منتدي كريزى مان > >
ها هتلسع ولا ايه نظامك ؟!!!
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

ها هتلسع ولا ايه نظامك ؟!!!

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

26 ها هتلسع ولا ايه نظامك ؟!!!
لو ما لسعتش ماحدش هيحس بيك

اممممممممم ...مش مصدقنى ؟؟!!

طب تعالى كده نتكلم بالعقل ..

المثل بيقول ايه :

" اللى اتلسع من الشوربة ينفخ فى الزبادى "




بالذمه لو الشوربه مكانتش بتلسع كان حد افتكرها ولا عبرها فى مثل ولا فى اى حاجة ؟؟!!

طبعا انا مش بقولك السع زى الشوربة

لأ تعريف لاسع فى قاموسنا (( الشباب يعنى ))

يعنى حد مختلف ، دايما بيعمل افكار جديدة . بيفتكس يعنى

للاسف 3/4 اللاسعين لاسعين بطريقة مش حلوة

يعنى ماشى بمدأ خالف تعرف ... قلد تظهر .. اتجنن تبان .. كدا يعنى



طبعا دا مش صح

اللى انا اقصده باللسعان بقى




انك تكون انسان مختلف

بمعنى مميز .. يعنى ترفع شعار لا للتقليد
يعنى تكون انت يعنى متقلدش حد
يعنى تكون مبتكر مخترع مفتكس

لا لتقليد الغرب فى حاجات مش متفقة مع مجتمعك

لا لتقليد اى حد من غير اقتناع حقيقى باللى انت بتعمله

كمان اعملك اسلوب خاص فى حياتك

لأن ظروفك مش هى ظروف غيرك

واعملك اسلوب خاص فى الكلام

ماتتكلمش غير فى اللى تعرفه

وطبعا اللى انت تعرفه مش زى اللى غيرك يعرفه

فبالتالى هتكون انسان مختلف

وتكون لاسع فى الحق

يعنى دايما تقول الحقيقة وتدور عليها
ومش اى حقيقه .. اللى انت مقتنع بيها وبس



هاتتلسع وتتوجع بس صدقنى هتكون مختلف



وهتلاقى الناس بتحترمك وتبصلك بصة مختلفة عن اى حد

ها هتلسع ولا ايه نظامك ؟!!!


ذات صلة:

افتراضي
جميل الموضوع يا سيف


و ممكن ده يبعدك عن ناس كتير

بس المهم انك ترضى عن نفسك ميرسي ليك اوووي

افتراضي


و ممكن ده يبعدك عن ناس كتير

بس المهم انك ترضى عن نفسك ميرسي ليك اوووي



شكرا جنا على مرورك


افتراضي
جميل بجد موضوعك يا سيف

اهم حاجه ان تكسب ثقه الاخرين[IMG][فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [/IMG]

افتراضي
جميل بجد موضوعك يا سيف

اهم حاجه ان تكسب ثقه الاخرين[img][فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [/img]



شكرا حمادة على مرورك


افتراضي
موضوع جميل اوووووى يا سيف




افتراضي



شكرا يا قطر الندى يا عسل


نورتي الموضوع يا قمر


افتراضي
بجد موضوع رائع ياسيف

عندك حق فعلا لازم الانسان يعيش اولا بطبيعته

ومش يقلد حد ويكون كمان كويس

افتراضي
بجد موضوع رائع ياسيف

عندك حق فعلا لازم الانسان يعيش اولا بطبيعته

ومش يقلد حد ويكون كمان كويس


شكرا على تعليقك الجميل دودو

ونورتي الموضوع يا قمر


افتراضي
جميــل جــدا ياســيفــ


واكيــد كلنــا لازمــ نلســع هههه بس بالمعنــى الصحـــ

تسلمــ ايديكــ



مواقع النشر (المفضلة)


ها هتلسع ولا ايه نظامك ؟!!!


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع