الإهداءات
Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه     ضى القمر من كريزى مان : وعليكم السلام شكرا العجمى للاهداء وسلام لجميع المشرفين والاعضاء والزوار واكيد لوشا وعسوله كمان    

صعوبة البحث عن المواضيع

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي صعوبة البحث عن المواضيع
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ياريت يتم حل هذه المشكلة التى يعانى منهم الجميع الا وهى البحث عن المواضيع فى المنتدى
حين ادخل لكى امر على مواضيعى او مواضيع اى عضو بين البحث والبحث مده كبير جدا
وده فى المنتدى هنا فقط كيف لى ان اكتب فى كل قسم موضوع واجرى ابحث عنه فى الصفحات
بصراحة لااجد هذه المشكله غير هنا فى المنتدى فى جميع المنتديات لايوجد وقت فى البحث
يرجى حل هذه المشكله وايضا الصور المنتدى يقبل روابط ويرفض البعض
وللجميع تحياتى
عجمى
وهذا ما يظهر لى بين البحث والاخر

صعوبة البحث المواضيع

ذات صلة:

التعديل الأخير تم بواسطة العجمى ; 06-04-2009 الساعة 06:08 PM
ايوه فعلا العجمى انا كمان بيحصل معايا كده مش عارفه السبب من ايه

يمكن لوشا يقولنا وهل كل الاعضاء عندنا المشكله ديه كمان ولا لاء ياريت نعرف

اه فعلا يا عجمي حصلت مع افريكانو صحبي

بس مش بتحصل معايه خالص

ربنا يوفقق يا مان

شكرا العجمى على لفت الانتباه فى هذه النقطة المهمة وعندك حق طبعا يصعب البحث عن المواضيع فى صفحات المنتدى ولا بد من وجود سهولة فى البحث اكتر من كده

ان شاء الله لوشا يشوف الموضوع ده ويضبطه وكمان روابط الصور بعدها يقبل والاخر لا

شكرا العجمى
فى حفظ الرحمن

السلام عليكم هوده مش حل بس ممكن يساعدك شويه انت لو عاوز تروح لمواضيعك بسرعه او مشاركاتك اضغط على اسمك وادخل على المواضيع الى شاركت بيها وهيجبهالك كلها انا اوقات بعمل كده لو معنديش وقت الف على مواضيعى كله وكمان ممكن تعمل كده مع اى عضو يعنى ممكن تضغط على اسمى وتشوف مواضيعى برده بسرعه مثلا يعنى
واتمنىمن لوشا الرد عليك
سلام

اشكركم جميعا على الاهتمام
دموع الندى ... لكى مني أجمل تحية . فعلا مشكله صعب
ضى القمر لكى تقديرى على الاهتمام برقى المنتدى

اخى الغالى احمد بيسو تقديرى واحترامى لك ولكن يااخى الغالى دى مشكله عامه وانت عندك نفس المشكلة
وسأضع لك انت واخى الكريم شريف له هو الاخر تقديرى واحترامى
نشوف الطريقه زى شريف ما بيقول

1- اضغط على اسمك او اسم اى عضو
2- تظهر لك صفحة ملفك الشخصى وبها البحث عن المشاركات والبحث على المواضيع
3- اضغط على البحث على المواضيع
4- بتظهر صفحة بها كل مواضيعك او مواضيع العضو اللى بتبحث عن مواضيعوا

5- استاذ احمد استاذ شريف
اخرج من الصفحة اللى فيها المواضيع وكرر مره اخره الخطوات ونشوف رايكم

وهذه هى صور العملية
1

2
3
لو حاولت انت تبحث عن مواضيعك او مواضيع اى من الاعضاء مره اخره ستظهر لك هذه الراساله وهنا المشكلة ياريت اكون وضحت وجهة نظرى

ياريت يتم حل المشكلة لانها تسهل حتى عمل المشرفين فى البحث عن المواضيع
وايضا ارحة الاعضاء من التجول بين الاقسام للبحث عن مواضعهم والرد عليها
تحياتى
عجمى

التعديل الأخير تم بواسطة العجمى ; 06-05-2009 الساعة 04:52 PM
والله ياعجمى انا جربت تانى اكتر من اسم وعادى جدا جدا التصفح عادى ولا ثانيه تاخير دخلت على مواضيعى اكتر من مره ومواضيع ناس تانيه ورديت عليهم ومفيش مشكله يمكن الموضوع ده بخصوص الاشراف وكده يمكن عشان انا مشرف مش عارف لكن انا لما كلمتك عن الطريقه كانت شغاله معايا ولو عاوزنى ارفعلك الصور اوك بس انت جرب تانى كده ادخل على اسمى مثلا ورد على اى موضوع وبعدين ادخل على اسمك او اى عضو تانى وشوف مواضيعه لو مش كده يبقى عشان الاشراف رغم ان فى دموع الندى وهى مشرفه وبتشتكى من نفس المشكله اتمنى ان لوشا يرد عليك اخى الفاضل فى اسرع وقت وحل اخر وان كنت لا افضله حاول الدخول باسم اخر وجرب كده او غير المتصفح بتاعك اهو يمكن ده السبب لانها زى ماقلتلك شغاله تمام عندى

انا اسف جدا علي التئخير
بنسبة لهذه المشكلة هيتم تسهيله انما لابد من وضع وقت معين لائن للاسف في اعضاء او زوار متطفلين

ممكن يستغلو البحث في عمل ضغط علي السرفر او هجمات علي السرفر بالفلود او بالبرامج
وبيتم استغلال هذه من برامج الفلود التي ممكن تؤدي الي عمل لود علي السرفر او عمل ضغط علي الموقع

انما هيتم وضع رقم بسيط بين كل عملية بحث واخرئ

تحياتي وتقديري

ميرسي يا لوشا ربنا يخليك على اهتمامك وربنا يعينك

انا اسف جدا علي التئخير
بنسبة لهذه المشكلة هيتم تسهيله انما لابد من وضع وقت معين لائن للاسف في اعضاء او زوار متطفلين

ممكن يستغلو البحث في عمل ضغط علي السرفر او هجمات علي السرفر بالفلود او بالبرامج
وبيتم استغلال هذه من برامج الفلود التي ممكن تؤدي الي عمل لود علي السرفر او عمل ضغط علي الموقع

انما هيتم وضع رقم بسيط بين كل عملية بحث واخرئ

تحياتي وتقديري
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
لم يتم حل المشكلة الى الان
تحياتى