منتدي كريزى مان > >
اتمنى من السئولين محدش يقفل الموضوع وده حقنا عليكو كاعضاء يا مشرفين اننا ناخد حقنا
الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

اتمنى من السئولين محدش يقفل الموضوع وده حقنا عليكو كاعضاء يا مشرفين اننا ناخد حقنا

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين3الاعجاب

موضوع مغلق
45 اتمنى من السئولين محدش يقفل الموضوع وده حقنا عليكو كاعضاء يا مشرفين اننا ناخد حقنا
اولا السلام عليكم للجميع

ايه يا جماعه الى بيحصل ده بقى انا على فكره زعلاااااااااااااااااااااان جدا وزعلان اوى وهقول من مين انا زعلان من ضى القمر
ليه يا ضى تقفلى الموضوع ليه تقفليه ومحمود ماخدش حقه

هتقوليلى ان الموضوع اتعرض عالاداره هقولك بس محمود اتشتم قدام كل الناس هنا
ااااااااااااااااااااه اتشتم وهجيبلك الشتيمه بالنص

وانتى دخلتى مهانش عليكى تردى على الشتيمه دى وتقولى عيب لجورى عمر

انما مسكتى الملاك الحارس وعلقتى على بس النقطه انه مينفعش مشرف وازاى سفينه يدافع عنه

وعلقتى على غلطات املائيه لمحمود وانا بعزره وكلنا لازم نعزره الراجل مدايق وشوفو هو عامل رد قد ايه

يعنى من كتر الكتاابه غلط فى حرف

هتقوليلى بس ده القران هقولك يا ستى دا ربنا بيسامح وبيغفر للانسان اخطائه

تقومى انتى بدل ماتعدلى الرد بما انك مشرف ومسئول عننا

تقومى تجرحيه انتى كمان وتقولى ان الرد والايه غلط

لا طالما انتى فى استطاعتك تعدلى يبقى كان لازم تعدلى من غير ما تجرحيه زى الاخ اللى دخل فى الموضوع بتاعه وقال انه منمنقول انا مش بقول انه عيب انه يقوله منقول لالالالالالا

بس كان المفوض يقوله الكلام ده فى رساله خاصه

انما يجرحه قدام كل الاعضاء لا مينفعش

وبعدين سيبك من ان الملاك يمسك اشراف ولا لا

انتى سيبتى المشكله الاساسيه

وورحتى على دفاع محمود عن الملاك وعلقتى عليه ومعلقتيش على شتيمة الاخ الجورى ليهم كلهم طيب ليه

وادى كلامه الكل يشوفه

ان شاء الله ارد عليك عندى شغل ياسفية انت كمان عايز تعلم الكتابة
ولاتحاول تكسب عطف الاعضاء ياحلو هات الموضوع وحطه هنا
على ما افضه وارد عليك
فعلا الملاك الحارس عايز يروح معاك محوى الامين تتعلموا الف باء انت عندكم اصبحت انتة ايه فين عميد الادب العربى طة حسين يشوف شباب الامه مات وضاعت لغتنا الجميلة عليه رحمة الله
هات الموضوع من الارشيف ولا تزل نفسك وتكسب عطف الاعضاء
لم يتم تعديل ردى من قبل الانسانة المحترمه زينة اللى انت مش عارف تكتب اسمها صح وعدلت مشاركة حمادة بيه
ومشاركة الملاك الحارس
ساعتين وارد عليك عندى شغل يااسم مستعار
الاعضاء فهمتك ياعصابة تطفيش الاعضاء

طيب ده كلام يتقال من عضو ينفع يا اخت ضى ماترديش عليه وتمسكى فى موضوع محمود والملاك
وبعدين انا فيه حاجه بتدايقنى جداااااااا

وهقول برده اه انا هقول على كل اللى بيدايقنى ورزقى على الله
ليه تقفلى الموضوع كده ليه من غير استئذان اى حد انتى حتى مفكرتيش تستاذنى وتقولى بعد ذنكو انا هقفل الموضوع

