزينه الجميله دى احلى ما فى التوبيك

ههههههههههههههههههههههههههههه

نصاب ونص كمان محتال انا بومة يا نصاب

ماشي يا زيزيو انا بوريك

دي الزينة انا صممتها على ذزوئي يا ريت تعجبك

ههههههههههههههههه بطلت انصب ورجعت كل اللى عليا

طبعا عجبانى ذؤق حلوه اوى

عطر النرجس, halaalsam و *تيتو* معجبون بهذا.
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اهو انتا رجع كل اللي عليك

بس بقالي مليون جنيه دول

من السرقة والاحتيال

يعني افضحك قدام الاعضاء

*تيتو* و Hazem El Saher معجبون بهذا.
هههههههههههههههههههههههههه كده هضيع انا وملكيش عندى حاكه بئا

halaalsam معجب بهذا.
ههههههههههههههههههههههههههه زيزو انت دايما كده ناصب ع الكل بس انا وميرا دايما بننصب عليك
ومش عارف تاخد حقك مننا

halaalsam, ~||K!TaRa||~ و Hazem El Saher معجبون بهذا.
هههههههههههههههههههه حقى هاخده منكم يوم القيامه انا غلبان وكلكم عليا

halaalsam و Manolaa معجبون بهذا.
Dumbbells رد: من حـــ الى مغرور بس معذور ــــلا
ههههههههههههههههههههههههههه زيزو انت دايما كده ناصب ع الكل بس انا وميرا دايما بننصب عليك
ومش عارف تاخد حقك مننا

طبعا نحن نختلف عن الاخرون خالص وبعدين زيزو ده سوسه كلنا عارفينه يلا ربنا يهدى
منور ازوز

halaalsam و Hazem El Saher معجبون بهذا.
نصاب حلوه دي يا حلا انه مش اتكلم لو أتكلم افظحو وحرام أقطع عيشو في المنتدى
ههههههههه ههههههههههههههههههههه ههههههههه

تسلم ايدك حلا

halaalsam و Hazem El Saher معجبون بهذا.