الإهداءات
abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير    

ارجو دخولكم محتاج فعلا لمساعده

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

43 ارجو دخولكم محتاج فعلا لمساعده

((السلام عيكم ورحمه الله وبركاته))

انا محتاج منكم مساعده يا جماعه

من يومين اتخنقت انا وواحد صحبى على المنتدى وانا زودتها

شويه فى الكلام واحرجته اوى انا زعلت انى عملت كدا

ولان مش اسلوبى فى الكلام بعد فتره اعتذرت له

فى رساله خاصه وبعدين قولتله انا سف سامحنى مكنتش ااقصد انى اعمل كدا

رد عليا وقال انا مين علشان اسامحك خلاص محصلش بينا حاجه احنا اخوات

بس الصراحه انا حاسس انه لسه زعلان منى ونفسى اتعرف بيه اكتر
والله يا جماعه انا الموضوع ده مزعلنى خالص

قولولى اعمل ايه

ارجوا مساعدتكم

ذات صلة:

يا سيدي اعتذرله تاني

وقوله انك عايز تعرفه اكتر وان شاء الله مش هيمانع

وكمان لو في المنتدى اكيد هيشوف الموضوع ويتاكد انه مش كان قصدك ولا حاجه

مشكور لمرورك الطيب

انت ممكن تكلمه تاني وتقوله انا جاي اشرب عندك الشاي النهارده هيقولك طبعا تنور وهو اول ماهيشوفك هيقولك متتكلمش في حاجه ادام انتو باقيين على بعض يابو فارس عمركوا ماهتخسروا بعض

معلش بقى يابو فارس هنقل الموضوع ده لقسم المشاكل بعد ازنك عشان مكانه مش هنا

والله يابو فاااااارس صلى على النبى الوقتى انتا بتقول انك زعلان علشان انتا عملت فية ..................
    وهوا زعلان منك والوقتى انتا كلمتو وهوا انتم اخوات يعنى هوا مش زعلان واكيد هوا انسان طيب ونسان محترم وبأذن الله مش هيزعل من وحنا كلنا اخوات بنحبك وبنحبة هوا كمان وربنا ميجبش زعل انشاء الله وحاول تكلمة واتعرف علية وبأذن الله كل هيبقا خير

بس يمحمد انا عاوز منك طلب ياريت تغسل دامغك المعفنة دى شوية
    علشان فى مكروبات

وكلة هيكون تمام الحمد لله وربنا معاك ياصحبى

هنفترض انى اللى زعلان منى ده بنت

ومش متاكد انها خلاص مش شايله منى زعل

ازاى احاول انى ااقرب منها واعتذرلها اكتر

بجد انا تعبان نفسيا من ناحيه الموضوع ده

ومشكور لمروركم جميعاااااا

تحياتى وتقديرى لكم

كده انا عرفت انت بتكلم عن مين يابو فارس وكفايى بس انك تعتذرلها وهيا هتسامح اكيد بالتوفيق يابو فارس

ايوه كدا احب لناس اللى تفهمها وهيا طايره

انتا متاكد يا احمد انها سامحت

بس انا مش عارف ليه

مش متاكد من كدا

عادى يا ابو فارس خلاص مدام حضرتك اعتذرت لها هى اكيد سامحتك علشان كلنا هنا اخوات

وكل البنوتات هنا زوق واخلاق ومش بيزعلوا من حد

بقلك إيه يا بنى إيه اللى نفسيتك تعبانة دى حد فى دمياط بحالها تبقى نفسييته تعبانة (مفيش خالث)

وبعدين والله مسامحاك لانى برده إتشاكلت معاها قبل كده وسامحتنى إيه ياعم محمد

وبعدين هقولك حاجة محمود مطاوع ده أنا هموته فى إيدى إن مجبش الخمسة جنيه

ياعم والله إنتوا الاتنين أطيب من بعض والمسامح كريم