الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

موضوعى شاغلنى وبجد تاعبنى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين1الاعجاب

45 موضوعى شاغلنى وبجد تاعبنى
انا حبيت انسانه من كل قلبى واخبرتها اننى احبها وبعد تفكير احبتنى هى الاخرى وانا كنت امر بظروف صعبه وكنت بتعصب وبزعل بسرعه وهى مكنش عاجبها التعصب ده وجات امبارح بتقولى انا هقفلا الموضوع انا ليا يومين امبارح واول امبارح اغمى عليا فى الكليه بسبب الموضوع ده وتعبت جدا هى بتقولى انا بحبك بس خايفه انى مكنش اد المسؤليه انا مش عارف اعمل ايه بصراحه لانى بجد بحبها ومش متصور حياتى من غيرها

ذات صلة:

افتراضي رد: موضوعى شاغلنى وبجد تاعبنى
طب بص انا مش هقولك اتغير عشان نفسك
حاول تتغير عشانها عشان انت بتحبها
ايوه كلنا بنمر بظرووف بس الانسان القوي
مش هو اللي يتعصب في الظروف زي دي
الانسان القوي هو اللي بيلاقي نفسه في اشد ازمته
بالنسبه للحل العملي .. انت رووح لها و قول لها ده انا كده
ايوه بتعصب بس عشان عندي ظرووف لكن انتي الحاجه الوحيده
اللي هتهون عليه ... كل اللي حاصل و انا اسف اني وصلتك للدرجادي
يعني خلاصته الكلام حاول تقولها اللي انت بتحسه و لكن لازم انك فعلاا
تتغير وزي ما قلتلك مهما كانت الظرووف انت لازم تكون قوي فعلااا

Šťŏp Ǻńǻ ţŏp معجب بهذا.
هى ليها حق
العصبية تضايق اى حد لازم تعود نفسك تتغير
عشان نفسك وعشان متخسرهاش
وهى لازم تديك فرصة كمان
وربنا يوفقك

الصراحة العصبية مش بتحل أى حاجة

يعنى من الآخر بطل أم العصبية دى عشان متخسرهاش و تخسر أى حاجة تانية

نصيحة منى خليك هادى و بلاش العصبية دى

أنا كنت زيك كده بس دلوقتى أما أنا خطبت بقيت هادى و مش بتعصب

شكرا جدا جدا جدا يا جماعه على مساعدتك ونصائحكم الجميله دى واحنا تصالحنا دلوقتى وخلاص الحمد لله مفيش حاجه بس يه حاجه تانى بردو انا لما بقولها متعمليش الحاجه دى هى بتحط فى دماغها انى بضيق عليها حياتها مع انى والله خايف عليها انا كنت بقولها متتكلميش مع شباب فى الكومنتات وهى زعلت من كده وبعدها بكام ساعه اتكلمت فى كومنتات واتخانقت مع واحد صاحبى قولتلها شوفتى بقى اللى قولتلك عليه اهو حصل اهو بس هى جات امبارح واعتزرتلى وقالتلى انت كان عندك حق وانا مش هتكلم فى جروبات تانى يعنى المشكله انها بتزعل من كلامى وانا بتضايق لما هى بتزعل بس بعد كده بتيجى تقولى انت كان عندك حق

اخي انت امنع نفسك من الغلط وهي راح تتراجع لحالها ط
مثلا ما بتقدر تمنعها انها ما تدخل الفيس وانت بتدخل
يعني اتفقو مع بعض على الامور اللي لازم تعملوها المسموحه
والمكروهة اهم شي الحوار والنقاش واذا بتحبها لا تتركها ابدا
وحاول اتحافظ عليها

انا حاسة بيك بنا معاك يارب

انت تكون عصبى لية عشان مش بتصرحة بحبك قول لية بحبك من اول نظرة شوفتك فية

بحبك حتى لو مر الزمان بحبك وانتى شغلانى طول البال بحبك وهفضل احبك وانتى اية شعورك بية هل بتحبينى

زى ماانا احبك ام لا

مينفعش ارد بعد كل الكلام اللى اتقال ده بس هسبلك حاجه تسمعها

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

انا من راى وسام

بس هى كمان لازم تقدر انك عصبى عشان ظروف معينه

ولازم تشاركك مش تبعد عنك !!!

اتكلم معاها وفهمها براحه اللى جواك وربنا يصلح حالكو يارب