الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

يريت تساعدون بتجربتكم

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

43 يريت تساعدون بتجربتكم
بصراحة ده ايميل كان جايلى

انا مجربتوش بس هوا ممكن يفيد حضرتك

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

برنامج لتعلم اللغة الانجليزية والشرح بالعربى ويحتوى على 14 فصل لشرح اللغة الانجليزية من الصفر الى الاحتراف

مع واجهه جميلة وجذابة

برنامج سهل الاستخدام ويشتغل عادى

البرنامج بورتابل لا يحتاج الى التثبيت

صور للبرنامج

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

ملاحظة : البرنامج يحتاج الى Adobe Reader وللتحميله اضغط على التالية للبرنامج

والان مع التحميل

انا نقلته لحضرتك وباتمنى اكون افدت حضرتك وربنا يوفقك

مشكور noura راح احمل البرنامج ويارب يكون سهل الاستعمال 1000شكر يانور

ربنا معاك يا مان

وان شاء الله تتعلم اللغه

مشكور احمد بيسو انا من ناحية مش حسيب حاجه الا وحعملها
مشكور احمد

تعليم الانجلش محتاج الاول تكون حابب اللغة وحابب النطق
مش مجرد حفظ لكلمات وكمان عشان تعرف تركب جمل لازم تتعامل بيه في حياتك اليومية مع اللي حواليك
ومع الدراسة كل متتعلم حاجة دخلها في حياتك وحاول كمات تتفرج علي افلام اجنبي
ونفس الفيلم شوفوا كذا مرة بالترجمة وحاول تلقط الكلمات لحد منوعا ما تعرف الحوار
وبعدين نزل نسخة تانية مش مترجمة واتفرج
عشان نطق الاميريكان مختلف عن عندنا كمان
(بس نصيحة في حكاية الفيلم اختار فيلم مش ممل عشان متجيش تضربني لما تزهق من الفيلم ههههههههههههه)
دي حاجات بسيطة عن تجربة هتساعدك وانت بتدرس وربنا يوفقك

التعديل الأخير تم بواسطة broken heart ; 08-14-2009 الساعة 12:19 AM
Eh S(17)
وان احتجت اي مساعده في الدراسة نفسها يعني ترجمه نصوص او اي حاجة شبه كده ابقي قول فيي التوبيك ده واوعدك هساعدك علي قد مهقدر ان شاء الله

التعديل الأخير تم بواسطة broken heart ; 08-14-2009 الساعة 12:20 AM
ربنا يوفقك ان شاء الله وجزاك الله كل خير على رسالة وباتمنى فعلا يكون ساعدك

وانا زى ماقولت لحضرتك ده ايميل كان جايلى حتى كنت همسحه وقولت بلاش يمكن احتاجه فى يوم من الايام

لان بصراحة الكلية معيشة الواحد فى الانجليزى فمابيصدق ياخد الاجازة

ربنا يوفقك ان شاء الله بس قوعى معتش نعرف نتكلم معاك تانى ههههههههه

ربنا معاك

تعليم الانجلش محتاج الاول تكون حابب اللغة وحابب النطق
مش مجرد حفظ لكلمات وكمان عشان تعرف تركب جمل لازم تتعامل بيه في حياتك اليومية مع اللي حواليك
ومع الدراسة كل متتعلم حاجة دخلها في حياتك وحاول كمات تتفرج علي افلام اجنبي
ونفس الفيلم شوفوا كذا مرة بالترجمة وحاول تلقط الكلمات لحد منوعا ما تعرف الحوار
وبعدين نزل نسخة تانية مش مترجمة واتفرج
عشان نطق الاميريكان مختلف عن عندنا كمان
(بس نصيحة في حكاية الفيلم اختار فيلم مش ممل عشان متجيش تضربني لما تزهق من الفيلم ههههههههههههه)
دي حاجات بسيطة عن تجربة هتساعدك وانت بتدرس وربنا يوفقك
مشكور علي هذه التوضحات

ربناااااااااااا معاااااااااااك يااااااااامااااااااااان

انا كماااااان هدخل على الايميل ده انا بشكرك

وبشكر نورا كماااااان.......