الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

تفسير حلم النوته الصغيره والإجتماع

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

No تفسير حلم النوته الصغيره والإجتماع
الإسم : حبيبه طارق - السن 25 سنه - البلد: مصر - الحاله الإجتماعيه : آنسه- الحاله الصحيه : بصحه جيده -- الإلتزام : -ملتزمه بنسبه جيده - لايوجد أطفال - بدرس دراسات عاليا - لا أعمل - وقت الرؤيا :- بعد الفجر صليت قضاء حاجه ونمت ...... المده منذ رؤيه الحلم : - حوالي إسبوعين ...الطهاره:- كنت علي طهاره

رايت حلم طوييييييييييل وغريب لا أتذكر منه غير المشهد التالي:-
شوفت إننا قاعدين في غرفه (الفريق كله) قاعدين في صف جنب بعض معاد محمود قاعد قدامنا كلنا في الصف التاني عشان هو قائد الإجتماع ودعاء قاعده في الآخر خالص ومش باينه قوي ومحمود طلع نوت بوك جلد إسود ( أنا كنت جيبهاله هديه هو طلبها في الحقيقه وجبتها وماحدش يعرف) أنا فوجئت في الحلم إنه طلعها عادي قدام الناس وهيبدأ معانا بقي الشغل بيها وسألني معايا النوت بتعتي( في الحقيقه برده أنا بتعتي لونها موف ولما قالي هاتي واحده جبتله بس راجلي لونها إسود ) ومطلعها ورفعها قدامهم كلهم .

ملحوظه هااااااااااااااااامه قويييييييييييييييييييييي :-

أولا :- النوت بوك الموف بتعتي جبتها وبعدين هو شافها ده كان لسه مرتبط بدعاء وقالي هاتي ليا أنا بس واحده زيها ومش تجيبي لدعاء حاجه نهائي عشان قلتله هجبلك وأجبلها هو رفض وزعق وقالي أنا بس فجبت ليه واحده بس لونها إسود ومش إدتهاله إلا في اليوم إلي قالي فيه إنه ساب دعاء يعني ماحدش يعرف إني جبتله نوت بوك وأنا دايما حسه إنه عمره ماهيطلعها قدام حد عشان أنا إللي جيباها.

ثانيا :- محمود دلوقتي سايب قياده الفريق عشان العمليات الجراحيه بتعته ومسافر يعملها ومسلم القياده الإداريه لدعاء علي حسب قواعد الفريق ولما هيرجع المفروض هنبدأ مرحله جديده ..... في الحلم زي مايكون رجع وإستلم القياده وبدأ إنه طلع النوت بوك بتعته وقالي طلعي بتاعتك إنتي كمان وماكنش همه أي حد .

ذات صلة:

افتراضي رد: تفسير حلم النوته الصغيره والإجتماع
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اللهم صلي وسلم وبارك علي حبيبك محمد

( خيرا رايت . وخيرا نلقاه . وشرا نتوقاه . خيرا لنا وشرا لاعدائنا . والحمد لله )

تفسير الرؤياه:

يدل علي ان الله هايشفيه وهايرجع يباشر عمله بسلامه حفظكم الله

والله اعلم

إستفسار صغير :-
  1. آيه معني إنه هيبدا شغله معانا بالنوت بوك ( إللي جيبهاله ) وطلعها قدامهم ورفعها فوووق من غير لما يخاف من حد وطلب أطلع بتعتي كمان ؟
  2. وكنت قدامه ودعاء هيه إللي في آخر الصف ؟

جزاكي ربي خير مقدما علي تعبك معايا

التعديل الأخير تم بواسطة حبيبه طارق ; 02-09-2014 الساعة 03:50 PM
هذه هي علاقتكم بعد رجوعه بأذن الله

أكيد هتقولي عليا متعبه وغبيه معلش والله آسفه :-

بس آيه هيه مظاهر علاقاتنا يعني( يعني علاقتنا الشخصيه بيني أنا ومحمود ولا علاقتنا في الشغل بس )؟ ( بالنسبه لرمز النوت بوك والقصه المتعلقه بيها عشان ديه هديه شخصيه .. علاقه شخصيه بينا قويه قدام الناس ولا آيه بالظيطت وضحيلي شكل العلاقه ونوعها وخصوصا موضوع النوت بوك ده بالله عليكييييييي بالتفصيل ) ؟؟؟؟؟ معلش وضحيلي بالله عليكي ماتزعليش مني في السؤال ده

التعديل الأخير تم بواسطة حبيبه طارق ; 02-10-2014 الساعة 02:56 AM
هي داله علي علاقه خاصه ان شاء الله خيرا ربنا ينولك كل مابتتمنيه

إدعلنا يا أخت عسوله إحنا في كرب شديد جدااااااااااااا وفي أمس الحاجه كلنا للدعاء سهام أختي وأمي كماااااااااان وأنا طبعا الدنيا قفلت بسبب الكرب ده بالله عليكي الدعاااااااااااااء

ربنا يفك كربكم يارب ويذيل همكم ربنا يصلحلكم الحال