الإهداءات
SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه     ضى القمر من كريزى مان : وعليكم السلام شكرا العجمى للاهداء وسلام لجميع المشرفين والاعضاء والزوار واكيد لوشا وعسوله كمان     العجمى من : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء منورين الدنيا ضى القمر وعبدالجواد وعاشقة النيل وكل أعضاء المنتدى اهلا وسهلا بكم في كريزى مان    

هذه معلومات جديده

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي هذه معلومات جديده

معلومات مخيفه بصراحة اتحدى انكم تعرفوها قبل كدة

هل تعلم؟

انك إذا التقطت صوره بالكاميرا في يوم اكتمال القمر .. فانك سترى أشباحا.. ويمكنك ملاحظتهم بوضوح.

هل تعلم؟

انك اذا أضفت بصلا الى كميه من الصودا .. فأنه سيتكون لديك غاز الاسيد السام والقاتل .

هل تعلم؟

انه في احدى المحيطات البعيدة توجد دوامه بحريه من يسقط فيها يجد نفسه
في الفضاء الخارجى خارج الغلاف الجوي .

هل تعلم؟

انك اذا اكلت فاكهه بعد شربك القهوه فأنك ستموت فورا .. وهذه حقيقه لم يستطع العلماء تفسيرها .

هل تعلم؟

انك اذا تحدثت في اليوم الواحد اكثر من 1400 كلمه .. فانك مهدد بالاصابه بجلطه دماغيه .

هل تعلم؟

انك اذا استلقيت على الرمال لمدة اكثر من 5 ساعات متواصله فانك ستجد
نفسك في الجهه الثانيه من الكره الارضيه .. وهذه حقيقه مجربه

هل تعلم؟
أنك إذا أكلت 100 حبة من الموز فسوف تصبح قردا (مجربه) اكيد

هل تعلم؟
إنك إذا أكلت اكثر من ثلاث وجبات في اليوم فسيكون جسمك ضعيف وربما ترقد في المستشفي أيام ربما سنوات ربما قرووون
مجربه

هل تعلم؟

انك اذا قلت .. زوباغ .. ريباغ .. عسواج .. مزهاغ ..
بالاضافه الى كلمه خامسه ذكرتها في بداية الموضوع فانك سوف تسمع أصوات اشباح ..

وهل تعلم ان ......... ؟

انك فى الكاميرا الخفية
و انك لو صدقت كل الكلام ده

يبقى تعيش وتاكل غيرها

على العموم اذا كنت عايز تذيع نذيع
مش عايز خلاص بلاشهذه معلومات جديده هذه معلومات جديده

ذات صلة:

ذيع يا كووووووووووونووووو

هههههههههههههههههه
جميله اوى تقبل مرورى

شكرا على هذا الموضوع الجيل اوى

شكرا