منتدي كريزى مان > >
حـــمـــلــة لا لــلـــردود الــســطـــحـــيـــة .... والسلبيــــــه
الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

حـــمـــلــة لا لــلـــردود الــســطـــحـــيـــة .... والسلبيــــــه

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

نورتي يامنى وشكرا لمتابعتك الجميله وان شاء الله للامام ديما

[align=center]والله احمد انت من المشرفين المتمميزين جدا عن جد والله
المشرفين كلهم كويسن احنا مش بنعيب بس انت اميزهم لانك شايف شغلك صح
فعلا مشكله بيخه الردود اوى والواحد يشوف ردود خارج الموضوع خالص يحسسك الى بيرض بيرد على موضوعك غير الى انت بتعمله
وياارب الكل يستفاد عشان لنا زهقنت وملينت واكيد كلكم طبعا

كل الشكر احمد
موضوعيك جميله دائما رائعه وهادفه وتستحق المتابعه والمناقشه
ودا الشعار يااحمد باشا ياريت تستخدمه فى الحمله ياريت يعجبك

التعديل الأخير تم بواسطة احمد عصمت ; 06-24-2009 الساعة 01:01 PM
معلش انا جيت متأخرة ، ما كنش في نت

بجد انت طرحت موضوع مهم جدااااااااااا

فعلا انا بقيت بشوف ردود في بعض المواضيع مش ليها علاقة اصلا بالموضوع

في مرة رد دايقني ، كان في موضوع تعزية على ما اعتقد ، فلقيت شخص رد بكلمة يسلمو او شكرا ،بصراحة استغربت يعني ده مش رد منطقي يعني دي تعزية المفروض تواسي العضو ده وتدعو بالرحمة للمتوفي تقول اي حاجة تحسس العضو ده انك هنا معانا في المنتدى في كل حاجة في الفرح والحزن وفي النقاش نحس اننا بجد بنحب بعض وبنتعاون في كل حاجة

بتمنى انو بعض الاعضاء ينتبهوا للنقطة دي ، ومش يكون هدفهم زيادة المشاركة

تسلم ايدك احمد

تحياتي وتقديري

موضوعك جاد جدا يا احمد ومتميز
بسبب اللى بنشوفه وبنقراه من بعض الاعضاء فى ردودهم بتحس ان صاحب الموضوع راح جهده هباء واحبط من عزيمته وفعلا بعضهم بيرد على موضوع بكلام ملهوش اى صله خالص ويا ريت كمان على كده وبس
لاء واوقات متبقاش فاهم هو عايز يقول ايه
بس بيرد ويكتب اى حاجه فى اى حاجه لمجرد زيادة المشاركات ليه
يا ريت كل واحد يرد على موضوع ينتبه لقلمه ولتفكيره ويرضى ربنا قبل الناس فى كلامه اللى بيكتبه
شكرا ليك يا احمد على الحمله ديه
وانا بضم صوتى لصوتك ويا ريت لو ينفع كل مشرف لقسم ينزل تنبيه ان اى مشاركه غير مفهومة المعنا تلغى من الموضوع
ربنا يكرمك ويعزك يا حمادة

[align=center]والله احمد انت من المشرفين المتمميزين جدا عن جد والله
المشرفين كلهم كويسن احنا مش بنعيب بس انت اميزهم لانك شايف شغلك صح
فعلا مشكله بيخه الردود اوى والواحد يشوف ردود خارج الموضوع خالص يحسسك الى بيرض بيرد على موضوعك غير الى انت بتعمله
وياارب الكل يستفاد عشان لنا زهقنت وملينت واكيد كلكم طبعا

كل الشكر احمد
موضوعيك جميله دائما رائعه وهادفه وتستحق المتابعه والمناقشه
ودا الشعار يااحمد باشا ياريت تستخدمه فى الحمله ياريت يعجبك

ربنا يعزك ياغالي ويكرمك كل زوق واخلاق وتسلم ايدك على الشعار بس في قوانين جديده ان شاء الله للمنتدى في صالح الاعضاء وللمنتدى باذن الله وبشكرك مره تانيه ياغالي