لا يا ضى انا والله بحترمك جدا بس بجد انتى غلطانه

وده جزء تانى من فاصل الشتيمه لاخ العزيز محمود اتوجهتله من الجورى عمر

انا لم اوجه لك اى كلام او الموضوع كان يخصك دخلت وسبتنى على العام((الكلام ده موجه لحماده بيه))
صاحب الموضوع الم يرد عليه مش فى ادارة بتعرف ترد على المخطئ
انت لك فيه عامل موضوع المحكمة كلة ميرسى وشكر ياعسل وشرفت الموضوع
موضوع واحد اللى تم عرضه كى تجامل الملاك الحارس عامل عصابة انت والبندرى
وسفية حب والملاك الحارس اللى مش بيعرف يكت اسمة سبحان الله وبيطلب بعين وسعة الاشراف فى المنتدى
اسلامى اتقوا الله انت لازم تعتذر على سبك لى بدون سبب ويتشال منك الشخصية الهامه انت انسان هدام
بتطفش الاعضاء وسبك فيه بدون سبب لن اترك لازم اخد حقى لايشرفنى انك تكون صحبى على الخاص لازم يكون 50مشاركة محبوب من الناس هو انت تعرفنى
ومش انت اللى تعلمنى ازى اتكلم او اكون محبوب
موضوع المحكمة ده لعب لازم يتم حذفه او ينقل للالعاب

اما الملاك البليد مش عارف من اعطى له الشهادة عايز يدخل محوالاميه الاول علشان يعرف انت من انتة
وايضا لن اتركه لازم اخد حقى لص الردود والمشاركات
كنت بتقول اسيب المنتدى هو المنتدى كان سيتم اغلاقه ابدا فى مليون ارقى منك يفيدوا المنتدى
انا غير محترم الموضوع ليس يخصك ولا اعرفك ولا يشرفنى معرفتك اتعرف على انسان مفيد مش انسان.............؟؟؟؟
بشهادة مزوره ياخسارة عايز مشرف اسلامى وانت اسمك مستعار وانت بتغلط فى الناس وانت جاهل الحروف والنطق
ام البندراى مش عارف صراحة لاتعليق

بالله عليكم ينفع كده مهما كان محمود او الملاك غلطانين ده كلام

انا كنت ساكت وبتفرج وماتكلمتش بس لما توصل انه يقول لمحمود انت بليد ولص وعاوز تروح محو الاميه لا والف لا ومش محمود بس انا صحيح بعز محمود بس برده اى حد مكان محمود انا هقف معاه لان معاه الحق
ايه يا اخ جورى دا انت حتى يا اخى لو كان ليك حق انت ضيعته يالشتيمه دى يا محترم

وبعدين يا جماعه
انتو بتقولو الاعضااااااء وكلنا هنا لمساعدة الاعضاء وراحتهم
طيب انا راحتى بجد ان الموضوع ميتقفلش لو سمحتى ياضى الموضوع ما يتقفلش ودى رغبة محمود ولازم نحترم رغبته ويكون قدام كل الاعضاء زى ما اتشتم قدام كل الاعضاء يبقى ياخد حقه قدام كل الاعضاء

وفى ردودى التاليه هكملكم باقى شتيمة الاخ الجورى

وللووووووووووووو سمحتو محدش يقفل الموضوع او ينقله بالله عليكى يا عاشقة النيل

ينقل الموضوع يا مشرفينا ويا مراقبينا بالله عليكو او يقفلو

لو انتو عاوز ين راحتنا بجد يبقى احترمو رغبة محمود فى ان الموضوع ميتقفلش غير لما ياخد حقه

ومحدش يزعل منى يعلم الله انا بحترمكو كلكو قد ايه بس بجد متزعلوش انا كان لازم اتكلم لان محمود يهمنى جداااااااا

وكمان الجورى على راسى بس هو غلط ولازم الكل ياخد حقه

ملحوظه كلامى بالازرق وكلام الجورى عمر بالخضر

ذات صلة:

وادى كلام الجورى عمر

والاعضاء كلها عارفه الملاك الحارس وسفية والبيه اللى عامل عصابة حماده بيه
يارجل ده مش مكسوف على نفسك لما انت مش عارف تكتب اسمك
واخطأ لغوية خطيرة وعايز اشراف فى منتدى اسلامى حرام انت عضو فى الالعاب كتير عليك

