منتدي كريزى مان > >
@@@ ((( عاوزين كلنا نتغير هقولك ... ومش مقلب ؟ ))) @@@
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

@@@ ((( عاوزين كلنا نتغير هقولك ... ومش مقلب ؟ ))) @@@

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

26 @@@ ((( عاوزين كلنا نتغير هقولك ... ومش مقلب ؟ ))) @@@
السلام عليكم

ازيكم ياجماعه وحشتونى

قصه جميله جدا عجبانى

وعاوزين نفكر فيها شويه وتابعونى وانا متأكد انها هتعجبكم ان شاء الله

تجربه غيرت من حياه العديد من الاشخاص

ذهب للدكتور يعانى من الاكتئاب لانه فاشل ومش لاقى وظيفه وحالته الماديه تعبانه

الدكتور قاله وصفه بلا دواء

الدكتور : لما تصحى كل يوم الصبح بعد ما تغسل وشك بص فى المرايا وابتسم
ايوه تبتسم

المريض: ده انا بابص لنفسى بقرف يا دك

الدكتور: مع ان اللى بتبصله ده اغلى انسان عندك فى الوجود وتخاف عليه اكتر من اى انسان تانى

المريض: اجرب يا دك

الدكتور: بس بشرط تكلم نفسك وتقول انت ناجح انت عظيم انت حتبقى غنى بس اتاكد الاول انك لوحدك فى الاوضه لا يقولو راح للدكتور جننه زياده

المريض: غنى ده ايه يا دك ده انا سالف تمن الفيزيته

الدكتور:حتسمع اللى باقوللك عليه وكل يوم لمده اسبوع
ولو فات منك يوم تعيد من الاول واشوفك الاسبوع الجاى

المريض : الحمد لله ان مفيش دوا لانى من الاخر معيش تمنه عاشر وظيفه اتقدملها واترفض

الدكتور: المره الجايه هتحايل عليك عشان تشغللى ابنى معاك

بعد اسبوع ..

العياده مليئه باصحاب وجيران المريض السابق
كلهم سؤال واحد
انت عملت فيه ايييييييييه؟؟؟

بقا انسان بشوش متفاءل ناجح يعمل بمرتب خيالى بوظيفه مرموقه بعد ايام من زياره عيادتك

وكانت الاجابه: كل يوم الصبح بعد ما تغسل وشك بص لنفسك فى المراياا

حاقولكم الدكتور عمل فيه ايه بالتفصيل

أستنونى أوك

فاصل اعلانات ونعود

ذات صلة:

اولا نورت المنتدى

هههههههههه

فين الباقى ماتعملش كدة وكمل بس هى شكلها جميل

والله القصه شكلها كده هتبقى جميله جدا

انا متابعه معاك ياقمر

وتسلم ايدك بجد حلوة

[align=center]كدا ظهرت يابـــــــــــــــــــــــــــــــــــوب

ابقى قابلونى البعته الجايه

شكلك ياسيف انت المريض دا ومستنى اعاده الكشف السبت الجاى وممعكش حق الفزيته محدش من المنتدى هيسلفلك برده

خليك كـــــــدا برده

جامده جدا ياسيف وحشنى بجد يابوب تحياتى لك

[align=center]اسئل نفسك سؤال ترى من هو التعيس؟؟
ترى من الذى يعيش بدون مال فى وسط هؤلاء الوحوش؟؟
من ومن ومن؟؟
كل الاسئله معروفه والاجابات ايضا ولكن ياترى عندما تنظر لنفسك فى المراه الى من تنظر؟؟
كيف ترى نفسك؟؟
من يعرف هذه الاجابات يكمل هو بقيه القصه فى رد داخل الموضوع

تسلم ايديك يا عمنا وعم الكل

بجد قصه جميله واحنا منتظرين ...

الاول شكرا لكل من شارك فى الموضوع

ندي قمر الكون

دودو دودي العسل

فارس الرومنسية حبيب قلبى

حمادة بية اعز الناس

عو دنا

شوف ياسيدى
وشوفى ياستى

الدكتور رمى عقل المريض ده على جنب
لان عقله مليان سلبيات يعنى انا مش نافع انا فاشل انا متنيل بستميت نيله
مفيش اى ايجابيه
يعنى بيبص على الوجه المظلم لكل الاشياء
مبيشفش الحته المضيئه اللى لو مسك فيها حيحقق كل الايجابيات اللى نفسه فيها

امال الدكتور اتعامل مع ايه؟

مع العقل الباطن

وصدقونى العقل الباطن ده كلنا نقدر نستغله حته استغلال محصلش
ممكن نعمل بيه اراده تحقق المعجزاتمنها الا اقل القليل
وباقى الطاقه اللى جوانا دى احنا مش شايفنها

تفتكروا الشخص ده كان ممكن يكون ناجح فى يوم من الايام لو هو معندوش جواه الطاقات دى؟

مش ممكن طبعا
امال ايه اللى حصل

انه مكنش شايف الطاقات دى كان متشاءم ومش عارف قيمه نفسه ولا قيمه الكنوز اللى جواه

الكنوز دى جوه كل واحد فينا

بس ازاى نطلعها ونستغلها وننجح بيها؟؟

حاقوللكم ازاى

انتظرونى

عشان الاعلانات بس

فاصل ونواصل

جميلة اوووى سيف ومنتظرين وكفاية اعلانات دة كتير اووووى

تسلم ايديك

بجد موضوعك جميل وقصه اجمل ونحن منتظرون