الإهداءات
abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير    

بحب واحد وابن خالتة بيحبنى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 بحب واحد وابن خالتة بيحبنى
انا في واحد حبنى وصارحنى بحبة وانا حبيتة بس خبنا فضل شهر في سر لانة صاحب اين عمى واتقدم ليا وبابا رفضة من غير سبب بسب ابن عمى والمشكلة الى حصلت بينة وبين صحبة وانا وهو رجعنا لبعض بعض كل المشاكل دية لكن سبنا بعض من شهر تقريبا لكن المشكلة انى لسة بحبة ولما بشوفة بشوف في عينة نظرة حب ليا واشتياق ومرة جالي اتصال من ابن خالتة على الموبيل وقااالى انا بحبك من ساعة ما ابن خالتى كلمك وكل يوم بيتصل بيا وعاوز يجى يتقدم ليا وانا مش عارفة اعمل اية ارجوااااااااااااا المساعدة منكم

ذات صلة:

أولا ابن خالته جاب رقمك منين

ثانيا ابن خالته عاوز يتقدم لكى ازاى

وهوعارف انك كنتى على علاقة حب بابن خالته

فيه افتراض انه ممكن عاوز يتقدم ويتوافق عليه

وبعد كده يخلع أو بمعنى أصح يرد القلم اللى أخده

ابن خالته برفض أسرتك ليه

أكتر من كده مش قادر أفيدك

اولا هو كان ابن خالنة ساعات كان بيكلمنى من على موبيلة وهو لوجة اتقدم هيترفض بردوا وانا سعيدة بردك شكرااااااااااا جداااااااااا

شوفى يا قمر
انتى طبعا لو بتحبى حبيبك اللى اتقدم ليكى واترفض
يبقى مش هتبصى لغيره ولو بيحبك ممكن يحاول يتقدم ليكى مرة واتنين وعشرة
هتقولى له وكرامته هقولك كرامته اوكى بس اللى يحب بجد بيحارب ويعمل المستحيل
عشان يفوز بحبيبته اللى بيحبها
وهقولك حاجة مش عارفه الله اعلم
هو ممكن يكون بيختبرك من خلال ابن خالته انك لسه بتحبيه ولا لا
لو انتى قبلتى ان ابن خالته يتقدم ليكى هيقول انك مش بتحبيه
وبعدين فكرى كويس وشوفى انتى بتحبى مين وعاوزة مين والقرار يرجع ليكى
وممكن تعرفى من والدك سبب رفضه لحبيبك وتحاولى انك تصلحى لو والدك واخد عنه فكرة وحشه او كده
وانا بتمنى ليكى السعادة سواء مع حبيبك او اللى ربنا كاتبه ليكى
ومش تستعجلى فى التفكير
زى ما بيقولوا فى العجلة الندامة وده مستقبلك لازم تفكرى اوى
موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .
وتقبلى فائق احترامى وتقدييرى

مرسى اوووووووووووووووى على ردك الجميل وفعلا هو ممكن بيقى بيختبرنى شكرااااااااااااااااااااااا لا كسمى

مرحبا
حبيبتي انت بتحبي الاول ليه تحتاري
و اكيد ابوكي عندو سبب للرفض يعني مش معقول يرفضو من الباب للطاقة ..
انا برايي ارفضي ابن خالتو لانو بحس انو غلط تاخديه ,,اولا انك تاخديه يعني انت مبتفكريش بحبيبك و اننو هو انرفض مش بإيدو هو بيحبك وانت بتحبيه برايي ليه تركو بعض يعني مع الزمن ممكن اشياء كتير تتغير والحب بيفضضل للموت مش نهاية كل حب زواج طالما الحب طاهر
يعني انك تظلمي حبيبك حررررام بيكفي عليه انو تحمل رفض اهلك الو بيكفي احسن ميشعر انك غدرتيه ومع اقرب الناس لالو ..
لما تقبلي ب ابن خالتو معناها مع المدة ممكن تصيري كتير تشوفي حبيبك وعيلتو ببيتكن او ببيتهن وما بظن انك رح تقدري تتحملي هالفكرة ورح يضل تفكيرك عند حبيبك وحتى لو تزوجتي ممكن يصير شديد عليكي ابن خالتو ويصير يشك انك ب اي لحظة ممكن تغدري فيه متتل معملتي بحبيبك
بعدين .انا عندي وجهة نظر يعني انت اللي بيحبك اتكيد عارفة و بحديثك معو حافظ عنك كتير اشيا بس ابن خالتو مجرد ظاهريا و بيسمع عنك او متكلمة معو بس طبعا ب امور سطحية غير اللي بتحبيه يعني هالشي كمان بيأثر ف هالشخص مش حب عندو اعجاب الحب شعور بين الطرفين بيكونو فاهمين بعض و بيعرفو كل شي عن بعض ..ز
انت اهدي وفكري برواااق وهداوة و اعملي استخارة شوفي الشخص الاافضل لالك حبيبتي

