الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

هام ارجو من جميع الاعضاء الدخول

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

43 هام ارجو من جميع الاعضاء الدخول
اخوانى واخواتى اعضاء منتدانا كريزى مان انا اسمى كومندا الحب وأعتبر أقرب صديق إلى الأمير الحزين صالح

بصراحة كدا صالح بيمر بأزمة نفسية كبيرة بسبب جرح كبير وأنا بعتذر بالنيابة عنه إن وجوده هيقل في المنتدي

الفترة اللى جاية فياريت ما تزعلوش منه عشان قلى تواجده في المنتدي .

رجاء : ياريت كل اللى يعرف صالح يحاول يخفف عنه الجرح اللى هوا فيه
لأنه صعبان عليا أوى
.

ألف شكر ليكم وأرجو التفاعل .

ذات صلة:

Eh S(17)
الف سلامه عليك يا مان

وان شاء الله خير وترجع

زي الاول ربنا معاك

التعديل الأخير تم بواسطة احمد بيسو ; 06-09-2009 الساعة 12:46 PM
ألف سلامة عليك ياصالح
ربنا يفك كربك ويريح بالك
شدة وتزول

الف الف سلامه عليه وربنا يوفقه فى حياته

وسلملنا عليه وقوله يخلى باله من نفسه وربنا معاه

Eh S(17)
ان شاء الله خير ....................... فتره و هتمر على خير

هي الدنيا كده مش كلها حلوة و لا كلها فرح فيها الجرح و فيها الحزن

لازم احنا نكون قدها و مانخليها تكسرنا

من الجراح و الالم احنا بنتعلم و لازم نقوى على جراحنا و نكمل الطريق ونرضى بنصيبنا

ماتزعلش يا صالح مافيش حاجة بتستاهل تزعل عليها كله رايح إن كان فرح أو حزن مافيش حاجة باقيه

الزمن هيمر و ينسيك الفرح زي ماهينسيك الالم و الجرح

خد وقتك بالتفكير و انك تعيد حساباتك كويس بس ماتخادش وقت بالجرح و لا تخلي الحزن يتمكن منك اقوى عليه

و الاهم انك ماتنعزل عن الناس و اصحابك الوحده بدايق اكتر و الزمن ماشي مش بيستنى حد

أنت قدها ده احنا لسه ياما هنشوف من الدنيا

إحمد ربنا على كل شي ماتعرفش الخير مكتوبلك فين يمكن النهايه تكون بدايه لمرحله احلى بكتير من اللي كنا بنتمناها

مستنينك ترجع المنتدى وتنوره اصحابك مشتاقين ليك

حبيب قلبى يا صالح

يا صاحبى والله كتير اوى من الناس بيمر بنفس التجربة والجرح اللى انتا فية دلوقتى

وانا عن نفسى واحد منهم

بس اللى اعرفة يا صاحبى انك راجل وراجل تمام اوى كمان

عاوزك بقى تنفض يابنى للحاجات اللى زى دى

والله يا صاحبى البنات كتير مش هتوقف يعنى الدنيا على واحدة وانتا لسة صغير

وانتا بتشوف اهوة البنات كتير بس اللى يفكر يبنى والله

يلا بقى عاوزك ترجع تانى وتنور المنتدى ونفض لأى حاجة تزعلك

لأن الدنيا دى مش مستاهلة والله يا صالح

وتحياتى وتمنياتى ليك بكل الخير يا غالى

بص يا صالح بجد الحب ده اكبر وهم
وبعدين اللى يجرحك سامحه واتمنى له كل خير
وربنا هيوعدك بحب يبقى حقيقى مش فيه ولا لحظة جرح ان شاء الله
وبعدين الضربة اللى مش بتموت بتقوى
وانت لازم تخرج من المود بتاعك
يعنى اللى يجرحك يبقى عايس فرحان ولا كانه جرحك وانت تعمل كده فى نفسك
دى تبقى عيبه فى حقك
وبعدين انت راجل يعنى مستعجل على ايه
انا اخدت نصيحة حلوة
اجرى وراء الحب يبعد عنك وينفر وتاخد من وراه جرح
ابعد عنه يجرى وراء وتتهنى بيه
وبعدين ولا اللى بيحب مرتاح ولا اللى مش بيحب مرتاح
نعمل ايه هى دنيا ولازم نعيشها ونستحملها بحلوها ومرها
وارجع لعقلك وفكر

ربنا يغفرلك اخي صالح ويهديك ان شاء الله ويصلح الحال

اذكر الله دائما وديما ربنا مابيخذلش احد وان شاء الله يصلح الحال

تمنياتي لك بدوام الصحه والتوفيق

اخوانى واخواتى اعضاء منتدانا كريزى مان انا اسمى كومندا الحب وأعتبر أقرب صديق إلى الأمير الحزين صالح

بصراحة كدا صالح بيمر بأزمة نفسية كبيرة بسبب جرح كبير وأنا بعتذر بالنيابة عنه إن وجوده هيقل في المنتدي

الفترة اللى جاية فياريت ما تزعلوش منه عشان قلى تواجده في المنتدي .

رجاء : ياريت كل اللى يعرف صالح يحاول يخفف عنه الجرح اللى هوا فيه
لأنه صعبان عليا أوى
.

ألف شكر ليكم وأرجو التفاعل .
ألف شكر ليك يا هيثم يا صحبي وبصراحة أنتا طلعت راجل بجد ربنا يكرمك ياصحبي

ويخليك ليا يارب

الف سلامه عليك يا مان

وان شاء الله خير وترجع

زي الاول ربنا معاك

الله يسلمك يا بيسو ياصحبي والحمد لله خير ورجعت بفضل أصحابي اللى على الرغم إني كنت بمنعهم من

زيارتي لكن قاموا معايا بالواجب وقدروا إلي حد ما يخففوا عني ألف شكر علي مرورك

ان شاء الله ربنا يفك ازمته
ويخفف عنه
تقبل مروري وتحياتي
اختك
sadanimy
الحمد لله على كل شيء ومروك أسعدني كتير وشرفني كمان ياحبيبة قلبي وربنا يكرمك يارب

ألف سلامة عليك ياصالح
ربنا يفك كربك ويريح بالك
شدة وتزول

الله يسلمك يا بنديري ياصحبي والحمد لله علي كل شيء وكل شيء مكتوب ألف شكر ليك على سؤالك

ياصحبي ومعرفة الرجال كنوز والله