وادى كلامه الجورى

لى كلمة اخيره مين سفية الحب هل هو احدالصحابة الكرام
من يكون سفينة ماهو الاعبد من عباد الله ولا ارتعب من يكن شغل تهديد اتقى الله كيف تكون مسلم وتتكبر على عباد الله انتظر الرد من المحكمة وان لم يكن لها رئيس فليحذف الموضوع

[align=center]ولكم الحكم يا محترمين

هيمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااا[/align]

لا بجد ده غلطان جدا وميصحش انه يشتم فى اى حد فى المنتدى مهما ان كان لازم يكون فى احترام بين الاعضاء
ولما تكون ضى او اى حد عايز يغلق موضوع تبقى تستاذن من صاحب الموضوع
وكلنا بنغلط فى الكتابة وايه يعنى لما غلط فى حرف ولا حرفين او اكتر عادى مش لازم نتلكك لبعض على اى غلطة مهما كانت كبيرة احنا كلنا اخوات واسرة مع بعضينا ولما تكون يا جورى عاوز توجه نصيحة لحد مش لازم تقول قدام كل الناس ابعتله فى رسالة خاصة
لان كده مش يصح انك تقول الالفاظ دى وبجد انت غلطان جدا (هزات الاقلام وفلتات الاسان)
ولو سفينة والملاك الحارس مشيوا انا كمان باعلن انسحابى من المنتدى خالص
وياريت يا انسة ضى تردى على الشتيمة دى لان ده مش يصح وياريت مش تقفلى موضوع اى حد غير لما تستاذنى منه الاول
وانا باكرر ان لو سفينة مشى هو والملاك انا كمان همشى ومش هرجع المنتدى تانى
مع خالص اسفى واعتذارى لسفينة الحب والملاك الحارس وحمادة بيه

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
فى البدايه خالص تحياتى وتقديرى لشخصك الكريم
ومش عايزك لا تزعل من ضى ولا تزعل من غيرها
وبالنسبه لتصرف ضى فاكيد واكيد كمان مره انها قفلت الموضوع لانها لقت ان فى غلط وان الموضوع لو فضل مفتوح هيبقى فى غلط اكتر واكتر
دا بالنسبه لقفلها للموضوع
واللى المفروض كان يتحذف بصراحه مش يتقفل بس كل واحد وليه تفكيره وليه تصرفه
بس انا عايزك تفهم حاجه مهمه اوى لاحظتها لما دخلت الموضوع
لما ادخل موضوع والاقى حد بيغلط فى حد وبالفاظ ممكن تكون صعبه شوية دى حاجه بتكره الواحد فى المنتدى
وجايز دا اللى بيخلى المشرف او الادارى يجرى بسرعه ويقفل الموضوع عشان محدش يدخل ويغلط كمان وكمان
يعنى بيحاول يلم الموضوع بالراحه كده لحد ما مدير المنتدى يدخل ويشوف هيعمل ايه
عشان فى حاجه مهمه عايزك تفهمها انت او غيرك
ان مفيش ادارى او مشرف عنده صلاحيات ضد الاعضاء كل الصلاحيات موقوفه عنهم
واى ادارى او مشرف كان بيتصرف ضد عضو بيدخل مدير المنتدى ويكنسل كل اللى عملوه
الخلاصه يا جميل
انك لو عندك مشكله او حاجه مديقاك متبقاش عالعام لسبب مهم اوى
انك اكيد بتخاف على المنتدى وعايز مصلحته وممكن توجه مشكلتك لمدير المنتدى اللى هو اعلى واحد فى المنتدى
لان المواضيع اللى من النوع دا بصراحه بتبقى صعبه على الناس يعنى انا بتكلم عن نفسى معرفش الناس رايها ايه
ولما تبقى توجه مشكلتك لمدير المنتدى ومتلاقيش رد يعجبك ساعتها ممكن تنزل موضوعك عالعام وقدام الناس كلها وتقول هيا رايها
فى النهايه ربنا يهدى الجميع ونتمنى كل المشاكل تتحل
لك كامل الاحترام والتقدير

zena معجب بهذا.
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
استاذ ابراهيم
اسعدك الرحمن وربنا يبعد عنك الزعل

