الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

واحد محتار يكلم حببته يقول ليها ايه ؟؟؟؟؟؟

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين2الاعجاب

Smile واحد محتار يكلم حببته يقول ليها ايه ؟؟؟؟؟؟
بسم الل الرحمن الرحيم

انا شاب عايز اسال عن سوال هام جداا جداا وافضل لو
حد شاركنى فى السوال ويقولى رائيه ياريت تكون شابة
علشان الموضوع دة بيقرر مستقبلى لو فى شاب بيحب
واحدة جميلة ونفسه يكلم الى بيحبها ازاى يكلمها اصل
انا محتار فى الموضوع دة ونفسى حد يتكلم معايه فيه
ويريت يكون مر بظروف زى دى اصل انا بشوفها كل
يوم ونفسى اكلمها بس محروج اكلمها ولو كلمتها
هقول ليها ايه بس انا حاسس لو كلمتها ممكن ترد عليا
نفسى حد يشاركنى ويكلمنى

ذات صلة:

اولا اهلا بيك معانا

هو لو بتحبها اوى يعنى ونفسك تكلمها لازم تتاكد انها كمان بتبادلك الشعور

ولما تتاكد يبقى احسن حل ليك انك ترتبط بيها ارتباط رسمى

مش مجرد كلام وحب وقصص لا لازم تكون مقرر انت عايز اية وهل عندك

استعداد انك ترتبط حاليا لان لو ظروفك متسمحش بالارتباط

يبقى مالوش لازمة انك تكلمها لازم تكون عارف ظروفك ومتاكد منها

قبل ما تقدم على اى خطوة

ويارب اكون قدرت افيدك

شرنقة معجب بهذا.
انا هقولك
لو سنك وسنها يسمحوا بالارتباط
يبقي تعرض عليها الارتباط رسمي
ده يعني لو الظروف تسمح
اما لو مينفعش يبقي علي لا زم تصارحها بمشاعرك
بس تستني زي مقطة قالتلك لما تتاكد من مشاعرها ناحيتك ساعتها قولها وبدون تردد
ويا رب تطلع بتبادلك نفس الشعور
اهلا بيك وسط اخواتك
ويا ريت تبقي تقولنا لما كلمتها حصل ايه عشان نطمن عليك
ارجو تقبل مروري
ويا رب يكون رايي فادك

شرنقة معجب بهذا.
بص يا عم
روح كلمها واهى محاولة
الموضوع مشى خير وبركة
ممشيش حاول مرة تانية وتالتة لغاية لما تنجح
واتقل شوية(ياريت نحافظ على كلامنا وردودنا وتبقى احسن من كدا

سيبك من كل دة دا شغل العيال الصغيرة
بص يا عم عيش حياتك احسن
هههههههههههههههههههه

التعديل الأخير تم بواسطة قـ ـطـ ـة شـ ـقـ ـيـ ـة ; 08-18-2008 الساعة 02:32 PM
ياسماحى حرام عليك
اسكت وهية تعمر

انا هديك رايى هية لو بتبدلك نفس الشعور كلمها ومتترددش لحظة وخلى بالك اذا ضاعت منك هتفضل طول عمرك ندمان عية والله صدقنى

اخوك ميدو

بسم اللة الرحمن الرحيم

اولا ان ابشكر الجميع الذين قاموا بالرد على هذا الموضوع

لكن انا حاسس بشعورها نحيتى وحاسس ان شعورها نحيتى

بس انا عاوز اعرف طريقة تكون بدل النا اروح اتقدملها علشان

انا لسها فى بداية الطريقة وانا لازم اكلمهاعلشان اتعرف عليها

واعرف شخصيتها الاول

انا مستنى الرد عايز طريقة مفيدة

واكرر الشكر للجميع والسلام عليكم

بسم اللة الرحمن الرحيم

اولا ان ابشكر الجميع الذين قاموا بالرد على هذا الموضوع

لكن انا حاسس بشعورها نحيتى وحاسس ان شعورها نحيتى

بس انا عاوز اعرف طريقة تكون بدل النا اروح اتقدملها علشان

انا لسها فى بداية الطريقة وانا لازم اكلمهاعلشان اتعرف عليها

واعرف شخصيتها الاول

انا مستنى الرد عايز طريقة مفيدة

واكرر الشكر للجميع والسلام عليكم
انا من رآى انك تكلمها بكل زوق واحترام عشان تعرف بس هى بتبادلك نفس الشعور ولا لآ وبعد كدة تسآلها لو كانت هتقدر تستناك لحد ما تكون نفسك وتتقدم رسمى بس فى الفترة دى بلاش تقرب منها او تكلمها كفاية انك تكون عرفت مشاعرها ولو بتحبها بجد مش هتحطها فى موضع مشكوك فيه ولو الموضوع زانق اوى معاك يبقى على الاقب البنت تبقى معرفة حد من اللى فى البيت انها هترتبط بيك لحد ما تكون نفسك معلش طولت عليك اوى بس دة رآى وياريت يكون فادك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بالنسبة انك تتعرف عليها يا ساحر ده بيعتمد على الظروف المحيطة بكم ،،يعنى حضرتك بتشتغل مثلا وهى زميلتك فى الشغل يبقى ممكن تفتح حوار فى الشغل مثلا ،،طبعا انا مش عارفة الظروف ايه ولكنى بقول مثلا أو هى زميلتك فى الكلية يبقى ممكن تبدء الكلام فى حدود الدراسة والمحاضرات وكده وعموما الاخلاق والادب بيبانوا على طول ...والاهم من كده ان حضرتك تكون ناوى خير وارتباط اسرى وفى النور امام الجميع..وربنا يوفقك باذن الله

بص انا هقولك تعمل اية لو انتا محروج تكلمها
لو هى جارتكم خلى اختك تصاحب عليها وتبقا صحبتها وكدا وطبعا اختك هتعرفها كويس بمعنى انهم بنات زى بعض وكدا وطبعا هتقدر توصل لقلبها وكدااا وبكدا هتقولها وبكدا هتجس نبضها وهتشوف انها معجبة بيك وبتبدلك نفس الشعور ولا بتحب واحد تانى لازم تعرف راسك من رجلك.
ولوكانت صديقتك فى الكلية خلى واحدة صديقة ليك تتعرف عليها عادى وتتدخل الشلة بتاعتها وكدا وبكدا هتقدر تتكلم معاة
وبكدا هتقدر تقولها بصى انا معجب بيكى ودا وبجد انا عاوز اخطبك ومش عاوز ااتسلا ولا امشى معاكى وكدا
اصل صعب جدا انك تروح لواحدة كدا من الباب للطق
وتقولها انا بحبك مشوفتش كدا قبل كدا بصراحة

وربنا يوفققك وتكون من نصيبك

بص انا ها اقولك على طريقة مجربة ومضمونة

ومن الاخر ومن غير لف ولا دوران

انت الاول تحسسها او تخليها تلاحظ انك بتحبها او معجب بيها

وبعدين يا سيدى شوف وحدة صاحبتها من قريب

ويكون ليك كلام معاها

وقولها على الموضوع

قولها انك معجب بصحبتها دى وعايز تكلمها

هية بقى تكلمهالك

ولو ليك نصيب فيها اكيد ها تكون ليك