الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

مشكــــــــلة

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Unhappy مشكــــــــلة
انا عندى 12 سنة

وكنت بحب واحدة جــارتى وهيا بتحبنى وجارتى دى اخت صحبى

صحبى جدا جدا جدا

المهم
كنا بنخرج مع بعض طبعاً مع أسرنا

بس هو اخوها مش بيحب اللمة فبيعد بعيد

واحنا كنا زى الاخوات انا وهى فبنعد نتكلمـ وكدا

ومرة على مرة ونتكلم ياهو وعــادى

فقلتلها انا بحــبكـ

وقلتلى انا كمــان

وكان تعد تكلمنى

وباين اوى الميل ليا

وتحاول تسعدنى

وكنا بنحب بعض جت فترت الدراسة بدأنا منشوف بعض

كتير زى الاول وبدأ حبى يقل ليهــا

وانا صارحتها قلتله كدا

المهم مش هينفع نكمل يعنى بابا صاحب بابايا كمــان لو عرف تبقى مصيبة
وكمــان مقدرش اخرج او نشوف بعض
وا تتصل عليا عشان اخوها مش بيحب حد يكلمها خاااالص

المهم قلتلها مش هعرف اكمل كدا مسدودة مش هينفع
وبعدين حبى كان بيقل وانا صرحتك بدل مضحك عليكى وقلك الكلامـ الفــاضى

وأوهمكـ وهى قلتلى مـــاشى

بس بقت زعــلانة و معاملتها بدأت تســوء معايا مش اوى
بنتكلم عــادى خــالص بس هيا زعلانه

عايز اعرف ردكم
ال انا عملتو صح ولا غــلط
ومش عايز تريقة يقلى انت صغير مشكــــــــلة

مـن مـواضـيع Mido.Love12
افتراضي رد: مشكــــــــلة
لآ والله صدقنـِي صغير ههههههههههههـ
12 سنه تحب إيه يآعم صلـِي ع النبـِي
بص انآ هكلمك زي أخويآ
دآ مجرد أعجآب
لأن أنتآ لو بتحبهآ حبك مش هيقل معآهآ
بلعكس وكل مآتغيب تحس أنك بتشتقلهآ أكتر وأكتر
واللي أنتآ عملتو دآ عين العقل
حآول أنتآ لمآ تشوفهآ تهزر تضحك كدآ يعنـِي حآول ترجع رروح الاخوهـ مبنكو
بس تحبهآ وتحبك دي لسه بدري عليهآ
وكمآن مبينفعش أخوهآ صحبك
أنتآ كدآ بتخون صحبك
وأستنى مش يمكن لمآ تكبرو تكون ليك *_^

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

أرجو ان يتسع صدرك وتقرئ كلامي بصدر رحب

بسم الله الرحمن الرحيم ..لقد كنت أعيش هذه التجربة فى نفس سنك ....وكنا نتعامنل نفس المعاملة ولكنها لم تكن جاتي وباباها وبابايا والكلام ده ...لا عادي كانت مجرد زميلة ومع الأيام إكتشفت إني كنت معجب بس بيها كبنت محترمة وجميلة وطريقة كلامها وحركتها...يعنى من الأخر الموضوع كله كان مجرد إعجاب منك ليها والعكس....ممكن يكون غسمه حب لغن الحب أنواع ممكن يكون حب غعجاب بس أو حب إمتلاك شئ وفور الوصول له يكون ليس له أي قيمة فلهذا أرجو منك أن تتعامل معها من الان فصاعداً على إنها إخت لك .وطبيبعي لازم تزعل منك وتغير إسلوب كلامها معاك ...وزي ما قالتلك إختنا ترنيم...حاول غنك ترجع بينكم جوالهزار والضحك يمكن ترجعوا زي ما كنتم أصحاب تاني..وطول ما هيا قدامك وبتكبر حيكبر حبك ليها لكن لو حطيت ف دماغك غن ده ماكانش حب...وكان مجرد مشاعر جياشة لا تفرق بين أخت صديق أو قريبة ..فلهذا أختم كلامي

بإني أقول لك ....

ياريت تنفوق وتركز في مذاكرتك ..........ومستقبلك إنتا لسه صغنن........بلاش صغير علشان بتزعلك

وأتمنى أكون أفدتك

اهلا بيك ياقمر
نورت المنتدى

طبعا محدش يقد يقولك انك صغير

لان كل شخص منا يرى نفسة كبير جدا اما نفسة

بس تعالى نفكر بصوت عالى

تفتكر انك عملت واجب الصداقة الجادة جدا مع صحابك؟
تفتكر انك قدرت مسئولية ثقة عائلتها فيك؟
وسؤالى الاخير

تفتكر انك بتحبها اصلا؟

صدقنى لو جاوبت على اسئلتى دى

هتلاقى نفسك فعلا صغير
بس الاهم انك تتعلم ازاى تكبر
امام نفسك
واما م عائلة وثقة بك على بناتها