الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

ما احساسك عندما لا يكون لديك صديق بجانبك

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين15الاعجاب

Eh S(7) ما احساسك عندما لا يكون لديك صديق بجانبك
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

ما [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد لا [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد وما [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد خانك صديقك انا مثلا معنديش اصدقاء ولما كان عندي صديقتي كنا اصدقاء لمده 9سنين يعني عمري كله علما اني عندي 17 سنه ويارتني ماصحبت حد انا حاسه اني من غير هدف من غير [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد بجد شعور يحزن لدرجه كبيره انك تكون من غير [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد وشعور وحش اوووي ان صديقك يخونك وياخد منك كل حاجه

ذات صلة:

*لينا* معجب بهذا.
افتراضي رد: ما احساسك عندما لا يكون لديك صديق بجانبك
حد يرد عليا بليززززززززززززززززززززززززززززززززز

*لينا* معجب بهذا.
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

اهلا بيكى ياقمر

طبعا مشكلة كبيرة انك تفقدى صديقك بعد فترة كبيرة او قصيرة

فكثيرا من الامور نحتاج فيها الى الصديق قبل الاهل

وكثيرا من الاوقات نحتاج للصداقة الدائمة بحياتنا
حتى فى اقل المواقف

وعندما نفقد تلك الصديق

قد نحس ببعض الاحاسيس المؤلمة
مثلا

اليأس
التجاهل
عدم الرغبة بمعاملة الناس

وكثيرا من نوعية تلك الاحاسيس

ولكن غفلنا على اننا قد يكون اختيارنا قد يكون خاطىء
ولا نلوم انفسنا
لاننا اختارنا شخص لم يكون بمكانة الشخص المناسب

ولزلك اتمنى منك ان تسعيدى قواكى كاملة واستعادة كيانك
والسعى لبداية حياة اقوى واختيار اوفق
لاننا واجب ان نتعلم من درس قد تسبب بيوم فى جرح القلب

حاولى انك تبتدى حياة جديدة
اول هدف ليكى فيها

اختيار الشخص المناسب فى المكان المناسب

وبعدين انتى هنا بكريزى مان
مينفعش تقولى ملكيش اصدقاء
واسف جدا لو كان ردى طويل واتاخرت فى الرد

واتمنى لو احتاجتى اى شيىء متتترديش

اخوكى حمادة

boutaina123 و *لينا* معجبون بهذا.
شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .شكرا علي نصحتك بس انا حرمت مش هصاحب حد انا اتعود علي اني اكون واحيده ومحديش يقدر يعرف ايه جوايا ايه احساسك لما تشوف اخواتك بيخرجوا مع اصحابهم ويكلموهم وتحس انهم بيشفقوا عليك انك تخرج معاهم احساس ميتوصفش وشكرا لك اخي

*لينا* معجب بهذا.
اولا مفيش شكر بين الاخوات

بس انا مش معاكى برائيك دى

انك تعزلى نفسك وتكونى وحيدة

وانك تنظرى محبة اخواتك بمشاركتك حياتهم شفقة

الدنيا كويسة
بس الاهم
انك تاخدى كل الامور ببساطة
صدقينى هتلاقى الدنيا حلوة
ودايما ابتسمى لها ببسمة امل
هتلاقى ابتسامتك بتشوفيها فى وجوه الاخرين قبل شفايفك

ولا اية بقا نوريهان
بس عاوز رائيك من غير ضرب
فهمانى طبعا

رايك حلو بس انا مش اسمي نوريهان بس مش مهم بس انا شوفت كتير من اصحابي كله يالا مصالح وانا مش مستعده اني حد يدمر شعوري تاني رايك رائع

*لينا* معجب بهذا.
Eh S(17) رد: ما احساسك عندما لا يكون لديك صديق بجانبك
انتى قولتى اهوا
شوفتى كتير
بس لسة باقى القليل

ينفع نحكم عليهم غيابى

لا على فكرة تفكيرك كويس

وواثق انك هتعدلى تفكيرك

ع فكرة انا هراقبك بقا
ههههههههههههههههه
ومش ينفع تفقدى الثقة بيهم بسهولة كدا
اعتبريها غلاسة بقى
هههههههههههههههههههههه

هستناكى باى شيىء يضايقك

اعتبرينى فية صديق ومتخافيش
هتلاقى مصر كلها عندها علم
ههههههههههههههه

*لينا* معجب بهذا.
هههههههههههههههههههههه ماشي شكرا بس انا هحاول اتغير بس انا اتغيرت في حاجات كتير الا دي مش هعرف اتغير انا عارفه[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

*لينا* معجب بهذا.
على الاقل يكفينا شرف المحاولة

وبعدين ما انتى بتعرفى تضحكى اهوا

بس عند سنه مكسورة هههههههههه

*لينا* معجب بهذا.
ابدا انا مش عندي سنه مكسوره والله انت مجربتش انك تنام بتعيط في مجرببتش صديقك يقولك انت كداب ويصدق صديقك اي بيحلف كدب حرام كده مجربتش ان صحبك ينسي عيد ميلادك انا خلاص مش عاوزه اصحاب وعشان تفتكر انا اسمي نورهان مش نوريهان

*لينا* معجب بهذا.