لقد قمت بقتباس ردوى على زملائك ولم تحضر اسباب ردى

اولا لكى تكون منصف واتجاوب معاك يجب حضور الموضوع الاصلى فى قسم الشباب والبنات
لانه فى الدليل على سبى من حماده بيه والملاك الحارس افظع الشتائم
وقام الاخ سفية بتعديل شتائم العضوين ومكتوب تحت مشاركة حمادة والملاك الحارس تعديل بواسطة سفينة الحب ولما وجد ان المشاركات انا اقتبستها حذف الموضوع من الساحة لكى لاتكون دليل ادنة ضدحماده بيه والملاك الحارس
طبعا حضرتك لم ترى الموضوع ولا الردود والسب والاهانه منهم

انا رديت على المشرف لانه هو اللى وضع قوانين القسم منها البند ده

القوانيـن الخاصـة بتعديل المواضيع وعناوينها والمشاركات

:

لمشرفى القسم تعديل كافة المواضيع والمشاركات_1
بالحذف أو بالاضافة) وفقًا لما يرونه مناسبًا.)

( لمشرفي القسم تعديل عناوين المواضيع (بالحذف أو بالاضافة_2
في حالة كون تلك العناوين غير مناسبة أو غير ملائمة لمضمون المواضيع
ويحق لهم استبدال العناوين بأخرى تكون أكثر ملائمة لجوهر الموضوع لمشرفي القسم وضع كلمة ( منقـول)
في أي موضوع يكون منقولا من موقع آخر ولم يذكر صاحب الموضوع ذلك
على أن يتم الطلب(أولا) من صاحب ألموضوع عبر الرسائل الخاصة لأجراءذلك بنفسه
وإجراء هذا التعديل من عدمه يكون متروك لتقدير مشرفي القسم

طبعا وقت مشاركتى فى الموضوع لم اتجاوز50مشاركة كى ارسل للمشرف زى حمادة ما بيقول
مع فاصل طبعا من السب والعن والتكبر على عباد الله

شوف انت ابراهيم رد الملاك الحارس
فى الموضوع رغم هو مالوش يرد فى مراقبين وفى ادارة
لاء الاستاذ مركز قوه ولغى كل الناس المحترمين
وقام بسبى
حط نفسك مكانى

انتة يا انسان انتة يالى كاتب الكلام اللى مفيش فية اى احترام دة انتة على فكرة انسان مش محترم

ومتنفعش تبقى هنا فى المنتدى احنا هنا فى المنتدى اخوات ومش بنجرح فى بعض با سلوبك الهمجى دة

انتة تعرف اية عن سفينة الحب
علشان تتكلم عنة بالا سلوب دة

وبعدين خد هنا

هو كتب تحتة ان هو اللى كاتب الموضوع

واتحدى اى شخص فى المنتدى يكون كاتب موضوع من فكرة

الا القليل

انما هو عرض الموضوع للنقاش فقط ولم ينسبة لنفسة

واسلوب ردك غير لائق بالمرة نهائيا
عيب كدة اما تتكلم عن مشرف محترم زى سفينة الحب بهذا الا سلوب انتة متعرفش مين هو سفينة الحب علشان تتكلم علية بالاسوب دة

واحنا هنبلغ الا دارة عنك

ايه رائك ياهيما فى السب

متشكر اوى

على نشرك الموضوع

وطبعا سفينه الحب يهمنا كلنا

بس طبعا انا مش هقدر اغلط ضى القمر واتسرع واحكم عليها انها غلطانه

زى ما هيا اتسرعت فى مشكلتى مع زينه اللى فاتت وحكمت عليا من غير ما تسمعنى

بس لو الحياه حب له حق لازم ياخد حقه ومفيش هنا قله ادب ولو فى هنا حد قليل الادب وجاى يوقع بينا ويعملنا مشاكل

