الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

lOsha

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين166الاعجاب

Smile lOsha
♥السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة♥

طبعا من العنوان عرفتو هتكلم عن مين lOsha

واكيد كلنا نعرفة هو ادمن منتدى وشات كريزى مان احلى صحبة على النت♥

lOsha حد متواضع جدا جدا جدا ودى حاجة محببة الناس فية قوى ومحترم جدا وكلنا بنحبة وبنحترمة قوى lOsha

وانا شرف ليا انى عرفت حد زية كدة لانة بجد يستاهل كل احترام وتقدير lOsha

فى كلام كتير قوى لو خليتنى اكتب فية الكلام مش هيخلص بجد *وانا بجد بكتب الكلام دة لانى بعتبرة زى اخويا بالظبط وبحترمة قوى واكيد انتو كمان بتحبوة وبتحترموة زيى كدة

علاء ربنا يسعدك يا رب ويخليك لينا وتفضل مجمعنا كدة على طول ربنا يوفئك

دى اقل حاجة ممكن اكتبها ف حقك لانك بجد تستاهل اكتر من كدة lOsha Eman

ذات صلة:

LOSHA, max graine, śєnoяiтα و 6 آخرون معجبون بهذا.
    افتراضي رد: lOsha
    *يلا كلنا ندخل ونقول لعلاء قد اية بنحبة وبنحترمة

علاء بنسبالنا مش صاحب منتدى وبس علاء لوشا كلنا بنعزو وبنحترمو اخ لينا كلنا وانا بحب علاء جدا وبقدرو

وبقوله يا لوشا لو كنت زعلان منى متزعلش انت اخ ليا وربنا يدوم المحبه كلنا اخواتك وبنحبك

تسلمى يا ايمو ويارب يبعد عننا كل شر وكل شطان يحول يوقع بنا ويدوم المحبه بنا

LOSHA, śєnoяiтα و @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ معجبون بهذا.
    تسلم ايدك....

@___.-[f]-[o]-[x]-.___@ معجب بهذا.
    لوشا محترم جدااااااا

وانسان متواضع هو ممكن يكون غامض

بس انا غامضه اكتر منه ههههههههههههههههههه

لا بجد انسان محترم وهادئ اوي ربنا يخليه يارب

LOSHA و @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ معجبون بهذا.
    *اللهم امين ى حازوم

مساء الورد

@___.-[f]-[o]-[x]-.___@ و Hazem El Saher معجبون بهذا.
    Eh S(7) رد: lOsha
    اخواتى واخواتى موش لاقيه حاجه اقولها طبعا انتو قولتم كل الى انا عايزا اقولو
    وزياده هزود حاجه صغيره ربنا يخليك لينا ياعلاء وماتبعدش عننا
    لانك الاخ الى بنلجألو لما بنزعل وبيشاركنا لما بنفرح
    وبيفهمنا لما بنتكلم هاقولك ماتغبش علينا الشات من غيرك وحش
    بنفرح لما بنشوفك ربنا معاك ويوفقك دايما ياعز اخ
    انا عرفتو فى حياتى وحسيتو ويديم المحبه والتفاهم مابينا

التعديل الأخير تم بواسطة *لينا* ; 08-28-2014 الساعة 09:23 PM
    بسم الله الرحمن الرحيم

الاجابه

علاء انسان جدع قوى ومحترم واخونا الكبير

وشكرا هههههههههههههههههههه

LOSHA, śєnoяiтα و @___.-[f]-[o]-[x]-.___@ معجبون بهذا.
    علاء مين ولوشا مين مش واخده بالي انا ممكن توضحي
    متهيالي سمعت الاسم ده قبل كده كان سرق فرخه من بيتنا وجري
    حلاء الكلام ده مش عليك انت عارف انت اللي ف ال ♥♥♥
    لابجد عسول وطيوب وغلبان قوي ومفيش زيه
    وكفايه انه عادي وفري مع الكل مفيش اي كلفه بينا
    والاهم من كل ده انه حونين الشات والمنتدي ابو قلب رقيق وحونين علاء