الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

محتارة فى حب اتنين؟ سا عدونى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين12الاعجاب

No محتارة فى حب اتنين؟ سا عدونى
ساعدونى بجد محتارة اوى انا بححب واحد من خمس سنين بس حصل بينا مشاكل من فترة وسبنات بعض سبع شهور فى الفترة دى انا تعرفت على واحد طيب وبيحبنى اكتر من نفسه بس انا معرفتش احس بيه لانى كنت متعلقه بالانسان الاولانى وسبته بعد ما كنت قولتله انى بحبه وجرحته بجد اوى وبعده بفترة رجعت تانى للانسان الاوا الى كنت بحبه بس من ساعتها احساسى بالذنب ناحية الولد الى جرحته معذبنى اوى وكمان انا عارفة انه عمرى ما هينسانى بسهولة وانه بجد بيحبنى وحاسة الفترة دى انى مشدوداله اوى مش عارفة ليه حتى انى اتصلت برقمه وسمعت صوته وقفلت بس من رقم تانى بجد محتارة ومش عارفة اعمل ايه واعصابى تعبانة انتو ممكن تشوفا الموضوع عادى بس بجد قلبى واجعنى اوى ساعدونى بليز

ذات صلة:

*تيتو* و *لينا* معجبون بهذا.
التعديل الأخير تم بواسطة بنوتة حزينة اوى ; 11-23-2012 الساعة 12:31 AM
افتراضي رد: محتارة فى حب اتنين؟ سا عدونى
بصى ياقمر قارنى مابين الاتنين بعقلك وشوفى مين الافضل ليكى
من ناحية الدين والاخلاق والاحترام واللى يعرف يعيش حياته معاكى صح
وربنا يوفقك يارب

ميرسي يا جميل ع ردك بس انا بجد لما بفكر اسيب الى انا معاه دلوقتى العشرة بتتعبنى اوى وخايفة انه يتعب برده وده الى معّذبنى
وخايفة اخد قرار واندم عليه

*لينا* معجب بهذا.
لازم صح تفكري بالاصلح ليكي

وبعد لما تختاريه ادعي ربنااا

كتير ان الانسان اللي انتي هتسيبيه

ربنااا يرزقه بواحده تحبه ويحبهاا وتكون احسن منك

كمان ليه وان ربناا يخليه ينساكي

وربناا يوفقك يارب

ميرسي يا جميل ع ردك بس انا بجد لما بفكر اسيب الى انا معاه دلوقتى العشرة بتتعبنى اوى وخايفة انه يتعب برده وده الى معّذبنى
وخايفة اخد قرار واندم عليه
طالما هتختارى الاحسن معتقدش انك هتندمى وطبعا العشرة بتغلب الحب بس استخيرى ربنا وادعى يقربلك الاصلح وربنا هيقف جنبك صدقينى انا مجربه وابقى طمنينا عليكى ربنا معاكى ويكتبلك الخير

بجد انتى طيبة اوى وقلبى اتحنن ليكى اوى انت مين جوليت ولا نانسى هو احنا فى زمن الشباب اللى تجرى ورا البنات انا يامة مشيت مع بنات كتير اوى وحدة عاوزة هدايات كل حاجة هدايات مفيش كلمة بحبك

البنت بجد اللى تتحب من اول نظرة واكيد يكون ليكى الاصلح مع توقيع روميو المصرى 2012

*لينا* معجب بهذا.
بصى نصيحه منى اللى بيحبك اوى ده هيقدر يحافظ عليكى اوى عن الاولانى ليه بقى؟ عشان اكيد الاولانى برده عرف واحده تانيه ومخبى عليكى والله اعلم برده فكرى بعقلك وشوف مين هيسعدط اكتر وفكرى بقلبك وشوفى بتحبى مين طالما كويس ومحترم روحيله من غير اى كثوف ولا تردد

Eh S(17) رد: محتارة فى حب اتنين؟ سا عدونى
بصى ياقمر قارنى مابين الاتنين بعقلك وشوفى مين الافضل ليكى
من ناحية الدين والاخلاق والاحترام واللى يعرف يعيش حياته معاكى صح
وربنا يوفقك يارب

وجهة نظرجميلة بس ممكن تقرى كلامها كويس

هى تعبانة من احساسها بالزنب
مش من مقارنة بين شخصين
وطبعا لو كان فى وجه مقارنة بينهم
اكيد هما الاتنين يكسبوا
لانها اختارتهم الاتنين بكل مميزاتهم
وبجميع اوجهه المقارنة

صدقينى ياقمر
حالتك دى مش هتساوى حاجة من حالة الشخص الاول
الى تركتية هو تعب قبلك اكتر منك بعديد المرات
وطبعا كونك تفكرى بتفكيرك دى حاليا من وجهة نظرى مش الحب الحقيقى
انتى بتتعزبى حاليا علشان انتى قولتى بحبك ككلمة بيوم من الايام
انما برسالتك الى فوق

اعتقد انك لسة بجد مااستوعبتيش ما معنى الحب الحقيقي بجد
صدقينى انسى الاتنين
لانك محبتيش حد فيهم
بجد معنى الحب الحقيقى
لان الى بيحب حد عمرة ما يفارقة
حاولى تنسى
وركزى بمستقبلك واكيد الحب الى بجد لما يوصلك
هتلاقى نفسك بتعيشة باقصى احساسية ومعانية
دون التفكير بفراق من تحبى
طالما هتختارى الاحسن معتقدش انك هتندمى وطبعا العشرة بتغلب الحب بس استخيرى ربنا وادعى يقربلك الاصلح وربنا هيقف جنبك صدقينى انا مجربه وابقى طمنينا عليكى ربنا معاكى ويكتبلك الخير

المشكلة حاليا مش فى الاختيار
المشكلة حاليا
انها بتحب اتنين
وان كملت مع شخص فيهم
هتكمل معاه رافة لحالة مش كونة حبيبها

خالد الكينج و *لينا* معجبون بهذا.
انت مشاعرك منفثلة حاولي ان تهدئي وتفكري بقلبك كثيرا وبعقلك اكثر لكي تصلي الى قرار صائب

*لينا* معجب بهذا.
انا مع كلام الاستاذ حمادة عوض

كلام منطقي جدا جدا جدا

*لينا* معجب بهذا.