منتدي كريزى مان > >
تحميل برنامج الفوتوشوب المجاني للبلاك بيري 2013
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

تحميل برنامج الفوتوشوب المجاني للبلاك بيري 2013

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي تحميل برنامج الفوتوشوب المجاني للبلاك بيري 2013
تحميل برنامج الفوتوشوب المجاني للبلاك بيري 2013


الفوتوشوب هو أحد برامج شركة أدوبي الشهيرة .. وهذا البرنامج هو برنامج خاص بعمل الرسوميات ، وهو البرنامج الأول في العالم من ناحية القوة وكثرة المستخدمين ، هذا البرنامج يمكنك من إنشاء الصور والتصاميم التي يمكنك استعمالها فيما تريدي من أمورك.

لماذا نتعلم برنامج الفوتوشوب ؟

هذا السؤال شائع جدا ً ، فالجميع يستغرب ! لماذا الفوتوشوب؟ .. هل هو برنامج الرسم الوحيد ؟ .. ما سر تميّزه عن باقي البرامج ؟ لماذا أتعلم الفوتوشوب؟
لأن البرنامج معروف عالميا ً ، وهو الأكثر استخداما ً بين المصممين وتوفر المراجع لهذا البرنامج سواء العربية أو الأجنبية ، وهذا بطبيعة الحال يزيد من قوة البرنامج وأن تعلمه ليس بالصعب ، فواجهته سهلة وبسيطة وامكانية تصدير الصور وحفظها للويب ودعمه له بشكل قوي جدا والميزه الأخرى أن الشركة المنتجة تطوّر من البرنامج باستمرار وهذا مما يكسب البرنامج تجددا ً واضحا ً، و هذا البرنامج بفضل ما يحويه من امكانات وأدوات ، يغنيك عما هو سواه من برامج الرسوم الأخرى.

هذا البرنامج يعالج جميع انواع الصور ويجعلها اكثر وضوحا فيمكنك من خلاله التعديل والحذف والقطع والتلوين والاضافه ويمكنك ايضا صنع التصميم الخاص بك اذا اردت ويمكنك ايضا تصميم الكروت والبراجرافات والصفحات وصفحات النت والتصميمات ذا تالاوان الرائعه والمذهله ويمكنك صنع الاجسام المجسمه بكل بساطه ويسر ويمكنك ايضا تقطيع الاجسام والصور ووضع قطع اخرى مكانها ويمكنك ايضا تصميم البانقليت والنشرات بكل سهوله مع اضافه لمسه رائعه من اخراجك ويمكنك صنح المقدمات للاعمال والصفحات وايضا يمكنك تحديد مساحه الصوره سواء بالتكبير او بالتصغير غير انك يمكنك تغيير دقه الصوره وتعليتها وتكبيرها ويعطيك هذا البرنامج مميزات فى غايه الروعه..


ذات صلة:



مواقع النشر (المفضلة)


تحميل برنامج الفوتوشوب المجاني للبلاك بيري 2013


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع