الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

احببته ، ارشدوني ماذا افعل ارجووكم

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين20الاعجاب

5propeller احببته ، ارشدوني ماذا افعل ارجووكم
انا فتاة جميلة و ملتزمة في سن ال 22 و احببت زميلا لي بالدراسة و هو لا ينفك يتحدث الي،كليوم و يسال عني باستمرار و يهتم لي كثيرا لدرجة انه يريد ان يعرف كل شيئ عني متى نمت و متى اكلت و مما اخاف و ماذا احب . و حتى نظراته لي مختلفة عن نظراته لباقي الزميلات .. و ارادت صديقتي المقربة ان تكتشف نواياه فتحدثت اليه بطريقة غير مباشرة بدون ان يشعر انه لي علاقة بالموضوع و اخبرها عن الفتيات الاتي يعجبنه و لم اكن انا من ضمن هؤلاء الفتيات .. فنصحتني صديقتي بان اتعمد ان لا ارد عليه حين يتحدث و ان ابتعد عنه حتا يبتعد عني .. المشكلة ان صديقتي هذه كذبت عليي من قبل في امور مماثلة بتجربة شبيهة .. فانا اشك بانها تقول الحقيقة و ايضا اشك باعجابها الخفي به .. و قد اخبرتني يوما انه لو تقدم اليها من الممكن ان توافق ! .. من المؤسف ان اشك بولاء صديقتي لي و لكن هذا الشك لم ينمو من سراب .. و حبي لهذا الشاب كبير ، و انا بمت ملتزمة و لا اريد سوى طريق جاد .. لكنه لا يعلم بمشاعري نحوه ولا اعلم ان كان يشعر بشيئ و اخاف ان المح و يكون هو لا يحبني .. ماذا افعل ؟

ذات صلة:

حمادةعوض و ♪SOLY♪ معجبون بهذا.
افتراضي رد: احببته ، ارشدوني ماذا افعل ارجووكم
اولا اهلا بيكى بالمنتدى
ثانيا بالنسبة لمشكلتك انى وجدتى لنفسك حلول
بنفس مشكلتك
اولا بالنسبة
لصديقتك
فانتى تعلمين انها ليس محل ثقة
وانها غير صادقة فلمازا تطلقى عليها
اسم الصداقة ؟
ولمازا تعطى لها اسرار خاصة بيكى؟
ومن خلال اجابتك على السؤالين تقدرى
تحكمى كويس على علاقتك بصديقتك
اما بالنسبة
للشخص المعجبة فية
طبعا انتى زكرتى الحل انك تحكى لة كل شيىء عنك
مهما كان يعنى هو لحد كبير فى درجة مقربة ليكى
فافضل حل هنا
الصراحة والمواجهه
فان كانت الشاب مشاعرة صادقة معكى
سيكون معاكى فى الخير بازن الله وتكون
بداية علاقة جادة فى الخير
وان كانت مشاعرة للاسف من تجاة واحد
فواجب علية ان يكون خير صديق ولا يخفى عليكى
شيىء حتى لاتتعلقى اكتر من كدا بوهم من تجاة
واحد
والواضع من كلامك انة من سنك
يعنى لسة بمرحلة تكوين نفسة ومستقبلة
صح!!!!

وبالنهاية ربنا يسعدك ويوفقك

صارحت صديقتصارحت صديقتي و اتضح انه معجب بها و سيتقدم لخطبتها ان امكن .. و انه لا ينظر لي كما انظر له و يبدو انها صادقة لانها قرات لي محادثتهما .. هل اصارحه او انسى الموضوع .. مع العلم باني اعجبت بشخص ذات مرة و تقدم لها و هذه المرة الثانية الذي يحدث فيها هذا .. لا اعلم لما هذا يحدث معي .. و ارجو من الله القوة و الصبر و التوفيق لاني لا اعلم ما افعل و قد تعبت كثيرا كثيرا ولا اريد ان احب مرة اخرى

♪SOLY♪ معجب بهذا.
و شكرا جزيل الشكر استاذ حمادة .. و بانتظا ردك

حمادةعوض معجب بهذا.
بصى يا جميل
المشكلة هنا مش انك تحبى وتتعلقى وياتى
شخص اخر ياخد منك من حلمتى بة ان يتحقق
ولكن المشكلة هنا انك تبى مشاعرك على جانب
واحد فقط ونسيتى ان اول شرط من شروط الحب الحقيقى
ان يكون مبنى على الطرفين الاثنين مش على طرف واحد
ولكن لو انتى واثقة فعلا من مصدقية صديقتك فى كلامها
يبقى تشكر ربنا انك عرفتى مشاعر الشخص الى امامك
دون ان يجرحك احدا
ولكن لابد ان تتعلمى من تلك التجربة وتعتقدى انها اولا
واخيرا نصيب ولابد ان نرضى بية
واظن كدا انتى قدرتى تحددى موقفك
ركزى بمستقبلك وحياتك
وان شاء الله ربنا يعوضك
بانسان يقدرك ويكون جدير بالمسئولية

♪SOLY♪ معجب بهذا.
seselyaبصراحة ماعندي كلام غير كلام حمادة

انا رأيي مع رأيه بالضبط

وبتمنالك كل لخير

تسلمى ياباشا
وبنتمنى ربنا يصبرها

♪SOLY♪ معجب بهذا.
امييين يارب

♪SOLY♪ معجب بهذا.
اشكركم كلكم شكرا جزييييلا لا استطيع وصفه .... انا كلمت امي بالموضوع و آلت لي ان الشاب كان ممكن يحبني بس انا تقلت عليه و هوا فهم غلط و آلت لي ان المفروض انسى و اواصل حياتي طبيعي و حيجي اللي بيستاهلني زي ما قلتو

بس انا لا زلت اتالم و بشدة و هو لا يزال يتكلم معي و يسال عني .. وعاوزة ازاكر للامتحانات بس مش قدرة و الله بتوجع اوييي

اتمنى ربنا يصبرني و ما ياثر اللي صار على امتحاناتي

و لو حابين تقولو كمان حاجة فيدوني و اشكر لكم كلامكم اللطيف المريح

الوجع والتالم
دى شيىء اساسى
لانك حسيتى بقلبك بالشخص دى
والقلب اضعف شيىء بجسم الانسان
وطبعا طول ما الشخص دى قدامك وبتفكيرك
هتتئلمى وصعب نسيانة فممكن انك تقللى اهتمامك
وكلامك معه على قدر استطاعتك دى هيساعدك كتير بنسيانة
وحاولى تخرجى طاقتك الكبيرة بالمزاكرة