احب اعرفك اننا هنا اخوات وبنحب بعض اوى ومش هتقدر توقع بينا

مع احترامى لزينه وضى والحياه حب وسفينه الحب حبيب الكل

ودى وجهت نظرى للموضوع

التعديل الأخير تم بواسطة ابـَ‘ـوٍ فـً‘ـآ‘رس ; 08-07-2009 الساعة 10:50 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
فى البدايه خالص تحياتى وتقديرى لشخصك الكريم
ومش عايزك لا تزعل من ضى ولا تزعل من غيرها
وبالنسبه لتصرف ضى فاكيد واكيد كمان مره انها قفلت الموضوع لانها لقت ان فى غلط وان الموضوع لو فضل مفتوح هيبقى فى غلط اكتر واكتر
دا بالنسبه لقفلها للموضوع
واللى المفروض كان يتحذف بصراحه مش يتقفل بس كل واحد وليه تفكيره وليه تصرفه
بس انا عايزك تفهم حاجه مهمه اوى لاحظتها لما دخلت الموضوع
لما ادخل موضوع والاقى حد بيغلط فى حد وبالفاظ ممكن تكون صعبه شوية دى حاجه بتكره الواحد فى المنتدى
وجايز دا اللى بيخلى المشرف او الادارى يجرى بسرعه ويقفل الموضوع عشان محدش يدخل ويغلط كمان وكمان
يعنى بيحاول يلم الموضوع بالراحه كده لحد ما مدير المنتدى يدخل ويشوف هيعمل ايه
عشان فى حاجه مهمه عايزك تفهمها انت او غيرك
ان مفيش ادارى او مشرف عنده صلاحيات ضد الاعضاء كل الصلاحيات موقوفه عنهم
واى ادارى او مشرف كان بيتصرف ضد عضو بيدخل مدير المنتدى ويكنسل كل اللى عملوه
الخلاصه يا جميل
انك لو عندك مشكله او حاجه مديقاك متبقاش عالعام لسبب مهم اوى
انك اكيد بتخاف على المنتدى وعايز مصلحته وممكن توجه مشكلتك لمدير المنتدى اللى هو اعلى واحد فى المنتدى
لان المواضيع اللى من النوع دا بصراحه بتبقى صعبه على الناس يعنى انا بتكلم عن نفسى معرفش الناس رايها ايه
ولما تبقى توجه مشكلتك لمدير المنتدى ومتلاقيش رد يعجبك ساعتها ممكن تنزل موضوعك عالعام وقدام الناس كلها وتقول هيا رايها
فى النهايه ربنا يهدى الجميع ونتمنى كل المشاكل تتحل
لك كامل الاحترام والتقدير

اخى المحترم جدا هتسيبنى بجد

والله العظيم انت معاك كل الحق فى اللى انت بتقوله

وانا عارف ان المفروض الحاجات اللى زى دى ميكونش مكانها هنا

بس برده يا اخى سفينة الحب اتشتم هنا عالعام فى موضوع المحكمه وقدام كل الناس من الاخ الجورى يبقى اللى كان المفروض يتلام مش انا الجورى وزى ما انت بتقول الموضوع يتحذف وانا معاك بس برده

الراجل ده غلط فيهم جامد وقدام كل الاعضاء

يبقى لازم كل الاعضاء كمان يعرفو ان محمود معاه حق

وانا مش طالب غير كده وبعد كده بجد اوعدك انى معتش هتكلم تانى خالص لا عالعام ولا غيره ولا هكتب خالص انا هتفرج وبس كاى عضو عادى

بس محدش يزعل منى انا شايف ان اللى انا بعمله هو الحق سواء مع محمود او غيره

والف شكر على زوقك واحترامك بجد

واسلوب ردك غير لائق بالمرة نهائيا
عيب كدة اما تتكلم عن مشرف محترم زى سفينة الحب بهذا الا سلوب انتة متعرفش مين هو سفينة الحب علشان تتكلم علية بالاسوب دة

استاذ ابراهيم جاوب او يجاوب العقلاء من هو سفينة الحب؟؟؟
عايز اعرف لغة التكبر على عبادى الله الم يك عبد من عباد الله
لاسيدى لازم تحضر الموضوع الاصلى وليه يتم حذفه فى وجود
الاستاذة زينة
انت بتاخد على الاستاذ ضى قفل الموضوع مع وجود المشاركات والردود حتى لايتدخل اطرف اخرى زى ما حضرتك فاتح هذا الموضوع كل اللى عايز يقول يقول بجد انا احترمها لانها بقفلها الموضوع تعطى فرصة للناس ان تهدء
وانا معاك احضر الموضوع الاصلى علشان الناس تشوف
مش الحكاية مظاهرة حب فى سفينة الحب

موضوع مغلق