الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

ToKidoOo

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين30الاعجاب

Eh S(7) ToKidoOo
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة*ToKidoOo

اكيد كلنا نعرف مين صاحبة الاسم دة *توكيدووو*دنيا ارق واجمل بنوتة ف الشات وف المنتدى دمها خفيف قوى قوى والكل بيحبها وانا اكتر وحدة بمووووووووووووت فيها وبعزها جداا صاحبة جدعة قوى ومحترمة جدا وهزارها مقبول ToKidoOoووقت الجد تقف جنبى وتساعدنى لو فى حاجة مش اعرفها ToKidoOoبنوتة اسكندرانية واجدع بنوتة تستحق كل احترام وتقديرToKidoOo

TokidoOo♥ EmanToKidoOo

افتراضي رد: ToKidoOo
دودو دي حبيبتي قلبي والله انا بحبها اوي

وبعزها وبحترمها وموش بعتبرها الا زي اختي واعز كمان

دودو انتي كل حياتي بحب اوي ربي يخليلي ياكي وما يحرمنا منك يا عمري

والله انتي وردة كريزي مان انتي وكل البنات

@___.-[f]-[o]-[x]-.___@ و T0kido0o معجبون بهذا.
Eh S(17) رد: ToKidoOo
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة*

اكيد كلنا نعرف مين صاحبة الاسم دة *توكيدووو*دنيا ارق واجمل بنوتة ف الشات وف المنتدى دمها خفيف قوى قوى والكل بيحبها وانا اكتر وحدة بمووووووووووووت فيها وبعزها جداا صاحبة جدعة قوى ومحترمة جدا وهزارها مقبول ووقت الجد تقف جنبى وتساعدنى لو فى حاجة مش اعرفها بنوتة اسكندرانية واجدع بنوتة تستحق كل احترام وتقدير

TokidoOo♥ Eman

ربنا يخليكي يا ايمان بجد انا مش عارفه اقولك ايه على الكلام الجميل ده
بجد حاسه انه كتير عليا وانتى طيبه ومحترمه ورقيقه وبعتبرك زي اختى الصغيره
تحياتى ليكي ودي مني ليكي ويارب تعجبك

@___.-[f]-[o]-[x]-.___@ و halaalsam معجبون بهذا.
دودو من اكتر الناس الى تعز عليا بت باميت راجل وجدعه ودمه خفيف وعشانك يا ايمان هروح اخطب دودو لله

ههههههههههههههههههههههه
لا بجد والله العظيم دودو دى عثل عثل عثل ومن الناس الى تعز عليا بس ياريت تبعدى عن ريا يا سكينه ههههههههههههه

T0kido0o و halaalsam معجبون بهذا.
دودو دي حبيبتي قلبي والله انا بحبها اوي

وبعزها وبحترمها وموش بعتبرها الا زي اختي واعز كمان

دودو انتي كل حياتي بحب اوي ربي يخليلي ياكي وما يحرمنا منك يا عمري

والله انتي وردة كريزي مان انتي وكل البنات

ربنا يخليكي يا حلا ويديم المحبه ديما انا كمان بعزك جدا ربنا ميحرمناش
من بعض ابدا يا بنات وميحرمناش من بعض ابدا

@___.-[f]-[o]-[x]-.___@, halaalsam و *تيتو* معجبون بهذا.
Eh S(7) رد: ToKidoOo
دودو من اكتر الناس الى تعز عليا بت باميت راجل وجدعه ودمه خفيف وعشانك يا ايمان هروح اخطب دودو لله

ههههههههههههههههههههههه
لا بجد والله العظيم دودو دى عثل عثل عثل ومن الناس الى تعز عليا بس ياريت تبعدى عن ريا يا سكينه ههههههههههههه
ههههههههههههههه
ربنا يخليك يا فوكس وشكرا على كلامك الجميل ده
كلك زوق والله ربنا يديم المحبه علينا كلنا اللهم آمين

@___.-[f]-[o]-[x]-.___@ و halaalsam معجبون بهذا.

ههههههههههههههههههههههه
يعني ازاي بدك تخطب دودو وانا خاطبتها قبلك يعني ناوي على القتل يا فوكس

دودو ليا ومحدش هياخدها مني

T0kido0o و *تيتو* معجبون بهذا.
*ويخليكى ليا يا رب والله انتى تستحقى كل خير ودى اقل حاجة ممكن اعملهالك ربنا م يحرمنا منك ابدا يا رب

دودو دى خطيبتى ياض يا فوكس انت وحلا ابعدو عن خطيبتى لدمركم دنيا احل من اى بنت هنا

حمادةعوض, T0kido0o و halaalsam معجبون بهذا.
منورين والله