الإهداءات
Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه     ضى القمر من كريزى مان : وعليكم السلام شكرا العجمى للاهداء وسلام لجميع المشرفين والاعضاء والزوار واكيد لوشا وعسوله كمان    

اصنعى جازبيتك بنفسك

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين9الاعجاب

In Love اصنعى جازبيتك بنفسك
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد الجاذبية الحقيقية هي التي تجعلك قبلة الأنظار في الأوقات والمناسبات كافة. ما هي النقاط الأساسية التي يجدر بك معرفتها للحصول على اجمل إطلالة؟



إليكِ بعض النصائح:

• الثقة بالنفس:تعتبر من أبرز شروط التمتع بالجاذبية، وهي لا تلغي الأنوثة بل تعني الجرأة في حدود المقبول.
• عطرك: يكمن سر المرأة في عطرها، وبالتالي أحسني اختيار العطر المتناغم مع شخصيتك ونوعية جلدك.
• شعرك: هو إطار وجهك ويشكل إطاراً أساسياً لأزيائك وإكسسواراتك، اهتمي بالتسريحة التي تليق بشخصيتك واختاري اللون الذي يتناغم تماماً مع لون بشرتك.
• مكياجك: يبدأ المكياج من العناية بالبشرة وبنظافتها من خلال استعمال المستحضرات المناسبة لنوعها ومعالجة مشاكلها انتهاء بالاعتناء بالأظافر واختيار الطلاء اللافت. المهم أن يتماشى الماكياج مع لون عينيك وشعرك وبشرتك وملابسك ومع المناسبة التي تتوجهين إليها.
• أناقتك: لا تقتصر على اختيار الفستان أو الزي والتركيز على القصة والقماش بما يتناسب مع مظهرك وخطوط جسمك، بل تتعداها إلى طريقة مشيتك وطلتك وحضورك. اسألي نفسك ماذا أرتدي وكيف أرتديه؟

• أكسسوارك: الأكسسوارات أساسية جداً في الأناقة وتزيدك جاذبية، وهي لا تقتصر على الحلي فحسب بل على الحزام والنظارات والحذاء وحقيبة اليد أيضاً.
• ابتسامتك: إنها سلاح الأنوثة والجاذبية، حافظي على نظافة أسنانك، بالابتسامة الجميلة تحفرين صورتك الجميلة.
• رفاهيتك: تشمل الهدوء والاسترخاء بعيداً عن الإرهاق والتوتر، تعرف المرأة المفعمة بالجاذبية كيف تريح الناظر إليها، وبدلاً من أن تثير أعصابه تثير إعجابه واهتمامه.
• طبيعتك: حافظي على المظهر الطبيعي الذي لا يلغيه الماكياج، فالبساطة هي قمة الجاذبية، أما التصنع فيقضي عليها.
عفويتك: تعاملي مع الآخرين بعفوية وابتعدي عن الإبتذال في تصرفاتك وأزيائك ومظهرك.



ذات صلة:

قلب الوردة و halaalsam معجبون بهذا.
افتراضي رد: اصنعى جازبيتك بنفسك
تسلــــــــــــــــــــــــــــــمى روكـــ‘ــ,ـــ’ـــ.ــا

*رقيه* معجب بهذا.
افتراضي رد: اصنعى جازبيتك بنفسك
تسلم عيونك ميرا منوره

افتراضي رد: اصنعى جازبيتك بنفسك
تسلم ايدك روكا
توبيك روعة
دائما مميزة


*رقيه* معجب بهذا.
افتراضي رد: اصنعى جازبيتك بنفسك
تسلم عيونك نرمين ميرسى لمرورك نورتى

قلب الوردة معجب بهذا.
افتراضي رد: اصنعى جازبيتك بنفسك
تسلم اناملك روكاا

*رقيه* معجب بهذا.
افتراضي رد: اصنعى جازبيتك بنفسك
تسلمى يا شذى ميرسى يا قمر لمرورك نورتى

افتراضي رد: اصنعى جازبيتك بنفسك
تسلم ايدك رقية

من يوم يومك مميزة

*رقيه* معجب بهذا.
افتراضي رد: اصنعى جازبيتك بنفسك
تسلم عيونك حلا حبيبتى منوره والله

halaalsam معجب بهذا.
افتراضي رد: اصنعى جازبيتك بنفسك
المنتدى منور بوجودك يا حبيبتي



مواقع النشر (المفضلة)


اصنعى جازبيتك بنفسك


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع