الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

اسئلة للشباب فقط

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

3 اسئلة للشباب فقط
ركبت عربية وكانت جنبك بنت مش حلوة اوى ياعنى فيفتى فيفتى و كانت عمالة تبص ليك كانها بتقول فى سرها اية الواد الجامد دا انا معجبة بيك هاتعمل اية ..تذكر مش حلوة هه؟؟

2_جاتلك واحدة من جيرانك بنت كدا ادك و قالتلك انا قاعدة لوحدى و مافيش حد فى البيت و خايفة و الشيطان جوة ...هاتعمل اية؟؟

3_ كنت فى اتوبيس و حربت بكل شجاعة و دخلت فى النار و عديت الاخطار و اخيرا فزت بكرسى و قعدت لقيت واحدة واقفة جنبك و بصالك كانها بتقول ماتقعدنى ربنا يخليك؟؟عندها 20 سنه ماشى

4_ وانتا ماشى كدا و مبسوط و نازل من البيت و لابس الحتة الى على الحبل و اخر الاطة و لقيت واحدة واقفة جنب العربية و العجلة بتاعتها ضربت و مافيش حد بيساعدها...هاتعمل اية؟؟؟ قول بتاع 19 او 20 سنة

5_لو نزلت جبت فطار وانت مزئطط ومروح قابلت جارتك قالتلك والنبى ملاقيه حد يجيبلى الفطاااار؟؟

6_بس ايه رايك فى اللى جايه تقولك تعالى ركبلى الانبوبه ؟؟لان جوزها مسافر وانت عمرك مشوفت انبوبه ومتنساش الشيطان لسه جوه؟؟

7_ اتصاحبت على بنوتة جامدة جدا و قالتلك ممكن توصلى لغاية اخر الشارع بس و فجاة من غير ابواق الانذار لقيت شلة شباب نزلين معاكسة فيها؟ قول فيهم بتاع تلاتة شوارزينجر على واحد شبة اندر تيكر ؟ هاتعمل اية يا معلم

8_لو اتصلت بيك موززه صوتها صاروووخ يظهر متصله غلط المهم وكلمتك واسمك فى الحوار كان تامر وانت مش تامر بس صوتك زيه وافتكرتك هو وبعد نص ساعة من الكلام التيمورى قالتلك هقابلك فى كذا الساعه كذا؟؟ها موافق تغير بطاقتك ياااا تامر؟؟

9_كلب بوليسى مبيعرفش مامته"قصدى امه" وماسك بنوتة و مبهدلها عض ها الكابتن بات مان هايعمل اية؟؟

10_ركبت مترو وواحده حلوه اديتك شنطه تمسكهالها ونمت انت ونزلت هى فتحت الشنطه لقيت راااس بنى ااادم ؟؟والله بجد هاتعمل اية؟؟هتبلغ وتلبسها ولا ترميها وميكونش عندك دم؟؟

11_تعمل ايه لو اتجوزت بنوته حلوه وشابه ويوم الدخله قالتلك احنا اخوات طبعا؟؟؟ها ياحاج حلاوة؟؟

12- دلوقتي بقى انت نمت ع الكنبه طبعا اليوم ده انتوا اخوات بئه تانى يوووم قالتلك نفسى فى مانجايه من غير بذر ؟؟اكيد هتخلف خياراياااااا روحت للدكتور قالها مبروك يامدام انتى حامل؟؟ هتعمل ايه؟؟

15_بنوته اموره وعسوله وجمال مفيش بعد كده من الاخر ملكة جمال بس عيبها الوحيد بتطلع اصوات رعد وزلازل وهى نايمه وممكن الجيران ييجوا يقولولك وطى صوت المكنسه؟؟ هتتجوزها ولالا

16_جارتك معندهاش دم هى هى برده اللى الشيطان ساكن عندها وانت بتاخد دش لقيتها وافقه بتبص من الشباك المقطوووع؟ها هتصلح الشباك ولا هتشيله خالص؟؟؟ولا هتقولها صباح الخير؟؟

17- راجع من الشغل او راجع من مكان تعبان جدا و مش شايف ادامك حتى انك مش شايف ايدك و انتا طالع البيت لقيت ياعينى واحدة (ياعنى ها نو بروبليم) و محتاسة و مش عارفة تطلع بشنطة اااااد كدا... فكر مرة تانية؟

نشوف الاجابات بدون احراج وبصراحه

ذات صلة:

ركبت عربية وكانت جنبك بنت مش حلوة اوى ياعنى فيفتى فيفتى و كانت عمالة تبص ليك كانها بتقول فى سرها اية الواد الجامد دا انا معجبة بيك هاتعمل اية ..تذكر مش حلوة هه؟؟

بخخخخخخخ

2_جاتلك واحدة من جيرانك بنت كدا ادك و قالتلك انا قاعدة لوحدى و مافيش حد فى البيت و خايفة و الشيطان جوة ...هاتعمل اية؟؟

هروح نشوف الشيطان لو نيته سليمه هسيبه معاها

3_ كنت فى اتوبيس و حربت بكل شجاعة و دخلت فى النار و عديت الاخطار و اخيرا فزت بكرسى و قعدت لقيت واحدة واقفة جنبك و بصالك كانها بتقول ماتقعدنى ربنا يخليك؟؟عندها 20 سنه ماشى

هعمل نفسى مسمعتش حاجه

4_ وانتا ماشى كدا و مبسوط و نازل من البيت و لابس الحتة الى على الحبل و اخر الاطة و لقيت واحدة واقفة جنب العربية و العجلة بتاعتها ضربت و مافيش حد بيساعدها...هاتعمل اية؟؟؟ قول بتاع 19 او 20 سنة

هقول تاكسى

5_لو نزلت جبت فطار وانت مزئطط ومروح قابلت جارتك قالتلك والنبى ملاقيه حد يجيبلى الفطاااار؟؟

اخدها معايا تفطر

6_بس ايه رايك فى اللى جايه تقولك تعالى ركبلى الانبوبه ؟؟لان جوزها مسافر وانت عمرك مشوفت انبوبه ومتنساش الشيطان لسه جوه؟؟

طيب افرد الانبوبه منفسه

7_ اتصاحبت على بنوتة جامدة جدا و قالتلك ممكن توصلى لغاية اخر الشارع بس و فجاة من غير ابواق الانذار لقيت شلة شباب نزلين معاكسة فيها؟ قول فيهم بتاع تلاتة شوارزينجر على واحد شبة اندر تيكر ؟ هاتعمل اية يا معلم

اقولهم حلال عليكم يا معلمين

8_لو اتصلت بيك موززه صوتها صاروووخ يظهر متصله غلط المهم وكلمتك واسمك فى الحوار كان تامر وانت مش تامر بس صوتك زيه وافتكرتك هو وبعد نص ساعة من الكلام التيمورى قالتلك هقابلك فى كذا الساعه كذا؟؟ها موافق تغير بطاقتك ياااا تامر؟؟

بعد ما اقبلها اقولها انا حاتم فهمى

9_كلب بوليسى مبيعرفش مامته"قصدى امه" وماسك بنوتة و مبهدلها عض ها الكابتن بات مان هايعمل اية؟؟

هطلع اجرى دى فيها 21 حقنه

10_ركبت مترو وواحده حلوه اديتك شنطه تمسكهالها ونمت انت ونزلت هى فتحت الشنطه لقيت راااس بنى ااادم ؟؟والله بجد هاتعمل اية؟؟هتبلغ وتلبسها ولا ترميها وميكونش عندك دم؟؟

هبيعها لدكتور

11_تعمل ايه لو اتجوزت بنوته حلوه وشابه ويوم الدخله قالتلك احنا اخوات طبعا؟؟؟ها ياحاج حلاوة؟؟