معلش انا جيت متأخرة ، ما كنش في نت

بجد انت طرحت موضوع مهم جدااااااااااا

فعلا انا بقيت بشوف ردود في بعض المواضيع مش ليها علاقة اصلا بالموضوع

في مرة رد دايقني ، كان في موضوع تعزية على ما اعتقد ، فلقيت شخص رد بكلمة يسلمو او شكرا ،بصراحة استغربت يعني ده مش رد منطقي يعني دي تعزية المفروض تواسي العضو ده وتدعو بالرحمة للمتوفي تقول اي حاجة تحسس العضو ده انك هنا معانا في المنتدى في كل حاجة في الفرح والحزن وفي النقاش نحس اننا بجد بنحب بعض وبنتعاون في كل حاجة

بتمنى انو بعض الاعضاء ينتبهوا للنقطة دي ، ومش يكون هدفهم زيادة المشاركة

تسلم ايدك احمد

تحياتي وتقديري
ولا متاخرخ ولا حاجه ياعاشقه نورتي وشكرا لمرورك الجميل

موضوعك جاد جدا يا احمد ومتميز
بسبب اللى بنشوفه وبنقراه من بعض الاعضاء فى ردودهم بتحس ان صاحب الموضوع راح جهده هباء واحبط من عزيمته وفعلا بعضهم بيرد على موضوع بكلام ملهوش اى صله خالص ويا ريت كمان على كده وبس
لاء واوقات متبقاش فاهم هو عايز يقول ايه
بس بيرد ويكتب اى حاجه فى اى حاجه لمجرد زيادة المشاركات ليه
يا ريت كل واحد يرد على موضوع ينتبه لقلمه ولتفكيره ويرضى ربنا قبل الناس فى كلامه اللى بيكتبه
شكرا ليك يا احمد على الحمله ديه
وانا بضم صوتى لصوتك ويا ريت لو ينفع كل مشرف لقسم ينزل تنبيه ان اى مشاركه غير مفهومة المعنا تلغى من الموضوع
ربنا يكرمك ويعزك يا حمادة
حمد الله بالسلامه يانبض نورتيني ياجميل وشكرا جد ا على مداخلتك الجميله

احممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممد انت ياجدع استنى كيمو وصل

انت بقى جيت لنقطة الموضوع انا هموووووووووووووووووووووت من يسلم وجزاك الله خير وربنا يباركلك والف شكر

حرااااااااااااااااااااااااااااااام

هو ده المنتدى لا المنتدى معاناه حوار

نقاااااااااااااااش

تفاعل بين الاعضاء للرقى بالمستى الخاص بالكل

وكمان تنمية الروح الاسريه بينا

وتوعية اللى مش عارف

وزيادة معلومات الى عارف

بجد يا اجمد ربنا يبارك فيك يامحترم

كيموووووووووووو وبالعند فيك ((((((( تسلم ))))

لا انا مقدر ش اتكلم في هذه الردود ياكيمو لان افضل شكر هو جزاك الله خيرا وربنا يبارك فيك دي حاجه مقدرش اتكلم علياه ولا اعارض فيها بس انا معاك في حكاية ان احنا نناقش الموضوع بجديه اكثر من كده نورت ياكيمو

Color
والله معاك حق يا عصمت في كل كلمه

انا بعتبر الشخص اللي بيرد بالطريقه دي انه ما بيقرأ الموضوع اساسا دا بيدخل بس عشان عنوان الموضوع عجبه او عشان يكسب مشاركات كتير

انا بزعل بجد لما الاقي موضوع حلو ومفيد واجي اكتبه في المنتدى والاقي مفيش رد عليه او كلمة يسلموووووووووووووووووووووووووووو

طيب يا اخي نافشني او انتقدني او اعطيني رايك حتى لو كان انتقاد محدش هيزعل منك المهم انك شاركت فعليا في الموضوع وقريته

وعلى فكره فيه ناس مشاركه بالإسم بس او بتدخل المنتدى عشان تاخد صور من هنا وتوديها لمنتديات تانيه او مواضيع بس هيه فعليا ما بتشارك في اي نشاط

انا مش هرد على حد بيكتبلي شكرااااااااااااااااا أو يسلمووووووووووو وانا عارفه انه ما فهمش حاجه من اللي انا كتبتها

شكرا يا عصمت لانك خليتنا نتكلم في الموضوع دا لانه مهم جدا جدا بصراحه