تقبلي مروري

اتصلي علي اللي انتي بتحبيه وقليله

وهو احسن واحد يحليلك المشكله

ومتقوليش كرمتي والكلام الفاضي ده الي بيحب حد مش بيزعل منه

وعلي فكره هتكبري اوي اوي في نظره

انا مع الراي الاخير ده
ومدام ابن خالته ده عارف ومع ذلك قالك بحبك يبقي يستاهل انك تحكي لحبيبك عليه وصدقيني لو بيحبك هياخدلك حقك
وثانيا بقي لازم تقوليلنا سبب رفض باباكي عشان دي نقطة مهمة هبني عليها ردي بعد كده
وربنا ميجيب زعل ابدا حبيبتي

مرحبا
حبيبتي انت بتحبي الاول ليه تحتاري
و اكيد ابوكي عندو سبب للرفض يعني مش معقول يرفضو من الباب للطاقة ..
انا برايي ارفضي ابن خالتو لانو بحس انو غلط تاخديه ,,اولا انك تاخديه يعني انت مبتفكريش بحبيبك و اننو هو انرفض مش بإيدو هو بيحبك وانت بتحبيه برايي ليه تركو بعض يعني مع الزمن ممكن اشياء كتير تتغير والحب بيفضضل للموت مش نهاية كل حب زواج طالما الحب طاهر
يعني انك تظلمي حبيبك حررررام بيكفي عليه انو تحمل رفض اهلك الو بيكفي احسن ميشعر انك غدرتيه ومع اقرب الناس لالو ..
لما تقبلي ب ابن خالتو معناها مع المدة ممكن تصيري كتير تشوفي حبيبك وعيلتو ببيتكن او ببيتهن وما بظن انك رح تقدري تتحملي هالفكرة ورح يضل تفكيرك عند حبيبك وحتى لو تزوجتي ممكن يصير شديد عليكي ابن خالتو ويصير يشك انك ب اي لحظة ممكن تغدري فيه متتل معملتي بحبيبك
بعدين .انا عندي وجهة نظر يعني انت اللي بيحبك اتكيد عارفة و بحديثك معو حافظ عنك كتير اشيا بس ابن خالتو مجرد ظاهريا و بيسمع عنك او متكلمة معو بس طبعا ب امور سطحية غير اللي بتحبيه يعني هالشي كمان بيأثر ف هالشخص مش حب عندو اعجاب الحب شعور بين الطرفين بيكونو فاهمين بعض و بيعرفو كل شي عن بعض ..ز
انت اهدي وفكري برواااق وهداوة و اعملي استخارة شوفي الشخص الاافضل لالك حبيبتي

تقبلي مروري

أنــا دا نفـس رٍأى بـصـرٍاحـــه

وٍرٍبـنـا يـوٍفقـكـ

رأيى أنو لو كان بيحبك كان أتمسك بيكى اكتر
واتقدم مرا واتنين وتلاتة
وادام فى ظروف وقفت ما بينكو يبقا هو مش نصيبك
اهتمى بحياتك واكيد واكيد ربنا هيديكى البنى ادم المناسب فى الوقت المناسب
وابن خالتو مينفعش ترتبطى بيه لأنو كدا قبل ما كان بيحبك بيخزم قريبو
وهيبقا فيه حرج كبير لو ارتبطو رسمى
بتمنالك السعادة
تحياتى