ارميها منم الشباك

12- دلوقتي بقى انت نمت ع الكنبه طبعا اليوم ده انتوا اخوات بئه تانى يوووم قالتلك نفسى فى مانجايه من غير بذر ؟؟اكيد هتخلف خياراياااااا روحت للدكتور قالها مبروك يامدام انتى حامل؟؟ هتعمل ايه؟؟

تففرق هنا لو طلع ولد ولا بنت

15_بنوته اموره وعسوله وجمال مفيش بعد كده من الاخر ملكة جمال بس عيبها الوحيد بتطلع اصوات رعد وزلازل وهى نايمه وممكن الجيران ييجوا يقولولك وطى صوت المكنسه؟؟ هتتجوزها ولالا

هعملها اللوز الاول

16_جارتك معندهاش دم هى هى برده اللى الشيطان ساكن عندها وانت بتاخد دش لقيتها وافقه بتبص من الشباك المقطوووع؟ها هتصلح الشباك ولا هتشيله خالص؟؟؟ولا هتقولها صباح الخير؟؟

هقولها صباح الصباح واللى جى احسن من اللى راح

17- راجع من الشغل او راجع من مكان تعبان جدا و مش شايف ادامك حتى انك مش شايف ايدك و انتا طالع البيت لقيت ياعينى واحدة (ياعنى ها نو بروبليم) و محتاسة و مش عارفة تطلع بشنطة اااااد كدا... فكر مرة تانية؟

هعمل نفسى عبيط

بجد تسلم ايدك على الاسئله اللذيذده دى [IMG][فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [/IMG]

ههههههههههههههههههههههههه

اسئله جميله جدا ياقمر

تسلمى

ههههههههههههه عجبتنى اوى شهامــه حماده ايــه دا ياراجــل انت شايفـ الاسئله كويس اساسا ههههههههه

بجد اسئله جامده تسلمــ ايديكــى ياجميل

اسئلة حلوة اوي

انتم تسلموا وشكل حمادة كان نايم وهو بيحل ههههههههههههههه عندة شهامة عليا اووووووووووى

جميل جدا يا قمر

تسلم اديك

Dance3
نتكلم بصراحه بقه من اولها كدا

سعات بتحصل وبيكون الكلام واحنا راكبين المشروع وخلاص ومجرد النزول خلاص كأن لم يكن شئ

عادى بردوه حاجه من اتنين اما هبعت معاها اختى تقعد معاها
او هى تيجى تقعد مع اى حد من اخواتى ف البيت

لو بنت حسيت انها محترمه هعتبرها زى اختى وهقعدها مكانى
ممكن تكون اختى فى نفس الموقف ويتعمل معاه زى ما انا هعمل
[IMG]http://www.crezeman.com/vb/images/icons/eh_s*287*29.gif[/IMG]

عادى هعملها ليها لان تغيير العجله مش صعب انه يبهدل اللبس بتاعى بس لو هى طلبت

دى بتحصل كتير بقه لان احنا فى المنطقه كلنا اهل ونعرف بعض
هقول لى ثوانى يا ماما اروح الفطار دا البيت وارجع اجيب لها فطار بس
[IMG]http://www.crezeman.com/vb/images/icons/eh_s*287*29.gif[/IMG]

هقول لها مش بعرف اركب انبوبه لو مش بعرف
ولو بعرف والشطان موجود مش هعمل حاجه لان انا اللى مذاكر ليه اصلا

بصراحه والمفروض طالما كلام هخدها وامشى ودا مش جبن ولا خوف دا خوف عليها هى انها تتبهدل معايا وبس
انما لو وصل لحد التطاول وكدا اكيد هعمل كتير بقه وقتها

لا انا مش برغى كتير مع حد معرفوش الا للضروره وبس

اكيد هسعدها بأى حاجه ااقدر اعمليها ليها وربنا اكيد هيساعدنى انا

لا بردوه مش بأخد حاجه من اى حد كدا وخلاص
هقول لها على بيت اهلك يا جميل واروح اوصلها لحد بيتهم كمان هههههههههههه
ماهو مش هيحصل انى انام على كنب اصلا

ماهو للأسف بقه هكون اتدبست واتجوزتها وخلاص هعملها سيلنت ههههههههههه لانى مش هسمعها وانا خطبيها
ايووووووووه بقه ايه الاسئله دى بس
الحمد لله الشقه فيها حمامين جوه البيت محدش هيشوف حاجه
ههههههههههههههههه

17- راجع من الشغل او راجع من مكان تعبان جدا و مش شايف ادامك حتى انك مش شايف ايدك و انتا طالع البيت لقيت ياعينى واحدة (ياعنى ها نو بروبليم) و محتاسة و مش عارفة تطلع بشنطة اااااد كدا... فكر مرة تانية
والله مش عارف وقتها بقه هعمل ايه بس الاكتر انى هشيل بدل منها
الحمد لله خلصت

انا جاوبت اهو اللى هعمله بجد
وشكرا كتير على الاسئله الجميله دى
وتسلم ايدك على التوبك الجميل

نورتينى بردك ميمي

Dance3

نتكلم بصراحه بقه من اولها كدا

سعات بتحصل وبيكون الكلام واحنا راكبين المشروع وخلاص ومجرد النزول خلاص كأن لم يكن شئ

عادى بردوه حاجه من اتنين اما هبعت معاها اختى تقعد معاها

او هى تيجى تقعد مع اى حد من اخواتى ف البيت

لو بنت حسيت انها محترمه هعتبرها زى اختى وهقعدها مكانى
ممكن تكون اختى فى نفس الموقف ويتعمل معاه زى ما انا هعمل

[img]http://www.crezeman.com/vb/images/icons/eh_s*287*29.gif[/img]

عادى هعملها ليها لان تغيير العجله مش صعب انه يبهدل اللبس بتاعى بس لو هى طلبت
دى بتحصل كتير بقه لان احنا فى المنطقه كلنا اهل ونعرف بعض
هقول لى ثوانى يا ماما اروح الفطار دا البيت وارجع اجيب لها فطار بس

[img]http://www.crezeman.com/vb/images/icons/eh_s*287*29.gif[/img]

هقول لها مش بعرف اركب انبوبه لو مش بعرف
ولو بعرف والشطان موجود مش هعمل حاجه لان انا اللى مذاكر ليه اصلا
بصراحه والمفروض طالما كلام هخدها وامشى ودا مش جبن ولا خوف دا خوف عليها هى انها تتبهدل معايا وبس
انما لو وصل لحد التطاول وكدا اكيد هعمل كتير بقه وقتها

لا انا مش برغى كتير مع حد معرفوش الا للضروره وبس

اكيد هسعدها بأى حاجه ااقدر اعمليها ليها وربنا اكيد هيساعدنى انا

لا بردوه مش بأخد حاجه من اى حد كدا وخلاص
هقول لها على بيت اهلك يا جميل واروح اوصلها لحد بيتهم كمان هههههههههههه
ماهو مش هيحصل انى انام على كنب اصلا

ماهو للأسف بقه هكون اتدبست واتجوزتها وخلاص هعملها سيلنت ههههههههههه لانى مش هسمعها وانا خطبيها
ايووووووووه بقه ايه الاسئله دى بس
الحمد لله الشقه فيها حمامين جوه البيت محدش هيشوف حاجه
ههههههههههههههههه
17- راجع من الشغل او راجع من مكان تعبان جدا و مش شايف ادامك حتى انك مش شايف ايدك و انتا طالع البيت لقيت ياعينى واحدة (ياعنى ها نو بروبليم) و محتاسة و مش عارفة تطلع بشنطة اااااد كدا... فكر مرة تانية
والله مش عارف وقتها بقه هعمل ايه بس الاكتر انى هشيل بدل منها
الحمد لله خلصت

انا جاوبت اهو اللى هعمله بجد
وشكرا كتير على الاسئله الجميله دى
وتسلم ايدك على التوبك الجميل

تسلم لصراحتك فى الاجابة هههههههههههههههههههههههههه بس هتتعمل سيلنت ازاى